Krytyka w zarządzaniu ma sens czy lepiej jej unikać?
Jednym z aspektów skutecznego zarządzania zespołem jest właściwe reagowanie na negatywne zjawiska. Nagradzanie dobrych zachowań wymaga wysiłku, ale jest dosyć łatwe. Korygowanie niepożądanych zachowań...
Klienci klinik oczekują innowacyjnych metod płatności
Użytkownicy korzystający z usług zdrowotnych coraz częściej sami wymuszają na klinikach usługi, które służą ich wygodzie, włączając w to płatności odroczone. Na świecie trend...
Oswajamy potworki językowe
Ta seria to nasza odpowiedź na częste trudności z rozumieniem języka branżowego powszechnie stosowanego w środowisku ubezpieczeniowym i korporacyjnym.
Potworki językowe to wyrażenia nieznane...
Jak sprzedawać polisy o dużych sumach ubezpieczenia
Z obserwacji własnych doświadczeń oraz pracy z doradcami wiem, że dochodzenie do dużych sum ubezpieczenia to proces. Jednym wystarczy dobre szkolenie i wdrożenie. Wiele...
Klienci potrzebują doradców finansowych
Zmiany zachodzące współcześnie na rynkach finansowych związane ze wzrostem poziomu konkurencji, pojawienie się nowego segmentu rynku finansowego FinTech, coraz większa liczba regulacji konsumenckich, coraz...
Nowe już tu jest. Co na to nasza branża?
To, że „idzie nowe”, wiedzieliśmy od lat. Intensywny rozwój nowoczesnych technologii nie omijał przecież świata ubezpieczeń. Jednak dopiero pandemia i lockdowny, uniemożliwiając spotkania z...
Proaktywność oznacza oswojenie systematyczności
Nadszedł czas na omówienie drugiego filaru mojej filozofii pracy, którym jest proaktywność. Brzmi dobrze, prawda? Takie już mamy zwariowane czasy, że wszystko, co zawiera...
Waga ankiety medycznej
Zgodnie z § 1 art. 815 k.c. ubezpieczający obowiązany jest podać do wiadomości ubezpieczyciela wszystkie znane sobie okoliczności, o które ubezpieczyciel zapytywał w formularzu...
Dlaczego wytrwałość jest podstawą sukcesu w sprzedaży
Jakiś czas temu oglądałem film opowiadający historię powstania imperium McDonald’s. Ray Croc, twórca potęgi tej firmy, przez wiele lat zajmował się sprzedażą, nie osiągając...
Dobro zwyczajnie działa, a nawet się opłaca
Zrobiliśmy to! Razem z prenumeratorami i partnerami biznesowymi posadziliśmy w maju 371 mkw. lasu. To było możliwe dzięki współpracy z Fundacją Las na Zawsze,...