Inspiracje - Strona 86 z 100 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Z nami będziesz widoczny w internecie

Google Moja Firma to zarówno narzędzie, jak i platforma powiązana bezpośrednio z Mapami Google, pozwalająca właścicielom biznesów na zarządzanie informacjami na temat ich działalności. Ważne...

Troska czy trauma klienta

Nie ma chyba zakładu ubezpieczeń, który nie chciałby „dbać o dobro klienta”. Hasło „klient w centrum” to refren większości strategii, misji, wizji i czego...

Dołącz do wyzwania i wzmocnij sprzedaż

W poniedziałek 13 lipca o godz. 9 rozpoczęło się wyzwanie biznesowe dla agentów „5-dniowa wakacyjna podróż przez twój biznes”. Agenci będą przez pięć kolejnych...

Klient partnerem czy przeciwnikiem?

W branży ubezpieczeniowej negocjacje sprzedażowe nie powinny być walką o wygraną jednej ze stron. Sukces agenta zależy od budowania relacji opartych na wzajemnym szacunku,...

Assistance dla wytrwałych

Marta Zdzińska w artykule z „GU” nr 08 zatytułowanym „Ile assistance damy radę sprzedać...?” zauważa, że ubezpieczyciele życiowi prześcigają się we wprowadzaniu do ubezpieczeń...

Wnioski z doświadczenia dla sprzedaży zdalnej

W tym artykule chciałbym przedstawić moje podstawowe wnioski dotyczące zdalnej sprzedaży ubezpieczeń. Minęło już trochę czasu od momentu, kiedy możemy kontaktować się z klientem...

Co zrobić, kiedy klient chce porównać ofertę?

Zajmując się sprzedażą ubezpieczeń, napotykamy dwa poważne wyzwania: konieczność pobudzenia potrzeby klienta i chęć porównania naszej oferty z konkurencją. Potencjalny klient, któremu przedstawi się...

Menedżer niczym trener piłki nożnej

W poprzednim artykule („GU” nr 49) pisałem o tym, że zespół sprzedażowy jest jak drużyna piłkarska. Dziś wykorzystam tę samą analogię, porównując menedżera sprzedaży...

Trzy powody, dla których kobieta chętnie kupuje ubezpieczenie od kobiety

Pisząc o codzienności kobiet w szeroko rozumianym świecie ubezpieczeń, za wszelką cenę chcę uciec od rozważań, w czym mężczyźni się lepsi albo gorsi od...

Jak wybrałem program CRM dla multiagencji

W styczniu 2021 r. stanąłem przed dość dziwnym wyzwaniem. Liczba leadów ubezpieczeniowych przychodzących z moich działań marketingowych dla innych agentów była na tyle duża,...
18,477FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie