Dlaczego warto zostać lekarzem od ubezpieczeń
Po wielu latach bycia w sprzedaży widzę ten proces zupełnie inaczej niż w pierwszej fazie mojej pracy. Wtedy myślałem głównie o tym, jak sprzedać...
Na tym masz się skupić, sprzedawco ubezpieczeń
Najlepszym sposobem na wywołanie czynników psychologicznych motywujących klienta do zakupu jest uderzenie w samo sedno jego potrzeb i pragnień. Każdy człowiek ma swoje pragnienia,...
Potworek wtórny
Secondary peril to wyrażenie używane często w kontekście skutków katastrof naturalnych, na przykład powodzi. Oznacza ryzyko bądź zagrożenie wtórne, czyli powstające w konsekwencji wystąpienia...
Jak wykorzystać relacje z istniejącymi klientami do zdobycia nowych
W przypadku zakupów produktów i usług coraz większą rolę odgrywają opinie klientów. Mam wrażenie, że branża ubezpieczeniowa korzysta z tej idei nad wyraz skromnie....
Praktyczne wskazówki do prezentowania rozwiązań
Stosowanie próbnych zamknięć w trakcie prezentacji pozwala uzyskać opinie zwrotne. Próbne zamknięcia nazywa się czasem „zamknięciami kontrolnymi”, gdyż dzięki nim kontrolujesz swoje dotychczasowe postępy.
Niektórzy...
Decyzje i działania menedżerów pod lupą
Scrutiny pojawia się często w kontekście aktywności organów regulacyjnych i nadzorczych. Oznacza szczegółowe badanie, audyt lub bardzo uważną obserwację, której celem jest weryfikacja prawidłowości...
Jak w sprzedaży wykonać uderzenie wyprzedzające
Mimo że działamy zgodnie z profesjonalną sztuką sprzedaży, zawsze jesteśmy narażeni w rozmowie z klientem na zastrzeżenia i wątpliwości. Zamiast uspokoić obawy klienta, sprzedawcy...
Jak zdobyć serca i portfele klientów przy kawie i ciasteczkach
Najczęściej nie mamy dobrych relacji z naszymi klientami tylko dlatego, że o to nie zadbaliśmy. A zatem po pierwsze: zaproś ich na kawę i...
Jak zostać gwiazdą LinkedIna bez wychodzenia z piżamy
Dla biznesu LinkedIn to najważniejsze medium. Precyzyjniej niż jakiekolwiek inne pozwala nam zidentyfikować grupę docelową, daje doskonałe narzędzia do interakcji z innymi użytkownikami, jest...
Finanse dla dojrzałych (2)
Seniorzy całkiem nieźle odnajdują się już w cyfrowej rzeczywistości XXI w. To ważne, gdyż właśnie w taki sposób instytucje finansowe zamierzają w przyszłości zdobywać...