To tylko ja, sztuczna inteligencja
Czy zastanawialiście się kiedyś, jak technologia sztucznej inteligencji wpłynie na nasze życie? Dla mnie to teraz temat numer jeden, a neurony mi aż parują...
Analiza potrzeb klienta to nie fikcja
Temat analizy potrzeb klienta wałkowany jest w branży już od dłuższego czasu. Można w związku z tym mieć mylne wrażenie, że każdy pośrednik ubezpieczeniowy...
Z perspektywy właściciela multiagencji
Hal Elrod w swoim Fenomenie dwóch kroków mówi o dwóch płaszczyznach osiągania ponadprzeciętnych wyników. Wystarczy niewzruszona wiara, która pozwoli ci całkowicie przemodelować myślenie, a...
Czy obiekcja oznacza koniec sprzedaży?
Każda osoba zajmująca się sprzedażą chciałaby z pewnością mieć 100-procentową skuteczność przekonywania klientów. Na drodze do tego marzenia stoją oczywiście zastrzeżenia i obiekcje. Słowo...
Ty kontrolujesz, co o tobie piszą
Dziś historia z życia wzięta. Dwa mieszkania (własne i to, w którym mieszkam) kiedyś ubezpieczała moja mama u zaprzyjaźnionej agentki. Znam już na pamięć...
Jakie korzyści ze standaryzacji w likwidacji szkód
Standaryzacja przyczynia się do utrwalenia pożądanych zmian w firmie, zwiększenia wydajności, redukcji kosztów, podnoszenia jakości świadczonych usług lub oferowanych produktów oraz realizacji założonych celów....