Inspiracje - Strona 72 z 74 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Filozofia pracy zdalnej

Pierwszy artykuł z tego cyklu będzie wprowadzeniem do kolejnych tematów, w których rozłożę na czynniki pierwsze „pracę na portfelu”, telefonowanie, kryzysowe esemesy, sposoby pozyskiwania...

Jak zwiększyć zaangażowanie współpracownika w realizację zadań

Jedno z najczęstszych narzekań menedżerów, jakie słyszę, dotyczy problemu niskiego zaangażowania współpracowników. Osoby zarządzające mają wrażenie, że wszystko jest na ich głowie. Muszą myśleć...

Czy poszukiwanie klienta w internecie ma sens?

Ze względu na sytuację związaną z koronawirusem zauważam wśród agentów coraz większe zainteresowanie działaniami online. Od pewnego czasu na jednej z grup na Facebooku...

Jakie są najpoważniejsze błędy w rozmowach telefonicznych z potencjalnym klientem

Gdybyśmy spytali, co jest największym wyzwaniem w działalności pośrednika czy brokera, odpowiedź powinna brzmieć: największym wyzwaniem jest pozyskanie nowego klienta. Niestety w wielu firmach sprzedażowych...

EBH Kancelaria Brokerska: Summa summarum

Ciężko analizować rok 2021 osobno, stanowi on bowiem swoiste continuum z początkiem okresu pandemii i tak należy go moim zdaniem rozpatrywać. Krótkie podsumowanie zamknąłbym...

Opanuj chaos i zaopiekuj się

Za nami rok walki z pandemią. Plajtują kolejne biznesy, niezadowolenie społeczne rośnie. Choć staramy się wrócić do normalności, jedna z podstawowych ludzkich potrzeb –...

Dwie zasady budowania prawdziwego zespołu

Wyobraźmy sobie zebranie zespołu sprzedażowego. Szef czeka na swoich ludzi skupiony na ekranie laptopa. Spogląda na cel, który jego zespół powinien osiągnąć, i na...

Mamy wiele asów w rękawie

Od pewnego czasu na lokalnym rynku pracy wyzwaniem jest znalezienie pracownika, który zostanie w firmie na dłużej. Pracodawcy szukają skutecznych sposobów na to, aby...

Czy koniec „fikcji ubezpieczeń zdrowotnych” jest już bliski?

Dzieje się na rynku zdrowotnym w Polsce. Chyba jednak te zmiany i ruch idą coraz bardziej w kierunku ubezpieczeń zdrowotnych, a nie rozbudowywania produktów...

Jak rozmawiać z klientem o emeryturze?

Gdy rozmawiam z koleżankami i kolegami z branży i proszę ich o wskazanie obszaru ubezpieczeniowego, który uważają za swoją najsłabszą stronę, większość odpowiada, że...
17,643FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie