NNW dla dziecka to dopiero wstęp do sprzedaży
Wielu rodziców we wrześniu poszukuje ubezpieczenia NNW dla swojego dziecka. Coraz częściej decydują się na zakup takiej polisy u agenta zamiast w szkole. To...
Agent w stylu slow
Każdy doradca ubezpieczeniowy chciałby, aby klienci sami się do niego zgłaszali: a) z prośbą o ofertę, b) z poleceniami do kolejnych klientów. Najciekawsze jest...
Jak pracować, żeby nie zwariować?
Poznaję osoby z branży, które wcześniej np. pracowały na etacie w banku. Było tam stabilnie, ale dla nich zbyt monotonnie. Szukali zmian i trafili...
Coraz więcej pracodawców skłania się ku pracy hybrydowej
Trzech na pięciu pracodawców (59%) docelowo wdroży hybrydowy model pracy. Stanowi to wzrost o 14 pkt. proc. względem badania z czerwca 2021 r. –...
Cztery powody, dla których warto stosować kalendarz postów
Z pewnością rozumiesz znaczenie mediów społecznościowych dla marketingu swoich produktów lub usług. Ale możesz nie zdawać sobie sprawy z faktu, że marketing w nich...
Ubezpieczyciele na rzecz ochrony klimatu
Kilka dni temu obejrzałem na Facebooku reklamę jednego z największych producentów aut, który właśnie wprowadza na rynek swój najnowszy model – a jakże –...
Zaplanuj emeryturę jak najszybciej
Branża ubezpieczeniowa to ludzie, którzy zajmują się propagowaniem świadomości finansowej. Zarówno zarządzający, pracujący w siedzibach głównych, jak i osoby, które są na froncie doradzania...
Bądź fachowcem w swojej dziedzinie
Żyjemy teraz bardzo szybko, ale to nie znaczy, że byle jak... Wręcz przeciwnie – jakość ma dla nas ogromne znaczenie. Przed zakupem nowych rzeczy...
Blisko siebie i blisko klientów
Minęło niemal 91% roku 2022. Wszystko, co przemija, wprawia człowieka w pewien rodzaj zadumy, choć może lepiej nazwać to refleksją. Czy mogłem zrobić coś...
Gdy klient mówi: zrezygnuję z ubezpieczeń
Wszyscy odczuwają lęk w związku z tym, co obecnie dzieje się na świecie. Zadajemy sobie pytanie, w którą stronę zmierzamy? Wojna, polityczne rozgrywki, szantaż...