Jak skutecznie przejąć słaby zespół
Jednym z najtrudniejszych wyzwań dla menedżera jest przejęcie zespołu po osobie, która doprowadziła go do stanu apatii i małej efektywności. Co jakiś czas otrzymuję...
Czy jestem pasożytem?
Czy zadawałeś sobie kiedykolwiek powyższe pytanie? Tak, brzmi brutalnie. Sam jednak nie wiem, czy jest przekolorowane, czy nie. Przeczytaj te parę zdań i zdecyduj.
Wiele...
Jakie jest twoje ROTI?
Przedsiębiorcy mierzą zwrot z inwestycji (ang. ROI), a powinni mierzyć również swoje ROTI, czyli zwrot z czasu – przekonywał mówca motywacyjny i trener biznesu...
Kultura informacji zwrotnej
Większość nieporozumień i konfliktów (spotkałem się z tezą, że nawet 99%) nie wynika ze złej woli, tylko ze złej komunikacji. Dlatego każda inwestycja poniesiona...
Co wpływa na decyzję klienta o zakupie ubezpieczenia?
Osoby, które zaczynają przygodę ze sprzedażą ubezpieczeń, bardzo często są zaskoczone tym, jak ten proces różni się od sprzedaży pozostałych dóbr i usług. W...
Szybkością organizacji usług można konkurować
Produkty ubezpieczeniowe gwarantujące organizację i finansowanie usług związanych z ruchem, także turystycznym, ale również użytkowaniem nieruchomości (home assistance) ewoluują, zmieniają i dynamizują rynek w...
Jak Parkinson, Eisenhower i plastikowy pomidor mogą pomóc w pracy agenta
Czy kiedykolwiek czułeś, że czas działa przeciwko tobie? Zadania wydają się nigdy nie kończyć, a terminy zaskakują. Telefon nie przestaje dzwonić, e-maile zalewają skrzynkę...
Firma nie musi być cyberbezbronna
Wyciek tajnych danych z Pentagonu, a następnie ataki na systemy największych polskich banków i PZU po raz kolejny zwróciły uwagę na kwestie bezpieczeństwa. Takich...
Razem, nie osobno…
Osobno – Razem. Takie oto hasło przyświecało XXV jubileuszowemu Kongresowi Brokerów w Mikołajkach. Hasło nieco prowokacyjne, dające do myślenia, a odnoszące się do… niepewnych...
Tchnij życie w swoje pomysły
Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy poprzez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu, mają ogromny wpływ na odbiór naszych pomysłów i na to,...