Nasze historie życiowe to najlepszy argument w sprzedaży ubezpieczeń
Początek tego artykułu powinien zaczynać się od mojej osobistej historii: „Gdy miałem pięć lat, moja mama zmarła na białaczkę. Konsekwencje, jakie spotkały moją rodzinę...
Pięć polis, które każdy powinien mieć
Początek roku to doskonały moment do rewizji teczek z dokumentami ubezpieczeniowymi. Warto zrobić z klientem przegląd jego polis i wspólnie się zastanowić, co on...
Zostań lekarzem od finansów
Klient powierza agentowi ubezpieczeniowemu bezpieczeństwo – swoje, rodziny, biznesu. Dlatego najważniejszą cechą agenta jest pewność siebie. Jeśli da się w nim wyczuć niepewność, maleje...
Zbuduj twórczą kulturę pracy
Kreatywność to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za...
Networking rekrutacyjny
Specyfika branży ubezpieczeniowej sprawia, że rekrutacja na stanowiska sprzedażowe musi stać się procesem ciągłym, by zapewnić stabilność kadrową zespołu. Z jednej strony skupiamy się...
Rozwinęłam skrzydła w każdej sferze życia
Wyobraźcie sobie zwyczajną, skromną dziewczynę z góralskiej rodziny. Z odrobinę niezwyczajnym imieniem, bo rodzice mieli fantazję…
Miałam 26 lat, męża, dziecko, spokojną pracę w branży...
Ważny jest początek, środek i koniec współpracy
Na łamach „Gazety Ubezpieczeniowej” od dawna podejmujemy temat konsolidacji rynku i przeniesienia sprzedaży z sieci własnych TU do sieci multiagencji lub mniejszych pośredników. Najwięcej...
Czy sprzedaż indywidualnych ubezpieczeń na życie w multiagencji jest możliwa?
Pomysł na to, aby w multiagencji implementować sprzedaż ubezpieczeń na życie, zdecydowanie nie jest już nową ideą. W praktyce okazało się jednak, że droga,...
Cztery metody na zwiększenie sprzedaży poprzez ograniczanie błędów myślenia
Słyszałeś kiedyś o katastrofie promu Challenger? NASA pozwoliło na start wahadłowca z problemową uszczelką rakiety SRB. Problem z uszczelkami rakiet SRB był już wtedy...
Czego nas uczy koronawirus?
Miała być to tylko sensacja
medialna, ale okazuje się, że koronawirus to całkiem konkretny problem. Jak
wyliczył Euler Hermes (specjalizujący się w ubezpieczeniach należności), straty
finansowe spowodowane...