Inspiracje - Strona 80 z 99 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Jaka jest rola emocji w sprzedaży

W początkowej scenie filmu The Social Network student Harvardu i przyszły założyciel Facebooka Mark Zuckerberg (zagrał go Jesse Eisenberg) siedzi przy stoliku w zatłoczonym...

Na początku był… cyberchaos

Chaos. I to w kosmicznej skali. Takie przynajmniej można odnieść wrażenie podczas rozmów z klientami, ponieważ każdy traktuje bezpieczeństwo cyber inaczej. Brak wspólnej platformy...

Skąd brać czas na to wszystko

„Skąd masz czas na to wszystko?” Takie pytanie słyszę ostatnio bardzo często. Faktycznie, w ciągu dnia znajduję go dla rodziny, na pracę w biurze,...

Dlaczego tracisz pieniądze i nie masz klientów z reklam na Facebooku?

Reklamy Facebooka przez niektórych nazywane są złotą krainą, przez innych zaś – „śmiertelną” pułapką. Prawdą jest, że robienie skutecznych reklam na Facebooku nie jest...

Blaski i cienie wdrażania sprzedaży ubezpieczeń na życie w multiagencji

Z roku na rok obserwuję wzrost znaczenia sprzedaży ubezpieczeń na życie w firmach ubezpieczeniowych, w których do tej pory nie były to najważniejsze elementy...

7 kluczowych kryteriów wyboru ubezpieczenia zdrowotnego dla firmy

Zwiększone zainteresowanie ubezpieczeniami zdrowotnymi dla pracowników przyczyniło się w znaczący sposób do urozmaicenia oferty i rozwoju tego typu produktów. Czy dzięki temu wybór odpowiedniego...

Motywatory zakupowe klienta

Dlaczego klienci kupują? Dlaczego klient miałby kupić właśnie od ciebie? To standardowe pytanie, które zadajemy sobie jako handlowcy. Oczywiście odpowiedź jest bardzo złożona, ale...

Metoda odwróconych celów

Wyobraźmy sobie, że w rozmowie biznesowej podwładny mówi przełożonemu, jaką wartość lub liczbę nowych produktów może sprzedać w trakcie kampanii i te liczby są...

Łabędzie czarne i prawdopodobne

O czarnych łabędziach pisaliśmy już na łamach wielokrotnie, bo to temat nieustannie modny i z natury swej tajemniczy. A że to ryzyka zupełnie nieprzewidywalne...

Jak przygotować wartościową ofertę ubezpieczenia grupowego?

Produkt ubezpieczenia grupowego jest wielowarstwowy. Już pierwszy, najprostszy podział na segment małych klientów i dużych grup niesie za sobą konsekwencje dla doradcy ubezpieczeniowego i...
18,424FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie