Czy ubezpieczyciele naprawdę są złodziejami?
Czy branża ubezpieczeniowa rzeczywiście zasługuje na łatkę złodziei? Ostatnio na jednym z eventów, w których brałam udział, kamerzysta z przekonaniem stwierdził, że ubezpieczyciele to...
Czy najsłabsze zespoły są skazane na niepowodzenie?
Jednym z elementów treningu przyszłych żołnierzy Navy SEAL są wyścigi ciężkich, gumowych łodzi. Kursanci zostają podzieleni na siedmioosobowe załogi, ustalone według wzrostu.
Każda załoga dostaje...
Emerytalne dylematy kobiet
O tym, że świadczenie emerytalne kobiet, jakie otrzymują z ZUS, jest zdecydowanie niższe niż mężczyzn, wiedzą wszyscy. Sytuacja taka to wynik gorszej pozycji kobiet...
Jakich informacji oczekuje ubezpieczyciel?
Przed zawarciem umowy grupowego ubezpieczenia na życie ubezpieczający (pracodawca) powinien podać wszystkie znane sobie okoliczności, o które ubezpieczyciel zapytywał w formularzu oferty albo przed...
Nie zlecaj prowadzenia twojego fanpage’a
Dlaczego po latach odmawiam prowadzenia na FB strony poświęconej ubezpieczeniom innej osobie w zamian za wynagrodzenie? Dlaczego ty nie powinieneś też zlecać tego komuś...
Przepraszam, ale ja się nie komunikuję
Na branżowych spotkaniach mam przyjemność rozmawiać z wieloma ekspertami z branży ubezpieczeniowej. Lata doświadczeń, ogromna wiedza, ciekawe spostrzeżenia. Jednak na propozycję, że może warto...
Sezon ogórkowy w ubezpieczeniach jest… jak Yeti!
Ubezpieczenia to branża, w której nie ma sezonu ogórkowego – takie miałem przekonanie. Ale żeby to sprawdzić, postanowiłem podzwonić do znajomych agentów. I okazuje...
Lato, lato wszędzie… czyli wakacje w multiagencji
Skąd się wzięły wakacje? Część źródeł wskazuje brytyjskiego przedsiębiorcę Thomasa Cooka jako wynalazcę urlopu i idei wakacji. Zafascynowany możliwością podróży koleją w XIX w....
Bez tego szkoda by nie zaistniała
Proximate cause oznacza przyczynę, która bezpośrednio spowodowała szkodę; przyczynę, bez wystąpienia której szkoda nie mogłaby zaistnieć. Ustalenie przyczyny bezpośredniej jest kluczowe dla stwierdzenia, czy...
DNA Biznesu, czyli kurs na sprzedaż
Czym jest sukces sprzedażowy w XXI w.? Jak w dobie nieustających zmian w zakresie produktów, procesów sprzedażowych, technologii i oczekiwań klientów osiągnąć sukces w...