Kiedy profil prywatny, a kiedy fanpage agenta na Facebooku?
Jest jedno pytanie, z jakim bardzo często zgłaszają się do mnie agenci, którym pomagam pozyskiwać klientów dzięki mediom społecznościowym. Bardzo często agent staje przed...
Dołącz do wyzwania i wzmocnij sprzedaż
W poniedziałek 13 lipca o godz. 9 rozpoczęło się wyzwanie biznesowe dla agentów „5-dniowa wakacyjna podróż przez twój biznes”. Agenci będą przez pięć kolejnych...
Czy poszukiwanie nowych klientów jest ważne
Poszukiwanie nowych klientów przeważnie nie wzbudza entuzjazmu doradców. Wiemy oczywiście, że poszukiwanie klientów jest w sprzedaży tym samym, czym ziarno w ogrodnictwie. Kto sieje,...
Praca zdalna hitem?
Kandydat na prezydenta postuluje wprowadzenie pracy zdalnej do Kodeksu pracy, jako pełnoprawnej formy jej wykonywania, bo to podobno doskonałe narzędzie dla pracodawców (oszczędności kosztów...
Między młotem a kowadłem
Muszę zrealizować te cele – pomyślał Michał, menedżer zespołu, patrząc na nowy plan sprzedaży w następnym miesiącu. Trzeba to zrobić za wszelką cenę, angażując...
Ryzykonomia. Test Turinga na głupotę
Mało kto zapewne słyszał, że gigant Google właśnie udostępnia aplikację do przewidywania rozwoju Covida, która ma wykorzystywać sztuczną inteligencję. Pewnie dlatego, że zdawać się...
Sprzedaż hybrydowa bez papieru
Ostatnie półrocze to niezwykle specyficzny okres dla całej branży – zarówno dla towarzystw ubezpieczeniowych, dla nas agentów, jak i dla naszych klientów. Mimo początkowych...
Co oznacza profesjonalizm w sprzedaży ubezpieczeń
Czasami spotykam się z opinią, że zawód sprzedawcy to żaden zawód. Polega tylko na gadaniu do ludzi i rozdawaniu uśmiechów. Czasami są to opinie...
Dlaczego wytrwałość jest podstawą sukcesu w sprzedaży
Jakiś czas temu oglądałem film opowiadający historię powstania imperium McDonald’s. Ray Croc, twórca potęgi tej firmy, przez wiele lat zajmował się sprzedażą, nie osiągając...
Dlaczego x-selling jest taki trudny, skoro jest taki prosty
Nie od dziś mówi się, że największy koszt w sprzedaży to koszt pozyskania nowego klienta. Albo trzeba wydać ogromne pieniądze na marketing, albo zapłacić...