Doświadczenie i świeża krew w MDRT
Aż 80 agentów Allianz Polska spełniło warunki kwalifikacji do MDRT w 2024 r., a 70 z nich już zarejestrowało swoje członkostwo i oficjalnie należy...
Jak reklamować ubezpieczenia?
Oferowanie ubezpieczeń nie jest proste. Jak bowiem przekonać klienta do zakupu czegoś niematerialnego? Na dodatek produktu, którego nie można dotknąć i nacieszyć się jego...
Sama podnoszę sobie poprzeczkę
Rozmowa z Karoliną Fudalą, liderką sprzedaży – menedżerką zespołu Pru*, Oddział Rzeszów
Aleksandra E. Wysocka: – Karolino, jak do tej pory wyglądała Twoja ścieżka...
Dać ludziom świadomość finansową to najlepsza rzecz na świecie
Rozpoczęcie współpracy z firmą OVB było najlepszą decyzją w moim życiu, dziś jestem o tym przekonana. Między mną a branżą ubezpieczeniową nie od razu...
Zwroty zakazane przy sprzedaży ubezpieczeń na życie i zdrowie
To, jakiego języka używamy, kształtuje sposób, w jaki myślimy. I choć może nie zmienimy tym od razu mentalności wszystkich klientów, to na pewno wyjdzie...
Nie ma darmowych obiadów?
Przysłowie „nie ma darmowych obiadów” oznacza, że za wszystko, co się otrzymuje, trzeba w jakiś sposób zapłacić – pieniądzem, usługą, odpowiedzialnością, innymi kosztami. Ktoś...
Podręcznik na czas życiowych burz
Autor bestsellerów odsłania przed nami prawdę, którą wszyscy znamy, ale boimy się zaakceptować: życie nie jest liniowym pasmem sukcesów i stabilności. To nieustanny ruch,...
Czy telemedycyna jest do bani?
W praktyce zawodowej ostatnich dwóch miesięcy spotkałem się z opiniami, że telemedycyna jest do bani, nie działa tak, jakby zainteresowani oczekiwali. Tak, czyli jak?...
Najszybszy sposób na nową produkcję
Mam wrażenie, że my, agenci bardzo często boimy się telefonu. Boimy się kontaktu z klientem, szczególnie naszym. Długo zastanawiałem się, dlaczego tak jest. Teraz...
Klienci potrzebują doradców finansowych
Zmiany zachodzące współcześnie na rynkach finansowych związane ze wzrostem poziomu konkurencji, pojawienie się nowego segmentu rynku finansowego FinTech, coraz większa liczba regulacji konsumenckich, coraz...