8 lat minęło jak jeden dzień…
Zaczęło się niewinnie w wieczór 1 lutego 2015 r. od postanowienia i stwierdzenia „robimy” – w ten spontaniczny sposób powstało Obiektywne Forum Agentów. Miało...
Metoda odwróconych celów
Wyobraźmy sobie, że w rozmowie biznesowej podwładny mówi przełożonemu, jaką wartość lub liczbę nowych produktów może sprzedać w trakcie kampanii i te liczby są...
Rekrutacja przez rekomendacje
Od miesięcy obserwujemy wyraźny spadek skuteczności w zakresie pozyskiwania kandydatów przy pomocy popularnych portali rekrutacyjnych. Najbardziej miarodajnym parametrem oceny jest liczba CV spływających na...
Praca i emerytura bez granic
Prace legislacyjne zmierzające do wprowadzenia na rynek Ogólnoeuropejskiego Indywidualnego Produktu Emerytalnego (OIPE) z pewnością potrwają w Polsce jeszcze przez jakiś czas. Oznacza to, że...
Zatrudniać czy nie zatrudniać? Oto jest pytanie
Wraz z rozwojem agent ubezpieczeniowy dobrze poznaje swoją rolę. Wyciąga pewne wnioski. Dzięki temu, że „jakoś to idzie”, zaczyna też mieć wizję własnej pracy....
Dlaczego opłaca się budować wizerunek?
Część firm tworzących rynek usług ubezpieczeniowych postrzega działania wizerunkowe jako niezbyt istotny dodatek do tych aktywności, które składają się na „prawdziwy biznes”. To duży...
Kiedy kwitną czereśnie
Był rześki, wczesnomarcowy dzień. Zdeterminowany, lecz coraz mniej pewny siebie – ostatnio sprzedaż szła mu słabo – agent nieruchomości wiózł swoim autem młode małżeństwo....
Misrepresentation, czyli nie to, co myślisz
Wydaje się oczywiste, że wyrażenie misrepresentation powinno oznaczać coś w rodzaju złej lub wadliwej reprezentacji. Jest jednak inaczej niż w języku polskim, gdzie słowo...
Razem, nie osobno…
Osobno – Razem. Takie oto hasło przyświecało XXV jubileuszowemu Kongresowi Brokerów w Mikołajkach. Hasło nieco prowokacyjne, dające do myślenia, a odnoszące się do… niepewnych...
Polisa bez celu jest bez sensu
Najpierw Covid-19, a teraz wojna tuż przy naszej granicy. Poczucie zagrożenia narasta i co za tym idzie, nasi klienci coraz częściej myślą o ubezpieczeniu...