Poszło o gwarancję ubezpieczeniową
Mój klient życiowy – przedsiębiorca zajmujący się projektowaniem i wykonawstwem hal magazynowych – zwrócił się do mnie z następującym problemem: ubiega się o intratny...
Jak możesz poprawić swoją skuteczność sprzedażową
Na wielu szkoleniach i spotkaniach motywacyjnych można usłyszeć takie słowa: pamiętaj, że sprzedaż to statystyka; bądź aktywny i spotykaj jak najwięcej klientów; wyjdź do...
Dlaczego pogarszają się statystyki sprzedażowe
Każdego roku liczba firm zajmujących się usługami brokerskimi i pośrednictwem ubezpieczeniowym rośnie. To oczywiście powoduje sytuację, w której brakuje klientów na to, żeby wszystkim...
Obyś żył w ciekawych czasach
Gdy powstaje ten artykuł, mamy pełnię lata i środek wakacji. Z punktu widzenia biznesu okres ten wydaje się spokojniejszy od wcześniejszej i późniejszej części...
Jak zburzyć barierę między tobą a klientem w internecie
Fanpage ustawiony, profil prywatny odpowiednio przygotowany i połączony z fanpage’em. Przechodzimy więc do kroku trzeciego skutecznej marki osobistej w internecie! Najwyższy czas na meritum...
Dlaczego twoje argumenty słabo przekonują innych
Jest wiele umiejętności, które powinno się posiadać, żeby dawać sobie radę w życiu prywatnym i zawodowym. Na przykład warto mieć szeroką wiedzę ekspercką, która...
Ubezpieczycielu – nie wspieraj brudnych inwestycji
Całkiem przypadkiem napotkałem materiały fundacji RT-ON, która apeluje do lidera na polskim rynku ubezpieczeniowym o zaprzestanie wspierania czarnej energii. W ulotce fundacji można znaleźć...
Nie czytamy… czyli jak poprawić jakość leadów ubezpieczeniowych
Kilka tygodni temu we współpracy z partnerem merytorycznym przygotowałem ciekawy dokument w postaci e-booka. Wyjaśnialiśmy w nim, jak zwiększyć sprzedaż ubezpieczeń o 80%.
Porady i...
Jakiego agenta potrzebują klienci?
Agenta ubezpieczeniowego można porównać do konsjerża dzisiejszych czasów – jego zadania wykraczają daleko poza standardową obsługę klienta. Podobnie jak konsjerż, agent stał się dla...
Jakie są typowe błędy wdrażania nowego agenta
Czy lepiej uczyć się na błędach, czy na sukcesach? Jeśli mamy możliwość sięgnięcia po doświadczenia z obydwu stron, to pytanie nie ma znaczenia, należy...