Białe szaleństwo pod kontrolą
Miłośnicy sportów zimowych albo już ruszyli w góry, albo lada chwila się tam wybiorą, aby wreszcie oddać się swojej pasji, jaką są narty lub...
Gdy brakuje entuzjazmu
Reluctance to słowo, które z niczym się nie kojarzy, ale w ubezpieczeniach jest używane bardzo często. Oznacza pewną dość powszechną postawę wobec ryzyka –...
Sięgnij po profesjonalną instrukcję
Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem/ką, liderem/ką, doradcą/czynią, nauczycielem/ką, terapeutą/ką? Szukasz inspiracji i skutecznych sposobów pracy z innymi?
Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać...
InterRisk promuje szlachetną ideę krwiodawstwa
InterRisk od wielu lat wspiera działalność Stowarzyszenia Ultrakrew. Od momentu uczestnictwa w pierwszej akcji w 2017 r. spółka zaangażowała się w zbiórki krwi połączone...
Boimy się, ale czy zapobiegamy?
Różne badania pokazują nasze lęki. Jedne wskazują, że obawiamy się skutków szybko postępujących zmian klimatycznych oraz imigrantów. Nasilenie lęków zwyczajowo łączy się z sympatiami...
Wyłącz autopilota, odinstaluj złe nawyki i osiągaj własne cele
Obawiasz się przedstawiać publicznie swoje pomysły? Niechętnie mówisz o własnych osiągnięciach? Masz kłopot z uzyskaniem wsparcia od przełożonych i zdobyciem uznania współpracowników?
Jeśli na którekolwiek...
Rozszyfruj zachowania konsumentów
Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i...
Zmiany bez zakłóceń
A seamless integration to wdzięczny potworek często występujący podczas zapowiedzi wszelkich zmian biznesowych, które przynajmniej w deklaracjach mają przebiegać seamlessly, czyli gładko i bezproblemowo. ...
Stagnacja czy innowacja?
Czy obawa przed technologią może być silniejsza niż dążenie do sukcesu? Wiele polskich przedsiębiorstw, zwłaszcza z sektora usług ubezpieczeniowych, dotyka paradoks.
Choć świadomość korzyści płynących...
Jak reklamować ubezpieczenia (2)
Przygotowanie efektownego, ale i skutecznego przekazu reklamowego staje się coraz trudniejsze. Nie jest bowiem łatwo wymyślić treść zachęcającą do zakupu towaru, kiedy wydaje się,...