Inspiracje - Strona 74 z 86 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Jak znaleźć się w ubezpieczeniowej elicie

Branża ubezpieczeniowa, a dokładniej jej życiowa część, również ma swoją ekstraklasę – międzynarodowe gremium skupiające najlepszych specjalistów z całego świata (dokładnie z 69 krajów),...

Jak pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych na Facebooku dzięki historiom

Opowiem dziś o jednym z kluczowych slajdów mojej prezentacji, którą pokazywałem na webinarze „Kurs na wzrost” dla „Gazety Ubezpieczeniowej”. Podczas webinaru uczestnicy mogli dowiedzieć się: jak...

O co chodzi w pracy agenta?

Wyobraź sobie taką sytuację. Wstajesz rano wyspany po ośmiu godzinach nieprzerwanego wypoczynku. Jesz pożywne śniadanie i wypijasz pierwszy, aromatyczny kubek kawy. Żegnasz się z...

Jak przełamać stereotyp agenta

Zacznę od tego, co wiemy wszyscy. Agent ubezpieczeniowy to osoba, która większości z nas nie kojarzy się zbyt pozytywnie. Obawiamy się, że używając swoich...

Jak wygląda przebieg kariery agenta

Każdemu menedżerowi sprzedaży spędzają sen z powiek kolejne ambitne cele sprzedażowe, które wyznacza mu firma. Z jednej strony zespół ma sprzedawać coraz więcej, z...

„Program odbudowy zdrowia Polaków” – lekarza trzeba odwiedzać?

Jak to jest z tym zdrowiem? Mamy co odbudowywać po, a raczej w trakcie pandemii, wręcz w jej absolutnym szczycie? Tytuł artykułu nie jest...

Jak zarządzać grywalizacyjnie?

Na portalach rekrutacyjnych, w mediach społecznościowych i prasie pojawia się bardzo dużo ogłoszeń dla kandydatów na agentów ubezpieczeniowych. Dlaczego firmy ciągle rekrutują? Czy rekrutacje...

Spontan to o wiele za mało

Kończy się powoli narodowa kwarantanna i poświąteczny letarg. Zdążyliśmy już nawet porzucić niektóre z noworocznych postanowień. Nie dajmy się jednak zwieść sennej atmosferze pustych...

Czy nadajesz się do prowadzenia własnej firmy?

Duża część sprzedaży ubezpieczeń opiera się na agentach lub OFWCA, którzy mają własną działalność gospodarczą. Można powiedzieć, że są przedsiębiorcami, którzy korzystają z zasobów...

Troska czy trauma klienta

Nie ma chyba zakładu ubezpieczeń, który nie chciałby „dbać o dobro klienta”. Hasło „klient w centrum” to refren większości strategii, misji, wizji i czego...
18,058FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie