Inspiracje - Strona 70 z 74 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Mentoring – zbędny luskus, chwilowa moda czy konieczność dla wszystkich, chcących sięgać po mistrzostwo?

Coach, mentor, psycholog, szkoleniowiec, motywator, praktyk. Za każdą z tych nazw kryje się charakterystyka innej usługi, którą dostarcza dany specjalista. Nie jest moim celem...

Bilans agenta

„Pani Kasiu, nie podpiszemy teraz umowy, bo nie wiem, co mnie czeka”. „Pani Kasiu, przełóżmy tę sukcesję. Teraz skupiam się na rodzinie i ratowaniu...

Ryzykonomia. Lampart i inne strachy

„Strach przed lampartem jest jego siłą”, pisał poeta. „Giełda tym różni się od domu wariatów, że ją zamykają po południu”, dzielił się przemyśleniami nieznany...

7 sposobów na posty w social mediach

Każdy, kto prowadzi profil w mediach społecznościowych, szuka świętego graala. Czyli sposobu na to, żeby posty generowały jak największe zasięgi i zaangażowanie, ale przede wszystkim, żeby zdobywały...

Agencie, bądź proaktywny

W dzisiejszym świecie, pełnym lęku i odczuwanej presji, łatwo przyjąć postawę wysoce reaktywną – odpowiadając gorączkowo i w jednakowym stopniu na każdą sprawę, która się pojawia, nie...

Ryzykonomia. Realniej o onlajnie

Pandemia Covid-19 to, jak wieszczą niektórzy, czas wielkiej zmiany. „I nic nie będzie już tak jak wcześniej”. Zmieni się biznes, społeczeństwo i sami ludzie. Tu należy...

Podstawowe zasady sprzedaży ubezpieczeń w firmach

W sprzedaży oprócz aktywności i nastawienia handlowca liczy się jeszcze jeden bardzo ważny parametr – jakość i potencjał klienta. Każdy z nas marzy o wielkich klientach,...

Jak działa zasada powtarzania i wytrwałości

Każde twierdzenie zyskuje na wiarygodności w tym większym stopniu, im konsekwentniej i bardziej autorytatywnie jest powtarzane. Kto rozpowszechnia jakieś twierdzenie, dodając przy tym, że dla wielu jest...

Co powstrzymuje agentów przed pozyskiwaniem klientów w social mediach

Przez ostatnie dwa tygodnie przeszkoliłem zdalnie ponad 500 agentów ubezpieczeniowych. Punktem wyjścia była nagła potrzeba zdobycia wiedzy, jak pozyskiwać klientów przez media społecznościowe. Z dyrektorami struktur sprzedażowych...

Wzmacnianie motywacji własnej

W sprzedaży czynności, które musimy wykonywać, dzielą się na trzy kategorie: przyjemne-pożyteczne, nieprzyjemne-niepożyteczne i nieprzyjemne-pożyteczne. Czynności z pierwszej kategorii robią się same, druga kategoria to bezsensowne czynności,...
17,647FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie