Blog - Strona 1342 z 1485 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 1342

Nationale-Nederlanden inspiruje kobiety

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

O motywacji i poczuciu bezpieczeństwa rozmawiały kluczowe partnerki biznesowe Nationale-Nederlanden na zorganizowanej specjalnie dla nich Sesji Inspiracji „O Kobietach dla Kobiet”. Webinarium odbyło się w środę, 27 maja 2020 r. i zgromadziło blisko sto pań.

Jedną z głównych inicjatorek i promotorek spotkania była Ewa Dąbrowska – dyrektor Pionu Klienta Korporacyjnego Nationale-Nederlanden i założycielka Klubu Kobiet w N-N. – Idea pojawiła się kilka miesięcy temu. Początkowo dotyczyła kobiet pracujących w Nationale-Nederlanden, ale spotkała się z tak życzliwym przyjęciem, że postanowiliśmy zorganizować kobiece spotkanie również dla naszych partnerek biznesowych z rynku ubezpieczeniowego i finansowego – tłumaczy Ewa Dąbrowska. – Spotkanie miało się odbyć stacjonarnie w okolicach Dnia Kobiet, ale z powodu epidemii przenieśliśmy termin i zdecydowaliśmy się na wydarzenie online.

Spotkanie zorganizowała Grupa NN w Polsce. Ze strony NN Investment Partners gości witała Agnieszka Jaworska-Martycz, dyrektor ds. klienta instytucjonalnego.

Webinarium prowadziła Beata Mońka, menedżer z pasją i 25-letnim doświadczeniem w zarządzaniu wielokulturowymi zespołami, założycielka klubów biznesowych i mentorka w Fundacji Liderek Biznesu. Gościem specjalnym i prelegentem był prof. dr hab. Piotr Zielonka, profesor nadzwyczajny w Zakładzie Ekonofizyki SGGW.

Prof. Piotr Zielonka prowadzi badania naukowe w zakresie ekonomii behawioralnej, procesów motywacyjnych oraz adaptacji hedonicznej. W swojej karierze naukowej zajmował się m.in. eksperymentalną fizjologią mózgu, problematyką psychologii motywacji oraz psychologią sztucznej inteligencji. W swoim wystąpieniu przybliżył temat psychologii motywacji oraz psychologii ryzyka, jak również zysku i strat w biznesie i życiu prywatnym.

Wykład dotyczył bardzo aktualnych tematów, jak radzenie sobie ze zmianą i rozwijanie osobistej misji, a także wewnętrznej pasji. Profesor odnosił się do najnowszych wyników badań z zakresu psychologii społecznej i ekonomii behawioralnej. Wspólnie z uczestniczkami spotkania poszukiwał odpowiedzi na istotne pytania, z którymi zmaga się bardzo wiele kobiet:

  • Jak pozostać zmotywowaną zawsze – nawet w czasach pandemii?
  • Jak przekuć kryzys w szansę?
  • Jak pielęgnować i budować relacje biznesowe oraz swoją pozycję i markę / nazwisko na rynku? Jak się pozycjonować, aby zwiększyć swoją wartość?
  • Jak sprawić, aby kryzys stał się pretekstem do umocnienia swojej pozycji na rynku, w zespole?
  • Jak się skutecznie i świadomie komunikować?
  • Jak czuć się bezpieczną i dać innym takie poczucie? Co to de facto znaczy – bezpieczeństwo podczas zmiany?

Webinarium spotkało się z bardzo pozytywnym przyjęciem ze strony uczestniczek. – To dla nas ogromna satysfakcja, że dostarczamy nie tylko wysokiej jakości rozwiązania ubezpieczeniowe i finansowe, ale także tematy do refleksji i inspirację do bardziej świadomego życia. Promujemy też odpowiedzialne postawy oraz wrażliwość społeczną – podsumowała Ewa Dąbrowska. – W Nationale-Nederlanden nie redukujemy człowieka do jego funkcji zawodowych. Wiemy, że każdy nasz klient i partner biznesowy to osoba ze swoim systemem wartości, potrzebami psychologicznymi i społecznymi.

Aleksandra E. Wysocka

#1 Brian Tracy & Goście

0

26 czerwca odbędzie się konferencja online zatytułowana „Smart Crisis Management”. Patronem medialnym wydarzenia jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

W trakcie konferencji jej uczestnicy dowiedzą się m.in., jak kierunkowanie myślenia, uwagi oraz jasna wizja mogą być przewodnikiem w każdym kryzysie, jak wykorzystać „Strategię Napoleona”, aby przygotować się na wszystko, co życie postawi na drodze do celów, oraz jak strategia odraczania, reorganizowania, bilansowania i odpuszczanie pomaga pozostać efektywnym.

Jednym z prelegentów konferencji będzie Brian Tracy – pisarz i twórca e-booków z dziedziny rozwoju osobistego i psychologii sukcesu. Oprócz niego głos zabiorą m.in. Jacek Walkiewicz, psycholog, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, Sebastian Kotów, praktyk, badacz, wykładowca psychologii zarządzania na studiach MBA oraz podyplomowych studiach na kierunku psychologia biznesu dla menedżerów na Akademii Leona Koźmińskiego, a także współautor serii książek napisanych wraz z Brianem Tracym, oraz Fryderyk Karzełek, ekspert w dziedzinie finansów osobistych, właściciel kilku firm z branży finansowej oraz szkoleniowej, autor książki „Pieniądze są SEXY”.

Bilety (z kodem „GU” 25% taniej):

https://www.briantracy-online.pl/…

Kontakt z organizatorem Institute of Behavioral Design & Sebastian Kotów:
Beata Kornowska, Sales Manager
Beata.Kornowska@iobd.org.uk
+48-511-404-777

Michał Wydrzyński, Project Manager
Michal.Wydrzynski@iobd.org.uk
+48 504-122-285

Strona internetowa wydarzenia:
https://www.briantracy-online.pl

(am)

Nowe grupowe ubezpieczenie na życie od Aegon i Signal Iduna

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Aegon i Signal Iduna wprowadzają do oferty nowe wspólne ubezpieczenie grupowe „Razem w Przyszłość. Produkt jest efektem umowy koasekuracyjnej podpisanej w lutym przez obie firmy.

– Cieszę się, że dzięki nawiązaniu współpracy udało się połączyć doświadczenie, relacje i innowacyjność obu zespołów. Efektem tej synergii jest ciekawa i nowoczesna oferta, która ma szanse z sukcesem zaistnieć na rynku polis grupowych – mówi Adam Malinowski, wiceprezes Signal Iduna Polska.

– Zdecydowaliśmy się na taki model współpracy, mając świadomość silnej konkurencji w tym segmencie rynku. Dzięki temu mogliśmy w krótkim czasie przygotować i zaproponować klientom i partnerom ofertę wyróżniającą się zarówno pod względem zakresu ubezpieczenia, jak i nowoczesnych i wygodnych sposobów obsługi – dodaje Jan Zimowicz, członek zarządu Aegon Polska.

Nowe ubezpieczenie grupowe Aegon i Signal Iduna charakteryzuje się szerokim wachlarzem objętych nim zdarzeń. Zakres ochrony oraz wysokości sum ubezpieczenia są ustalane pomiędzy ubezpieczającym (np. pracodawcą) a ubezpieczycielami indywidualnie. Może to być jeden zakres dla wszystkich ubezpieczonych lub kilka różnych opcji do indywidualnego wyboru przez każdego z przystępujących. Zakres oferty został przygotowany tak, aby każdy pracodawca mógł stworzyć dopasowane do potrzeb swoich pracowników. Obejmuje on m.in.:

  • 73 umowy dodatkowe – zapewniające ochronę w takich przypadkach, jak nieszczęśliwy wypadek przy pracy lub w życiu prywatnym (w tym komunikacyjny, lotniczy, a nawet będący wynikiem uprawiania niebezpiecznego sportu), uszczerbek na zdrowiu, poważna choroba czy inwalidztwo;
  • 55 poważnych zachorowań w ramach ubezpieczenia chorobowego m.in. zawał, udar i nowotwór, w tym – co unikatowe na polskim rynku – nowotwór niezłośliwy;
  • 8 specjalistycznych procedur medycznych, m.in. chemio- lub radioterapia czy operacja wszczepienia rozrusznika serca;
  • usługi assistance dla osób objętych ubezpieczeniem, m.in. wizyty domowe lekarza lub pielęgniarki, pomocy psychologa i specjalistyczne telekonsultacje medyczne, koszty transportu medycznego oraz rehabilitacji, w tym sprzętu.

Cechą charakterystyczną nowej oferty mają być również nowoczesne narzędzia do obsługi polis, które ułatwią pracę osobom odpowiedzialnym za to w zakładzie pracy oraz samym ubezpieczonym pracownikom i eliminują obieg papierowej dokumentacji. Dzięki temu większość czynności związanych z obsługą polisy: zebranie deklaracji, wdrożenie programu ubezpieczeniowego aż po jego obsługę i wypłatę świadczeń można wykonać zdalnie.

– Chcieliśmy przenieść polisy grupowe w XXI wiek, dlatego planując stronę obsługową, postawiliśmy na wysoki poziom digitalizacji usług. Maksymalnie uprościliśmy wszystkie formalności, dając również możliwość samodzielnego wykonywania większości operacji za pomocą prostych w obsłudze aplikacji. Ma to szczególne znaczenie teraz, gdy wiele firm pracuje w pełni lub częściowo w trybie zdalnym, a przepływ dokumentów jest utrudniony – dodaje Adam Malinowski.

Ubezpieczonym może zostać każdy pracownik danej firmy, który ukończył 16. rok życia i nie ukończył 70. roku życia, niezależnie od tego, jakim rodzajem umowy o pracę jest związany z pracodawcą. Ubezpieczeniem można objąć również małżonków, partnerów, dzieci, rodziców, a także kontynuować je indywidualnie po zakończeniu pracy w zakładzie.

Z nowej oferty ubezpieczenia grupowego może skorzystać dowolna firma, w której polisą będą zainteresowane co najmniej 3 osoby. Obaj partnerzy stawiają przede wszystkim na małe i średnie firmy.

– Mamy zróżnicowane podejście do przygotowania ofert dla różnych segmentów: proste i szybkie oferty dla mniejszych i indywidualnie konstruowane rozwiązania dla dużych pracodawców. Celujemy głównie w małe i średnie firmy ze względu na doświadczenie sprzedażowe naszych specjalistów. Wprowadzone przez nas systemy i narzędzia znacznie ułatwiają obsługę grupówki, szczególnie w mniejszych firmach – mówi Jan Zimowicz.

Sprzedaż nowej oferty będzie prowadzona przez zespół sprzedaży korporacyjnej w Aegon, sieć sprzedaży Aegon Premium, a także przez współpracujących z Aegon i Signal Iduna pośredników zewnętrznych: brokerów i multiagencje.

(AM, źródło: Aegon)

Rząd przyjął projekt wsparcia rynku ubezpieczeń należności handlowych

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

17 czerwca rząd przyjął projekt ustawy o zasadach udzielania wsparcia dla rynku ubezpieczeń należności handlowych w związku z przeciwdziałaniem skutkom gospodarczym pandemii COVID-19, przygotowany przez Ministerstwo Rozwoju (MR). Nowe przepisy umożliwią ubezpieczanie przez polskie firmy należności z kredytu kupieckiego w większym niż dotychczas zakresie. Równolegle trwają prace nad rządowym programem wsparcia dla rynku ubezpieczeń należności handlowych, który zawierać będzie szczegółowe warunki realizacji instrumentów wsparcia.

– Jesteśmy świadomi potrzeb rynku i oczekiwań firm ubezpieczeniowych oraz ich klientów w dobie pandemii koronawirusa. Dlatego będziemy wspierać przedsiębiorców w procesie utrzymania limitów ubezpieczeń – powiedziała wiceminister rozwoju Olga Ewa Semeniuk.

Nowy instrument wsparcia umożliwia zakładom ubezpieczeń uprawnionym do ubezpieczenia kredytu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej scedowanie (zreasekurowanie) części ryzyka na Skarb Państwa w zamian za przekazanie części składki ubezpieczeniowej. W ten sposób komercyjni ubezpieczyciele należności będą mogli ograniczyć swoje ryzyko związane z możliwością wzrostu liczby i wartości wypłacanych odszkodowań w okresie pogorszenia koniunktury gospodarczej. Natomiast Skarb Państwa – poprzez odpowiednie postanowienia umów reasekuracyjnych – będzie miał możliwość wpływania na politykę oceny ryzyka zakładów. MR podkreśla, że w efekcie tego reasekuracja ubezpieczeń należności handlowych będzie uzależniona od utrzymania przyznawanych przedsiębiorcom limitów kredytowych na poziomie zbliżonym do okresu sprzed wybuchu pandemii COVID-19.

Zgodnie z proponowanymi postanowieniami ustawy, reasekuracja dotyczyć będzie krajowych i eksportowych należności handlowych podmiotów ubezpieczonych przez zakłady ubezpieczeń w okresie 1 kwietnia–31 grudnia 2020 r. Skarb Państwa pokryje 80% szkód wypłaconych przez zakłady dotyczących wspomnianych należności w zamian za 80% składki brutto. Po przekroczeniu kwoty odszkodowań wypłaconych przez zakład z tytułu objęcia ochroną ubezpieczeniową należności handlowych, pomniejszonej o kwoty uzyskane przez zakład w wyniku postępowań regresowych dotyczących tych należności, równej 243,75% składki przypisanej brutto w tym segmencie w 2019 r., Skarb Państwa pokryje 100% wartości odszkodowań. Jednocześnie odpowiedzialność Skarbu Państwa z tytułu wypłat nie przekroczy kwoty stanowiącej równowartość 375% składki brutto.

Resort rozwoju wskazuje, że proponowane rozwiązania służą docelowo ograniczeniu ryzyka odmowy funkcjonującym w Polsce firmom ubezpieczania należności z transakcji handlowych, co przełożyłoby się na pogorszenie ich sytuacji finansowej, a w dalszej konsekwencji na spadek wpływów do budżetu państwa, co jest szczególnie istotne w dobie pandemii.

Polskie rozwiązanie jest wzorowane na niemieckim modelu wsparcia dla przedsiębiorców, bazującym np. na gwarantowaniu/reasekuracji ryzyk zakładom ubezpieczeń. Gwarancja rządu niemieckiego dla ubezpieczycieli jest ograniczona do pokrycia kredytu kupieckiego zaciągniętego do końca 2020 roku, program jest dostępny dla wszystkich zakładów oferujących tego typu ochronę w Niemczech, obejmując również kredyty kupieckie dla nabywców towarów i usług w krajach trzecich.

Instrumenty wsparcia zawarte w projekcie są skierowane do czterech rodzajów podmiotów, w tym zakładów ubezpieczeń oferujących ubezpieczenia należności (8 firm).

Teraz projektem zajmie się Sejm.

(AM, źródło: Ministerstwo Rozwoju)

Volkswagen Financial Services z nową ofertą ubezpieczeniową

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Volkswagen Financial Services, razem z markami Grupy Volkswagen, wprowadził na rynek nową ofertę finansową, obejmującą m.in. bezpłatne ubezpieczenie od utraty pracy.

– Jednym ze znaczących dla firm kosztów jest zwykle ubezpieczenie nowego samochodu. Przy finansowaniu osobowego volkswagena wybranymi produktami leasingowymi i kredytowymi VWFS klienci otrzymują ubezpieczenie komunikacyjne samochodu na pierwszy rok za złotówkę – wskazuje Daria Zielaskiewicz, dyrektor marketingu i Brand Managementu Volkswagen Financial Services.

Oprócz tego VWFS razem z marką Audi klientom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą oferuje ubezpieczenie od utraty pracy. 

– Takie ubezpieczenie wprowadzamy także przy leasingu osobowych i dostawczych volkswagenów. W razie utraty pracy klientowi zostanie wypłacone świadczenie równe racie leasingu, nawet przez 6 miesięcy – opisuje Daria Zielaskiewicz.

(AM, źródło: VFS)

Compensa wyróżniona w konkursie „Lider 2019”

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Compensa TU zdobyła 3. miejsce w technologicznym konkursie Gazety Bankowej „Lider 2019”. Laur została przyznany za wdrożenie kompleksowego rozwiązania oferującego klientom możliwość samodzielnej cyfrowej likwidacji szkód.

Towarzystwo zostało wyróżnione w kategorii „Ubezpieczenia i inne instytucje finansowe” za stworzenie kompleksowego rozwiązania do cyfrowej likwidacji szkód, dzięki któremu klient ma dostęp do szerokiego wachlarza narzędzi do samodzielnej likwidacji. Wśród nich znalazła się automatyzacja wyboru ścieżki likwidacji oparta na technologii AI, aplikacja do samodzielnej likwidacji szkód, wraz z unikatowym rozwiązaniem pozwalającym na wycenę ruchomości domowych, oraz aplikacja do prowadzenia wideoinspekcji i fotoinspekcji przez rzeczoznawców. 

– Trzecie miejsce w konkursie „Lider 2019” to kolejne wyróżnienie przyznane za nasze kompleksowe rozwiązanie do cyfrowej likwidacji szkód. Mamy świadomość, że szybkie przejście przez cały proces likwidacji ma dla klientów bardzo duże znaczenie. Dlatego staramy się, by stał on się dla osoby poszkodowanej jak najbardziej przyjazny. Cieszę się, że nasze działania są dostrzegane i doceniane, i dziękuję całemu zespołowi, bez którego wdrożenie tych innowacji nie byłoby możliwe – komentuje Rafał Mosionek, wiceprezes zarządu Compensy odpowiedzialny m.in. za obszar likwidacji szkód.

(AM, źródło: Compensa)

Aplikacja iPPK z podwójnym wyróżnieniem w konkursie „Gazety Bankowej”

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Stworzona przez PKO Finat aplikacja do obsługi programu PPK została wyróżniona nagrodą Hit Roku 2020 w konkursie „Gazety Bankowej” w kategorii „Ubezpieczenia i inne instytucje finansowe”.

Aplikacja iPPK została stworzona z myślą o pracodawcach i pozwala na pełną obsługę programu PPK we współpracy z instytucją finansową. Jest zbudowana w taki sposób, aby bezproblemowo poprowadzić użytkownika przez cały proces. Z iPPK korzysta obecnie 2500 największych pracodawców w Polsce.

– Prace nad tym narzędziem zaczęliśmy jeszcze na etapie powstawania zarysów projektu PPK. Wykorzystaliśmy przy tym nasze wieloletnie doświadczenie jako agenta transferowego funduszy inwestycyjnych. Warto też wspomnieć, że PKO Finat wdrożył System Ewidencji PPK, za pomocą którego obsługuje operacyjnie wszystkie podmioty uczestniczące w tym programie  – powiedziała Agnieszka Surmacka, prezes zarządu PKO Finat.

Aplikacja iPPK zajęła też drugie miejsce w konkursie Lider 2019 r. organizowanym przez „GB”.

(AM, źródło: PKO Finat)

Kierowcy zainteresowani polisami NNW

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Z analizy Porówneo.pl wynika, że 32% klientów porównywarki myśli o polisie NNW chroniącej kierowcę i pasażera w razie nieszczęśliwego wypadku.

Według najnowszych danych Porówneo.pl w 2020 r. najczęściej przezornością w kwestii NNW wykazują się mieszkańcy Wielkopolski – 40%. Wysoki odsetek odnotowano również w przypadku zmotoryzowanych z woj. dolnośląskiego (37,5%.), kujawsko-pomorskiego (36%), opolskiego (36%), zachodniopomorskiego (34%) czy pomorskiego (34%). Rzadziej o NNW pytają właściciele aut z Podkarpacia (28%), woj. świętokrzyskiego (27%) i lubelskiego (26%) oraz z Podlasia (24%).

Obserwujemy rosnące zainteresowanie polisami NNW. Polscy kierowcy chcą zadbać o bezpieczeństwo jazdy w sposób coraz bardziej kompleksowy – chroniąc nie tylko swój portfel ubezpieczeniem OC, ale też innych uczestników ruchu drogowego. Potwierdzają to również nasze dane, z których wynika, że już 32% Polaków szukających ubezpieczeń to osoby chcące kupić również NNW, mimo że w przeciwieństwie do OC tego typu polisa nie jest obowiązkowa, a chęć zakupu wynika z ich decyzji – mówi Wojciech Rabiej, prezes Porówneo.pl.

(AM, źródło: Porówneo.pl)

Ubea: Kareta dla Link4 po raz trzeci w tym roku

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

W najnowszej odsłonie rankingu cen ubezpieczeń komunikacyjnych Ubea opartego na indywidualnych  kalkulacjach sporządzonych w maju przez użytkowników porównywarki najniższe ceny we wszystkich kategoriach zaoferował Link4. Taka sytuacja ma miejsce po raz trzeci w tym roku i po raz drugi z rzędu.

W swojej analizie Ubea.pl wzięła pod uwagę cztery kategorie rankingowe (polisy OC, pakiety OC+NNW, pakiety OC+AC i pakiety OC+AC+NNW). Wszystkie klasyfikowane towarzystwa z odpowiednio dużą liczbą kalkulacji miesięcznie oceniano w skali od 0 do 5 punktów.

Po podliczeniu indywidualnych kalkulacji, jakie od 1 do 31 maja wykonali użytkownicy porównywarki, okazało się, że ponownie we wszystkich czterech kategoriach najniższe ceny oferował Link4 – z wynikami na poziomie odpowiednio 4,64, 4,59, 4,6 i 4,45 pkt. Wcześniej Link4 znalazł się na czele rankingu najniższych cen w styczniu i kwietniu 2020 r.

– Tak duży spadek cen OC w Link4 oznacza, że w następnym miesiącu konkurentom będzie jeszcze trudniej dogonić tego ubezpieczyciela – podkreśla Andrzej Prajsnar, ekspert Ubea.

(AM, źródło: Ubea.pl)

Nationale-Nederlanden odpowiada na rosnącą popularność jednośladów

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

ING Bank Śląski i Nationale-Nederlanden opracowały wspólnie „Ubezpieczenie na dwa koła” – polisę, w ramach której można objąć ochroną rower, hulajnogę elektryczną oraz ich użytkownika. Inspiracją do wprowadzenia produktu były wyniki badań opinii publicznej przeprowadzonych na zlecenie ubezpieczyciela.

Z badania „Polacy na dwóch kółkach” zrealizowanego przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS wynika, że w obecnej sytuacji jedna czwarta respondentów planuje podróżować rowerem bądź hulajnogą. Na tę ostatnią częściej decydują się kobiety (29%) niż mężczyźni (19%). Autorzy badania zwracają uwagę, że co drugi ankietowany użytkownik jednośladu odczuwa zagrożenie ze strony pozostałych uczestników ruchu drogowego. Ponad 1/3 respondentów obawia się przede wszystkich kolizji z samochodami i autobusami, a jedna dziesiąta – z innymi użytkownikami rowerów bądź hulajnóg. Wśród osób, które czują się pewnie na drodze (52%), przeważają mężczyźni. Na odpowiedź „czuję się bezpiecznie” wskazało 58% panów i 47% pań.

– Informacja o tym, że co drugi Polak czuje się niezagrożony w trakcie jazdy rowerem, może napawać jedynie umiarkowanym optymizmem. Statystyki mówią same za siebie. Według danych Komendy Głównej Policji w 2019 r. miało miejsce aż 4,4 tys. zdarzeń z udziałem rowerzystów. Ta liczba powinna być przestrogą dla wszystkich uczestników ruchu drogowego. Chcąc uniknąć kolizji, kierujący jednośladem powinni z największą starannością stosować się do przepisów oraz poruszać się po wytyczonych ścieżkach, nie zapominając przy tym o środkach bezpieczeństwa – powiedziała Ewa Dąbrowska, dyrektor Pionu Klienta Korporacyjnego w Nationale-Nederlanden.

Autorzy badania sprawdzili również, jak ankietowani dbają o bezpieczeństwo swoje oraz pojazdów, na których się przemieszczają. 47% badanych zawsze zabezpiecza rower lub hulajnogę elektryczną przed kradzieżą. Jednocześnie blisko 30% przyznaje, że często zdarza im się nie przypiąć jednośladu, w przypadku gdy na chwilę zostawiają go w miejscu publicznym.

– Patrząc na deklaracje respondentów, można wywnioskować, że Polacy są bardziej skłonni dbać o mienie, niż o własne zdrowie. Tylko nieco ponad jedna czwarta badanych potwierdza, że zakłada kask lub ochraniacze, a 9% że ma wykupione ubezpieczenie w razie wypadku. Warto zaznaczyć, że polisa nie oznacza tylko odszkodowania w razie kradzieży czy urazu. Może gwarantować także wsparcie w transporcie lub naprawie sprzętu oraz umówieniu wizyty u lekarza – zaznaczyła Ewa Dąbrowska. – Badania, które przeprowadziliśmy na potrzeby zaprojektowania produktu, potwierdziły nam, że co trzeci rowerzysta doświadczył w swoim życiu kradzieży roweru. Nasz produkt jest więc odpowiedzią na ich rzeczywiste potrzeby. Pakiet zapewnia ochronę podczas awarii, zdarzeń losowych, w tym również od kradzieży. Co więcej, klient sam decyduje o zakresie swojego ubezpieczenia. Może ubezpieczyć tylko siebie, tylko swój rower lub hulajnogę, albo połączyć te dwie opcje. To nowoczesna i elastyczna oferta, która jest nowością na rynku ubezpieczeń – dodała.

W ramach „Ubezpieczenia na dwa koła” można objąć ochroną rower, rower elektryczny lub hulajnogę elektryczną o wartości do 10 tys. zł. NNW rowerzysty obejmuje wypadki podczas jazdy na sprzęcie zarówno własnym, jak i wypożyczonym. Okres ubezpieczenia wynosi 6 lub 12 miesięcy.

Dostępne od 16 czerwca „Ubezpieczenie na dwa koła” obejmuje trzy warianty, z różnym zakresem ubezpieczenia. Polisę można nabyć poprzez bankowość internetową Moje ING, stronę ing.pl oraz na nn.pl.

O badaniu:

Badanie zrealizowane na zlecenie Nationale-Nederlanden przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS w dn. 22–23.05.2020. Badanie ogólnopolskie zrealizowane na próbie reprezentatywnej dla ogółu populacji w Polsce (N=1100), zrealizowane metodą telefonicznych, standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CATI).

AM, news@gu.home.pl
(źródło: Nationale-Nederlanden)

18,339FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie