Odzyskaj 29 godzin tygodniowo jednym kliknięciem
Sztuczna inteligencja czy AI będą pewnie buzz-wordami roku 2025. Zadałem więc kilku agentom AI pytanie: według estymacji, ile średnio tygodniowo agent czy multiagent poświęca...
Klient partnerem czy przeciwnikiem?
W branży ubezpieczeniowej negocjacje sprzedażowe nie powinny być walką o wygraną jednej ze stron. Sukces agenta zależy od budowania relacji opartych na wzajemnym szacunku,...
Nie ma darmowych obiadów?
Przysłowie „nie ma darmowych obiadów” oznacza, że za wszystko, co się otrzymuje, trzeba w jakiś sposób zapłacić – pieniądzem, usługą, odpowiedzialnością, innymi kosztami. Ktoś...
Ważna reguła w rozmowach z klientami
Niektórzy ludzie są niezwykle skuteczni w zdobywaniu tego, na czym im zależy. W jakiś sposób opanowali umiejętności niezbędne do przekonania innych, by robili to,...
Czego nas uczy koronawirus?
Miała być to tylko sensacja
medialna, ale okazuje się, że koronawirus to całkiem konkretny problem. Jak
wyliczył Euler Hermes (specjalizujący się w ubezpieczeniach należności), straty
finansowe spowodowane...
Najszybszy sposób na nową produkcję
Mam wrażenie, że my, agenci bardzo często boimy się telefonu. Boimy się kontaktu z klientem, szczególnie naszym. Długo zastanawiałem się, dlaczego tak jest. Teraz...
Marka osobista w internecie
Wszystkie informacje, które można znaleźć na swój temat w internecie, tworzą markę osobistą. Tak, również te negatywne. Wszystkie działania na portalach społecznościowych, stronie internetowej,...
Jak skutecznie reagować w sytuacjach problemowych
Przez całe moje życie zawodowe nie udało mi się przygotować na wszystkie potencjalne zachowania rozmówcy, czy to klienta, czy współpracownika. Różnimy się między sobą...
W naszej branży nie ma przestoju
Ostatnio byłam na spotkaniu grupy biznesowej, do której należą przedsiębiorcy z różnych branż, w większości: nieruchomości, budowlanej, wykończenia. Rozmawialiśmy na temat nowych projektów na...
Co zrobić, kiedy klient chce porównać ofertę?
Zajmując się sprzedażą ubezpieczeń, napotykamy dwa poważne wyzwania: konieczność pobudzenia potrzeby klienta i chęć porównania naszej oferty z konkurencją. Potencjalny klient, któremu przedstawi się...