Inspiracje - Strona 72 z 100 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Dlaczego warto zostać lekarzem od ubezpieczeń

Po wielu latach bycia w sprzedaży widzę ten proces zupełnie inaczej niż w pierwszej fazie mojej pracy. Wtedy myślałem głównie o tym, jak sprzedać...

Na tym masz się skupić, sprzedawco ubezpieczeń

Najlepszym sposobem na wywołanie czynników psychologicznych motywujących klienta do zakupu jest uderzenie w samo sedno jego potrzeb i pragnień. Każdy człowiek ma swoje pragnienia,...

Potworek wtórny

Secondary peril to wyrażenie używane często w kontekście skutków katastrof naturalnych, na przykład powodzi. Oznacza ryzyko bądź zagrożenie wtórne, czyli powstające w konsekwencji wystąpienia...

Jak wykorzystać relacje z istniejącymi klientami do zdobycia nowych

W przypadku zakupów produktów i usług coraz większą rolę odgrywają opinie klientów. Mam wrażenie, że branża ubezpieczeniowa korzysta z tej idei nad wyraz skromnie....

Praktyczne wskazówki do prezentowania rozwiązań

Stosowanie próbnych zamknięć w trakcie prezentacji pozwala uzyskać opinie zwrotne. Próbne zamknięcia nazywa się czasem „zamknięciami kontrolnymi”, gdyż dzięki nim kontrolujesz swoje dotychczasowe postępy. Niektórzy...

Decyzje i działania menedżerów pod lupą

Scrutiny pojawia się często w kontekście aktywności organów regulacyjnych i nadzorczych. Oznacza szczegółowe badanie, audyt lub bardzo uważną obserwację, której celem jest weryfikacja prawidłowości...

Jak w sprzedaży wykonać uderzenie wyprzedzające

Mimo że działamy zgodnie z profesjonalną sztuką sprzedaży, zawsze jesteśmy narażeni w rozmowie z klientem na zastrzeżenia i wątpliwości. Zamiast uspokoić obawy klienta, sprzedawcy...

Jak zdobyć serca i portfele klientów przy kawie i ciasteczkach

Najczęściej nie mamy dobrych relacji z naszymi klientami tylko dlatego, że o to nie zadbaliśmy. A zatem po pierwsze: zaproś ich na kawę i...

Jak zostać gwiazdą LinkedIna bez wychodzenia z piżamy

Dla biznesu LinkedIn to najważniejsze medium. Precyzyjniej niż jakiekolwiek inne pozwala nam zidentyfikować grupę docelową, daje doskonałe narzędzia do interakcji z innymi użytkownikami, jest...

Finanse dla dojrzałych (2)

Seniorzy całkiem nieźle odnajdują się już w cyfrowej rzeczywistości XXI w. To ważne, gdyż właśnie w taki sposób instytucje finansowe zamierzają w przyszłości zdobywać...
18,478FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie