Ryzykonomia. Dr Jekyll i Mr Kowalski
Mało kto docenia wagę zdarzenia, choć media nie pomijają tematu, a to kamień bez mała milowy w rozwoju narodowej ryzykonomii. A chodzi mianowicie o...
Na co postawić w zarządzaniu sprzedażą
Czy komuś się to podoba czy nie, każda firma zależy od poziomu sprzedaży swoich usług czy produktów. Na ten poziom ma wpływ jakość własnej...
Cztery najczęstsze błędy w sprzedaży ubezpieczeń
Ostatnimi czasy biorę udział w wielu projektach sprzedażowych dotyczących zwiększenia skuteczności kontaktu z klientem. Część działań dotyczy kontaktu bezpośredniego, a część telefonicznego. Wynikiem tych...
Od czego zależy finalizacja sprzedaży
Z moich obserwacji wynika, że poziom konkurencyjności w Polsce jest chyba jednym z najwyższych w Europie, jeśli nie na świecie. W każdej branży firmy...
Ciemna strona rekomendacji
Dobrze się zrozummy. Tytuł jest przewrotny, bo nie chodzi mi o to, że jest jakaś strona rekomendacji w biznesie, którą rządzi Dark Lord of...
Rekrutować i nie zwariować
Rekrutacja niejednemu zarządzającemu spędza sen z powiek. To temat bardzo aktualny w każdej firmie ubezpieczeniowej. Osobiście nie spotkałam się z menedżerem, który nie byłby...
Metoda odwróconych celów
Wyobraźmy sobie, że w rozmowie biznesowej podwładny mówi przełożonemu, jaką wartość lub liczbę nowych produktów może sprzedać w trakcie kampanii i te liczby są...
Blaski i cienie wdrażania sprzedaży ubezpieczeń na życie w multiagencji
Z roku na rok obserwuję wzrost znaczenia sprzedaży ubezpieczeń na życie w firmach ubezpieczeniowych, w których do tej pory nie były to najważniejsze elementy...
Na początku był… cyberchaos
Chaos. I to w kosmicznej skali. Takie przynajmniej można odnieść wrażenie podczas rozmów z klientami, ponieważ każdy traktuje bezpieczeństwo cyber inaczej. Brak wspólnej platformy...
Ubezpieczyciel „C” zgłosi mnie do KRD
To przykład złej komunikacji ubezpieczyciela z klientem. Każdemu bowiem może zdarzyć się przeoczenie, czeski błąd przy regulowaniu zobowiązania z tytułu umowy ubezpieczenia, w tym...