Ubezpieczyciel, ubezpieczający i ogarniający
Czy czytelnik zauważył, że pracujemy na coraz lepiej zorganizowanym rynku? Oczywiście cały czas jest na co narzekać, taka nasza natura. Niemniej wydaje mi się,...
Byle do wiosny, czyli o sezonowości
Spotykasz się z takimi powodami, dla których klienci odkładają decyzje (w tym zakupowe) na później? Czasami są to powody prawdziwe. A czasami takie, które...
Czy najsłabsze zespoły są skazane na niepowodzenie?
Jednym z elementów treningu przyszłych żołnierzy Navy SEAL są wyścigi ciężkich, gumowych łodzi. Kursanci zostają podzieleni na siedmioosobowe załogi, ustalone według wzrostu.
Każda załoga dostaje...
Czy ubezpieczenia muszą być boomerskie?
W dzisiejszym dynamizmie świata branża ubezpieczeniowa stoi przed gigantycznym wyzwaniem. Czy potrafi przetrwać i odnaleźć się w erze młodych, czy też jest skazana na...
Przygotowanie do spotkania
Praca agenta ubezpieczeniowego polega przede wszystkim na spotkaniach z klientami, a każde z nich kończy się zwykle na dwa sposoby. Albo dochodzi do zawarcia...
Szybkością organizacji usług można konkurować
Produkty ubezpieczeniowe gwarantujące organizację i finansowanie usług związanych z ruchem, także turystycznym, ale również użytkowaniem nieruchomości (home assistance) ewoluują, zmieniają i dynamizują rynek w...
Kiedy wyznaczanie celów ma sens
Jak często cele, które sobie stawiamy, są skutecznie realizowane w praktyce? Ile z nich jest później zapomnianych, porzuconych lub odnawialnych na kolejny rok? Z...
Klimat może poczekać
Zespół naukowy Earth Commission opublikował na łamach „Nature” przełomowe badanie dotyczące tzw. krytycznych punktów wytrzymałości Ziemi, tj. klimatu, różnorodności biologicznej, wody pitnej i różnych...
Aby w miejscu pracy nie doszło do zbrodni
Postępowanie w zgodzie z zasadami nie zawsze jest łatwe, ale autorka pozwoli ci docenić znaczenie kluczowych elementów dobrych relacji, takich jak zrozumienie czy wsparcie,...
Jak nie zepsuć sprzedaży kiepską prezentacją
Zajmując się sprzedażą, z pewnością potrafisz wzbudzić sympatię ludzi, z którymi się porozumiewasz. Znasz ich potrzeby i określiłeś ich wartości. Zawsze jednak nadchodzi czas...