Mentoring – zbędny luskus, chwilowa moda czy konieczność dla wszystkich, chcących sięgać po mistrzostwo?
Coach, mentor, psycholog, szkoleniowiec, motywator, praktyk. Za każdą z tych nazw kryje się charakterystyka innej usługi, którą dostarcza dany specjalista. Nie jest moim celem...
Bilans agenta
„Pani Kasiu, nie podpiszemy teraz umowy, bo nie wiem, co mnie czeka”. „Pani Kasiu, przełóżmy tę sukcesję. Teraz skupiam się na rodzinie i ratowaniu...
Ryzykonomia. Lampart i inne strachy
„Strach przed lampartem jest jego siłą”, pisał poeta. „Giełda tym różni się od domu wariatów, że ją zamykają po południu”, dzielił się przemyśleniami nieznany...
7 sposobów na posty w social mediach
Każdy, kto
prowadzi profil w mediach społecznościowych, szuka świętego graala. Czyli
sposobu na to, żeby posty generowały jak największe zasięgi i zaangażowanie,
ale przede wszystkim, żeby zdobywały...
Agencie, bądź proaktywny
W
dzisiejszym świecie, pełnym lęku i odczuwanej presji, łatwo przyjąć postawę
wysoce reaktywną – odpowiadając gorączkowo i w jednakowym stopniu na każdą
sprawę, która się pojawia, nie...
Ryzykonomia. Realniej o onlajnie
Pandemia Covid-19 to, jak wieszczą niektórzy, czas wielkiej zmiany. „I nic
nie będzie już tak jak wcześniej”. Zmieni się biznes, społeczeństwo i sami
ludzie. Tu należy...
Podstawowe zasady sprzedaży ubezpieczeń w firmach
W sprzedaży oprócz aktywności i nastawienia
handlowca liczy się jeszcze jeden bardzo ważny parametr – jakość i potencjał
klienta. Każdy z nas marzy o wielkich klientach,...
Jak działa zasada powtarzania i wytrwałości
Każde twierdzenie zyskuje na
wiarygodności w tym większym stopniu, im konsekwentniej i bardziej
autorytatywnie jest powtarzane. Kto rozpowszechnia jakieś twierdzenie, dodając
przy tym, że dla wielu jest...
Co powstrzymuje agentów przed pozyskiwaniem klientów w social mediach
Przez
ostatnie dwa tygodnie przeszkoliłem zdalnie ponad 500 agentów
ubezpieczeniowych. Punktem wyjścia była nagła potrzeba zdobycia wiedzy, jak
pozyskiwać klientów przez media społecznościowe.
Z dyrektorami struktur sprzedażowych...
Wzmacnianie motywacji własnej
W sprzedaży czynności, które musimy
wykonywać, dzielą się na trzy kategorie: przyjemne-pożyteczne,
nieprzyjemne-niepożyteczne i nieprzyjemne-pożyteczne. Czynności z pierwszej
kategorii robią się same, druga kategoria to bezsensowne czynności,...