Inspiracje - Strona 72 z 86 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Białe szaleństwo pod kontrolą

Miłośnicy sportów zimowych albo już ruszyli w góry, albo lada chwila się tam wybiorą, aby wreszcie oddać się swojej pasji, jaką są narty lub...

Gdy brakuje entuzjazmu

Reluctance to słowo, które z niczym się nie kojarzy, ale w ubezpieczeniach jest używane bardzo często. Oznacza pewną dość powszechną postawę wobec ryzyka –...

Sięgnij po profesjonalną instrukcję

Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem/ką, liderem/ką, doradcą/czynią, nauczycielem/ką, terapeutą/ką? Szukasz inspiracji i skutecznych sposobów pracy z innymi? Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać...

InterRisk promuje szlachetną ideę krwiodawstwa

InterRisk od wielu lat wspiera działalność Stowarzyszenia Ultrakrew. Od momentu uczestnictwa w pierwszej akcji w 2017 r. spółka zaangażowała się w zbiórki krwi połączone...

Boimy się, ale czy zapobiegamy?

Różne badania pokazują nasze lęki. Jedne wskazują, że obawiamy się skutków szybko postępujących zmian klimatycznych oraz imigrantów. Nasilenie lęków zwyczajowo łączy się z sympatiami...

Wyłącz autopilota, odinstaluj złe nawyki i osiągaj własne cele

Obawiasz się przedstawiać publicznie swoje pomysły? Niechętnie mówisz o własnych osiągnięciach? Masz kłopot z uzyskaniem wsparcia od przełożonych i zdobyciem uznania współpracowników? Jeśli na którekolwiek...

Rozszyfruj zachowania konsumentów

Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i...

Zmiany bez zakłóceń

A seamless integration to wdzięczny potworek często występujący podczas zapowiedzi wszelkich zmian biznesowych, które przynajmniej w deklaracjach mają przebiegać seamlessly, czyli gładko i bezproblemowo. ...

Stagnacja czy innowacja?

Czy obawa przed technologią może być silniejsza niż dążenie do sukcesu? Wiele polskich przedsiębiorstw, zwłaszcza z sektora usług ubezpieczeniowych, dotyka paradoks. Choć świadomość korzyści płynących...

Jak reklamować ubezpieczenia (2)

Przygotowanie efektownego, ale i skutecznego przekazu reklamowego staje się coraz trudniejsze. Nie jest bowiem łatwo wymyślić treść zachęcającą do zakupu towaru, kiedy wydaje się,...
18,060FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie