Inspiracje - Strona 92 z 93 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Co powoduje, że stajemy się prawdziwymi liderami?

Chcesz być skutecznym menedżerem? To pamiętaj, że najważniejszym elementem zarządzania jest dawanie przykładu i bycie wzorem dla podwładnych. W sumie to najważniejsza teza tego...

Rok 2023 był dla mnie niewątpliwie rokiem rozwoju i nauki

Było to zdecydowanie inne doświadczenie niż dotychczas, bo działo się głównie na arenie międzynarodowej. Zacznę od mojego wystąpienia na MDRT Day w Atenach. Ogromne wyzwanie,...

Zmiany bez zakłóceń

A seamless integration to wdzięczny potworek często występujący podczas zapowiedzi wszelkich zmian biznesowych, które przynajmniej w deklaracjach mają przebiegać seamlessly, czyli gładko i bezproblemowo. ...

Jak pomogłem agentowi zdobyć pierwszych 120 fanów na Facebooku

Ważne! To nie liczba fanów, like’ów, komentarzy czy wyświetleń wideo jest ważna. Zawsze na koniec dnia liczą się relacje, przeradzające się później w sprzedaż....

Co oznacza profesjonalizm w sprzedaży ubezpieczeń

Czasami spotykam się z opinią, że zawód sprzedawcy to żaden zawód. Polega tylko na gadaniu do ludzi i rozdawaniu uśmiechów. Czasami są to opinie...

Dlaczego koncentracja może być źródłem porażki lub sukcesu

Na jednym z forów internetowych poświęconym naszej branży zauważyłem pewnej niedzieli gorącą wymianę zdań. Poszło o pisanie postów zawodowych właśnie tego dnia. Zaczęło się...

O czym zapomina się, zarządzając sprzedawcami

W branży ubezpieczeniowej, jak nigdzie indziej, zakupy klientów oparte są na kontakcie z doradcą. Podejrzewam, że jeszcze wiele lat zajmie firmom ubezpieczeniowym przeniesienie biznesu...

Dlaczego warto ciągle weryfikować swoje poglądy i decyzje

W szybko zmieniającym się świecie liczy się elastyczne myślenie, zdolność do analizy przyjętych założeń i pozbywanie się nieaktualnych informacji. Dlatego warto przemyśleć to, co...

Agencja ubezpieczeniowa to nie pizzeria ani pomoc drogowa. A jednak…

Po co agentowi ubezpieczeniowemu Profil Firmy w Google – wizytówka Google? Żeby wyróżnić się spośród konkurencji i potwierdzić swoją markę! Nie jest tajemnicą, że większość...
18,237FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie