Jak reagować, kiedy klient skupia się na cenie
Każdy potencjalny klient ma jakieś główne zastrzeżenia lub obawy, które musisz „wyjąć” mu z głowy i położyć na stole, a następnie się z nimi...
Kiedy klient ma pretensje
W branży ubezpieczeniowej narzekanie klienta nie jest rzadkością, wręcz przeciwnie, jest częstsze niż w wielu innych miejscach. Co robisz, kiedy ktoś narzeka? Czy wyjaśniasz...
Co zrobić, kiedy klient ma zastrzeżenia
Zastrzeżenia i obiekcje są normalną, naturalną i nieuniknioną częścią procesu sprzedaży. Mimo to wielu agentów jest zniechęconych i przygnębionych, gdy klienci zaczynają kręcić nosem,...
Kiedy wyznaczanie celów ma sens
Jak często cele, które sobie stawiamy, są skutecznie realizowane w praktyce? Ile z nich jest później zapomnianych, porzuconych lub odnawialnych na kolejny rok? Z...
Debata brokerska. Co nas czeka i co nas irytuje
Spotkań i wydarzeń podczas tegorocznego Kongresu Brokerów było tak wiele, że nie sposób było uczestniczyć w każdym nich. Podobnie jak wielokrotnie mówił prezes Stowarzyszenia...
OFA: Bądźmy partnerami
Prowadzę multiagencję w Policach. Patrzę na pracę agencyjną trochę z innej perspektywy, ponieważ większość umów, które posiadam z towarzystwami ubezpieczeniowymi, jest podpisana bezpośrednio z...
Jak przełamać stereotyp agenta
Zacznę od tego, co wiemy wszyscy. Agent ubezpieczeniowy to osoba, która większości z nas nie kojarzy się zbyt pozytywnie. Obawiamy się, że używając swoich...
7 sposobów na posty w social mediach
Każdy, kto
prowadzi profil w mediach społecznościowych, szuka świętego graala. Czyli
sposobu na to, żeby posty generowały jak największe zasięgi i zaangażowanie,
ale przede wszystkim, żeby zdobywały...
PR brokerów – jak to robić?
Komunikacja brokerów powinna odzwierciedlać ducha działalności, czyli być użyteczna z perspektywy klientów, bliska im i reprezentować ich interesy. Trzeba wejść w buty klienta.
Długo zastanawiałem...
Ubezpieczycielu, automatyzuj z głową
2020 i 2021 to lata olbrzymich zmian w procesie sprzedaży ubezpieczeń – sprzedaż i obsługa online, szkolenia itd. – co się działo, wszyscy wiemy....