Potworek językowy. Sabotaż generujący duże koszty
Product tampering, czyli sabotaż produktu, odnosi się do celowego manipulowania produktem w taki sposób, aby spowodować szkodę konsumentowi lub firmie. Tego rodzaju działania mogą...
Decyzje i działania menedżerów pod lupą
Scrutiny pojawia się często w kontekście aktywności organów regulacyjnych i nadzorczych. Oznacza szczegółowe badanie, audyt lub bardzo uważną obserwację, której celem jest weryfikacja prawidłowości...
Zima zaskoczyła korpo-drogowców
Jestem pewien, że każdy chciałby, aby firma, w której pracuje, była sprzyjającym środowiskiem. Miejscem, gdzie lubi spędzać czas, wykonując swoje zadania. Chciałby również, aby...
Jak rozwijać swój zespół marzeń
Sukces w biznesie nie jest przedsięwzięciem solowym, tylko pracą zespołową. Niestety, w myśleniu o sukcesie utarło się przekonanie, że najważniejszy jest przede wszystkim lider....
Podstawowe metody wpływu na innych ludzi (2)
W poprzednim artykule zacząłem omawiać metody wpływania na innych ludzi. Dziś kontynuujemy ten wątek. Przypomnę, że omówiliśmy trzy metody: zasadę rewanżu, zasadę kontrastu i...
Sprzedaż ubezpieczeń na życie w sieci majątkowej
Każda firma posiadająca własną sieć sprzedaży ma zaszyty ogromny i niewykorzystany potencjał związany z ideą x-sellingu. W naszej branży widać to najlepiej na przykładzie...
Czy poszukiwanie nowych klientów jest ważne
Poszukiwanie nowych klientów przeważnie nie wzbudza entuzjazmu doradców. Wiemy oczywiście, że poszukiwanie klientów jest w sprzedaży tym samym, czym ziarno w ogrodnictwie. Kto sieje,...
Jak pomogłem agentowi zdobyć pierwszych 120 fanów na Facebooku
Ważne! To nie liczba fanów, like’ów, komentarzy czy wyświetleń wideo jest ważna. Zawsze na koniec dnia liczą się relacje, przeradzające się później w sprzedaż....
Co oznacza profesjonalizm w sprzedaży ubezpieczeń
Czasami spotykam się z opinią, że zawód sprzedawcy to żaden zawód. Polega tylko na gadaniu do ludzi i rozdawaniu uśmiechów. Czasami są to opinie...
Jak uniknąć nieporozumień w sprzedaży
Na początku zadajmy sobie dwa pytania dotyczące jakości komunikacji z klientem:
• Kto jest odpowiedzialny za to, aby doradca dobrze zrozumiał klienta?
• Kto...