Blog - Strona 315 z 1523 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 315

Pracownik z zagranicy może skorzystać z ubezpieczenia zdrowotnego

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Napływ zagranicznych pracowników jest wyzwaniem dla publicznego systemu ochrony zdrowia. Dlatego rośnie zainteresowanie prywatną opieką medyczną, w tym ubezpieczeniami firmowymi – zauważa Saltus Ubezpieczenia.

– Każdy zatrudniony w Polsce pracownik, niezależnie od obywatelstwa, jeśli został zgłoszony do ubezpieczenia w ZUS i ma opłacone składki, może korzystać z usług NFZ. Co więcej, obywatele państw Unii Europejskiej mają zagwarantowany dostęp do publicznych świadczeń w Polsce niezależnie od tego, czy są zatrudnieni w naszym kraju. Na zwiększoną liczbę pacjentów musi być przygotowany również sektor prywatnych usług medycznych, ponieważ grupowe ubezpieczenie zdrowotne czy pakiety medyczne dla obcokrajowców pracujących w Polsce są powszechne i osoby te chętnie z nich korzystają – komentuje Beata Tylke, dyrektorka Sprzedaży Ubezpieczeń Zdrowotnych i Pracowniczych Saltus Ubezpieczenia.

Ekspertka zauważa, że chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich pracowników z innych krajów, coraz więcej pracodawców decyduje się na oferowanie grupowych ubezpieczeń zdrowotnych. Dzięki nim zatrudnieni łatwiej mogą skorzystać z usług medycznych, ponieważ mają zapewniony dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej. W ten sposób oprócz zaradzenia głównym problemom zwiększają również liczbę miejsc, gdzie pracownicy mogą otrzymać pomoc. Ponadto ubezpieczyciele oferują możliwość konsultacji lekarskich w różnych językach, także w ramach konsultacji zdalnych.

– Teleporady to już nieodłączna część oferty medycznej, która dla osób z zagranicy jest szczególnie atrakcyjna. Pozwalają na konsultacje bez konieczności wychodzenia z domu i są dostępne w różnych językach, przeważnie angielskim, ale coraz częściej również w ukraińskim. Firmy ubezpieczeniowe w celu ułatwienia klientom korzystania z usług telemedycznych zapewniają dostęp do wielojęzycznych platform internetowych lub aplikacji, które umożliwiają łatwe zamawianie teleporad bez potrzeby kontaktu z infolinią ubezpieczyciela. To sprawia, że cały proces jest szybki i wygodny – dodaje Beata Tylke.

(AM, źródło: Brandscope)

PZU Zdrowie na szczycie najwyższego budynku w UE

0
Źródło zdjęcia: PZU Zdrowie

25 maja ponad 800 amatorów i sportowców wzięło udział w zawodach towerrunningu. Zmierzyli się ze schodami najwyższego budynku w Unii Europejskiej. Na trzeciej edycji „Wbiegnij na Varso Tower” było obecne także PZU Zdrowie, które ma swoją placówkę w tym budynku i od początku wspiera wydarzenie.

W najwyższym budynku w Unii Europejskiej uczestnicy mogli się zmierzyć z 53 piętrami, czyli 1382 schodami. Meta na wysokości 230 metrów jest dwukrotnie wyżej niż taras widokowy Pałacu Kultury i Nauki. Najszybszy zawodnik, czyli Ryoji Watanabe z Japonii, wbiegł na 53. piętro w czasie 6 min. 44 sek. Wśród kobiet zwyciężyła Klaudia Krajewska z czasem 8 min. i 43 sek. Tym samym pobite zostały rekordy trasy.

W biegu wzięła również reprezentacja PZU Zdrowie oraz sekcji biegowych z Grupy PZU.

(AM, źródło: PZU Zdrowie)

ERGO Hestia: Wybrano finalistów Literackiej Podróży

0
Źródło zdjęcia: ERGO Hestia

O zwycięstwo w konkursie Literacka Podróż Hestii 2024 powalczy 5 książek z kategorii fiction, napisanych z myślą o dzieciach i młodzieży. Autorka lub autor jednej z pozycji otrzyma nagrodę w postaci 50 tys. złotych.

Do 4. edycji konkursu Literacka Podróż Hestii zgłoszono 89 propozycji, z których – po weryfikacji formalnej i merytorycznej dyskusji – Kapituła wybrała następujące tytuły:

  1. „Silla” Karoliny Lewestam (Agora dla Dzieci)
  2. „Hydropolis 2. Walcz” Zygmunta Miłoszewskiego (W.A.B. / GW Foksal)
  3. „Księżniczka na wygnaniu, czyli osiem żywotów Reginy Różyczki” Katarzyny Ryrych (Butterfly / Ibis)
  4. „Hajda. Beskid bez kitu” Marii Strzeleckiej (Libra P)
  5. „Zguba” Natalii Szostak (W.A.B. / GW Foksal)

Mecenasem konkursu jest ERGO Hestia, a jego organizacją zajmuje się Fundacja Artystyczna Podróż Hestii działająca w partnerstwie z Fundacją Wisławy Szymborskiej. Inicjatywa odbywa się w tym roku pod patronatem honorowym Biblioteki Narodowej.

(AM, źródło: ERGO Hestia)

Swiss Re: Wzrost stóp procentowych wywoła boom na rynku życiowym

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Wyższe stopy procentowe na całym świecie zmieniają perspektywy wzrostu i rentowności ubezpieczeń na życie. Produkty oszczędnościowe są atrakcyjne dla konsumentów po dekadzie słabego popytu i niskich zysków – uważają eksperci Swiss Re Institute.

– Wyższe stopy procentowe zmieniają reguły gry, zapewniając ubezpieczeniom na życie i produktom emerytalnym wiatr w plecy, dzięki czemu znacznie lepiej radzą one sobie z wyzwaniami związanymi z oszczędzaniem na emeryturę, wynikającymi ze starzenia się społeczeństw. Produkty oszczędnościowe znów stają się atrakcyjne, co jest bezpośrednią konsekwencją normalizacji stóp procentowych Wyższa stopa zwrotu z inwestycji przynosi również korzyści długoterminowym produktom ochronnym – mówi Jérôme Jean Haegeli, główny ekonomista Grupy Swiss Re.

W nowym raporcie zatytułowanym „Ubezpieczenia na życie w epoce wyższych stóp procentowych” Swiss Re Institute prognozuje dodatkowe 1,5 biliona dolarów globalnych składek oszczędnościowych w ubezpieczeniach na życie w ciągu następnej dekady, w związku ze zwrotem klientów w kierunku zakupu polis życiowych, zapewniających wyższe dochody emerytalne. W efekcie do 2034 r. globalna kwota składek wzrośnie do 4 bln dol. W opracowaniu przypomniano, że globalna składka w ubezpieczeniach na życie wzrosła jedynie o 300 mld dol. w trakcie całej dekady niskich stóp procentowych przypadającej na lata 2010–2019.

Znacząco wyższe rentowności obligacji rządowych również poprawiają zwrot z inwestycji i marże ubezpieczycieli życiowych w przypadku rent dożywotnich o stałym oprocentowaniu. Swiss Re Institute prognozuje, że w latach 2022–2027 wynik operacyjny ubezpieczycieli na ośmiu największych rynkach życiowych (m.in. USA, Wielka Brytania, Niemcy i Japonia) zwiększy się o ponad 60% przy dochodach z inwestycji rosnących o 40%. Wzrost w segmencie życiowych produktów ubezpieczeniowych będzie istotnym mechanizmem zamykającym lukę w oszczędnościach emerytalnych, którą Swiss Re Institute oszacował w 2022 roku dla sześciu gospodarek rozwiniętych oraz Chin i Indii na 106 bln dol. 

Autorzy raportu szacują, że rynki zaawansowane wygenerują w najbliższej dekadzie około 61% dodatkowej składki, tj. 900 mld dol. Pozostałe 39%, czyli 578 mld dol. wypracują rynki wschodzące. Tylko Chiny wygenerują około 17% dodatkowych składek (256 mld dol.) w latach 2025–2034.

(AM, źródło: Swiss Re)

Odc. 253 – How Impact Forecasting models shape insurance

0

What’s New in Catastrophe Modeling? Dive into the insurance world with Chris Ewing and Jakub Aska from Impact Forecasting (part of Aon) in the latest episode of #InsuranceUncovered, hosted by Aleksandra E. Wysocka.

Discover:

  • The advancements in the Impact Forecasting Poland Flood Model v. 3.0 – What’s new and how does it benefit insurers?
  • Addressing climate change: How extreme weather impacts Europe and what to expect in the next decade?
  • A revolutionary tool for real-time monitoring of potential catastrophic damages, updated twice a day.
  • The synergy between Impact Forecasting and European insurers – Are insurers fully leveraging this partnership?

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W APPLE PODCASTS | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Piotr Zadrożny oddaje stery w TUZ Ubezpieczenia

0
Piotr Zadrożny

Piotr Zadrożny złożył rezygnację ze stanowiska prezesa TUZ Ubezpieczenia. Funkcję tę będzie pełnił do końca maja. Ubezpieczyciel poinformował, że menedżer „po zrealizowaniu postawionych mu celów odchodzi do nowych wyzwań”.

Piotr Zadrożny był związany z TUZ Ubezpieczenia od wiosny 2016 roku. W czasie swojej prezesury wprowadził w firmie wiele zmian, od unowocześnienia systemów i procesów likwidacji szkód i obsługi klienta, po m.in. wprowadzenie do oferty szeregu nagradzanych produktów ubezpieczeniowych. Pod jego nadzorem TUZ rozszerzył też ofertę dla rynku ubezpieczeń korporacyjnych oraz rozwinął i unowocześnił sieć sprzedaży.

Piotr Zadrożny od blisko ćwierć wieku pracuje w branży finansowo-ubezpieczeniowej. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Citibanku, CitiInsurance i Metlife, w których pełnił funkcje członka zarządu i dyrektora ds. operacji i administracji w grupie. W Amplico Life był dyrektorem ds. optymalizacji procesów biznesowych, natomiast w Polskiej Izbie Ubezpieczeń zajmował stanowisko dyrektora ds. ekonomiczno-finansowych zakładów ubezpieczeń.

Jego działalność została nagrodzona licznymi wyróżnieniami, takimi jak: „Menedżer Roku 2019”, tytuł przyznany przez „Gazetę Ubezpieczeniową”, „Menedżer Roku w Finansach” – nagroda Magazynu „Home&Market” (2020 i 2021), „Zasłużony dla Ubezpieczeń” – wyróżnienie PIU w 2021 r. oraz brązowy „Medal za Zasługi dla Rozwoju Ubezpieczeń”, przyznany w 2022 r. przez Prezydenta RP.

Piotr Zadrożny od listopada 2021 r. jest członkiem Komisji Rewizyjnej PIU, w której od 2023 r. sprawuje funkcję wiceprzewodniczącego. Od czerwca 2017 r. do czerwca 2018 r., i ponownie od czerwca 2020 r. zasiada w Radzie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. W czerwcu 2022 r. został wybrany jej przewodniczącym i  funkcję tę pełni do tej pory.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl

Warta: Zaskakująco mocny kwartał w segmencie korporacyjnym

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

110% – na takim poziomie według szacunków Warty uplasowała się dynamika składki w ubezpieczeniach korporacyjnych w pierwszym kwartale obecnego roku. Ubezpieczyciel zwraca uwagę, że biorąc pod uwagę wysoką bazę – 116% dynamika w I kw. 2023 r. – oraz niższe poziomy wzrostów cen, jest to zaskakująco mocny początek roku.

W ocenie ekspertów zakładu wynik odnotowany na koniec marca 2024 r. jest kontynuacją dynamiki rozwoju z poprzedniego roku (111%). Podobnie jak w dwóch ostatnich kwartałach 2023 r. jest to wypadkowa niskiej dynamiki w obszarze Motor Corpo i bardzo wysokiej w pozostałych grupach ubezpieczeń korporacyjnych. Zdaniem Warty rezultat z I kw. na pewno jest pozytywnym zaskoczeniem, szczególnie że widać wyraźnie stabilizację poziomów wzrostów cen.

„Komunikacja” rośnie (jeszcze) w żółwim tempie

W Motor Corpo kwartalna dynamika składki wyniosła zaledwie 103%. Tymczasem, jak podał Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny, w I kw. 2024 r. liczba szkód wzrosła o 9%, a wartość wypłaconych odszkodowań o 22,5%. W ocenie ekspertów Warty ubezpieczyciele z pewnością zareagują na pogarszającą się rentowność, dlatego należy spodziewać się wzrostu dynamiki składki w Motor Corpo.

Polisy ogniowe beneficjentem aktualizacji sum ubezpieczenia

Odmienna sytuacja miała miejsce w przypadku ubezpieczeń od szkód spowodowanych żywiołami i pozostałych szkód rzeczowych (Fire&Property, gr. 8 i 9), gdzie odnotowano dynamikę na poziomie 119%. Warta zauważa, że w tych ubezpieczeniach występuje istotna zmienność dynamiki w ujęciu kwartalnym ze względu na nieregularne duże umowy wieloletnie. Pomimo słabnących zjawisk inflacyjnych segment Fire&Property odnotowuje zaskakująco wysoką dynamikę. Zdaniem ekspertów ubezpieczyciela, jest to prawdopodobnie efekt kontynuacji procesu aktualizacji sum ubezpieczeń.

Ubezpieczenia morskie korzystają na zbrojeniach

Stabilny wzrost odnotowuje grupa ubezpieczeniowa Liability (13). W I kwartale 2024 r. dynamika składki w tym segmencie wyniosła 113%. Warta zwraca uwagę, że od 2023 r. widać jednak stopniowe spowolnienie tempa wzrostu składki.

W ubezpieczeniach morskich (gr. 6 i 12) dynamika kwartalna uplasowała się na poziomie 213%. Eksperci ubezpieczyciela tłumaczą, że w tym obszarze kluczowy wpływ na dynamikę mają pojedyncze projekty infrastrukturalne bądź stoczniowe, związane m.in. z inwestycjami zbrojeniowymi.

KPO zdynamizował segment gwarancji

Ubezpieczenia lotnicze (gr. 5 i 11) legitymowały się rezultatem na poziomie 112%. Warta wskazuje, że w zasadzie od dwóch lat w tej grupie ubezpieczeń widać dużą stabilizację i systematyczny wzrost składek Z kolei wcześniejsza bardzo duża zmienność dynamiki wynikała z pandemicznych zawirowań na rynku lotniczym.

W gwarancjach ubezpieczeniowych (gr. 15) dynamika wyniosła 113%. Ubezpieczyciel zaznacza, że w tym segmencie cały czas dużą rolę odgrywają wzrosty cen produkcji budowlano-montażowej oraz rozpoczynający się cykl inwestycji, związany m.in. z odblokowaniem środków z Krajowego Planu Odbudowy.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl

PZU zaprasza brokerów na szkolenie IDD o ubezpieczeniach zakładów przetwórstwa tworzyw sztucznych

0

11 czerwca PZU SA organizuje szkolenie zawodowe dla brokerów. Wydarzenie zatytułowane „Ubezpieczenia zakładów przetwórstwa tworzyw sztucznych – wyzwania i zagrożenia” jest objęte patronatem medialnym „Gazety Ubezpieczeniowej”.

Podczas szkolenia eksperci Pionu Klienta Korporacyjnego PZU SA omówią specyfikę branży tworzyw sztucznych, oraz opowiedzą, jak powstają opakowania z tworzyw sztucznych, jakie zagrożenia wiążą się z ich produkcją i dlaczego coraz częściej dochodzi do pożarów znacznych rozmiarów i o bardzo gwałtownym przebiegu. Wskażą też, jakie warunki ochrony przeciwpożarowej wymagane są przepisami prawa i dlaczego nie są one wystarczające dla ubezpieczycieli. Przedstawiciele PZU SA wyjaśnią ponadto, z jakiego powodu niektóre ryzyka majątkowe są trudne do ubezpieczenia, i co zrobić, by je ubezpieczyć.

Wydarzenie poprowadzą: Izabela Lewandowska, koordynatorka ds. Underwritingu, Mirosław Liszka, kierownik Zespołu Underwritingu, Krzysztof Małecki, Senior Risk Engineer, i Piotr Sochacki, kierownik Inżynieryjnej Oceny Ryzyka – wszyscy z Biura Analiz i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Korporacyjnych PZU SA.

Na szkolenie należy zarejestrować się za pośrednictwem adresu mailowego w służbowej domenie (domena kancelarii brokerskiej). W przypadku problemów technicznych niezależnych od PZU nie ma możliwości powtórzenia szkolenia. Odpowiedzi na pytania zadane podczas szkolenia zostaną przesłane zbiorczo do wszystkich uczestników w ciągu maksymalnie 3 tygodni.

Szkolenie odbędzie się 11 czerwca w godz. 10.00–12.00. Wydarzenie w formie webinaru będzie przeprowadzone w trybie ustawy o dystrybucji ubezpieczeń. Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia IDD.

Rejestracja

(AM, źródło: PZU)

Manipulacja czy motywacja?

0
Jan Grzesikiewicz

W ostatnich latach branża ubezpieczeniowa doświadczyła znaczącej ewolucji w podejściu do szkolenia swoich pracowników. Jednym z nowych trendów, który zyskał na popularności, jest zastosowanie technik treningu mentalnego.

Chociaż dla wielu trening mentalny jest skutecznym narzędziem wzmacniającym motywację i poprawiającym wyniki, pojawiają się głosy, że może mieć ono drugie dno – manipulację.

Trening mentalny w kontekście pracy agenta ubezpieczeniowego obejmuje wiele technik psychologicznych mających na celu poprawę koncentracji, wytrwałości, efektywności w realizacji celów oraz zarządzania stresem. Metody te, inspirowane praktykami sportowców wyczynowych, mają pomóc agentom w lepszym radzeniu sobie z presją sprzedaży i budowaniu trwałych relacji z klientami.

Cienka granica

Jednakże, gdzie pojawia się sukces, tam często rodzi się kontrowersja. Krytycy argumentują, że granica między motywacją a manipulacją jest cienka. Z jednej strony trening mentalny może być postrzegany jako potężne narzędzie do samorozwoju, zwiększające samoświadomość, odporność na stres i efektywność pracy. Z drugiej istnieje obawa, że techniki te mogą być wykorzystywane do wywierania presji na agentów, aby osiągnęli lepsze wyniki za wszelką cenę, co z kolei może prowadzić do nieetycznych praktyk sprzedażowych.

Pojawiają się pytania o etyczne aspekty stosowania tych metod. Czy wszystkie techniki treningu mentalnego są transparentne i służą dobremu samopoczuciu pracowników? Czy ich głównym celem jest pomoc agentom w osiągnięciu własnych celów, czy raczej zwiększenie zysków firmy?

Odpowiedzi nie są jednoznaczne. Wiele zależy od sposobu, w jaki trening jest prowadzony i jakie wartości promuje. Jeśli skupia się na rozwoju osobistym, budowaniu pozytywnych nawyków i zdrowym podejściu do pracy, może być postrzegany jako motywujący. Jeśli jednak nacisk kładziony jest wyłącznie na wyniki, kosztem dobrostanu psychicznego pracowników, granica manipulacji może zostać przekroczona.

Autonomia lub jej brak

Ponadto ważnym aspektem jest samodzielne decydowanie przez agentów o uczestnictwie w takich szkoleniach. Czy mają możliwość wyboru, czy też są do nich zmuszani przez swoich przełożonych? Autonomia w decydowaniu o udziale w treningu mentalnym może być kluczowym elementem różnicującym motywację od manipulacji.

Ostatecznie, trening mentalny powinien być narzędziem wspierającym rozwój osobisty i zawodowy agentów, a nie sposobem na manipulowanie nimi w celu osiągnięcia krótkoterminowych celów sprzedażowych. Tylko wówczas będzie można mówić o prawdziwej motywacji, a nie manipulacji.

Jan Grzesikiewicz
sprzedawca, konsultant, trener sprzedaży z 12-letnim stażem w Sandler Training Polska, trener mentalny

Gdyby tylko Kopernik wiedział…

0
Źródło zdjęcia: PRU

…że w układzie słonecznym jest jeszcze jedna planeta, nie omieszkałby jej dokładniej opisać w swoim sławnym dziele. Bo to planeta wyjątkowa: planeta Pru. Mieliśmy okazję przekonać się o tym 13 kwietnia we Wrocławiu, gdzie swoją doroczną Konferencję Sprzedaży zorganizował Prudential Polska*.

Ponad 300 konsultantów, liderów sprzedaży i pracowników Biura Centralnego uczestniczyło w wydarzeniu, które odbyło się w kosmicznej aurze, pod hasłem „Misja 2024”. Na uczestników czekało mnóstwo niezapomnianych atrakcji. W trakcie pełnego wrażeń dnia mogliśmy poznać kilka wymiarów tej kosmicznej podróży.

Kosmos dla milionerów

Nie jest to nic nowego dla tych, którzy obserwują poczynania Elona Muska. Ale ubezpieczeniowy kosmos ma swoich wyjątkowych milionerów. Najlepsi z najlepszych, crème de la crème, elita ubezpieczeń to ci, którzy charakteryzują się wysokim poziomem etyki zawodowej, doskonałą wiedzą oraz zrealizowali wymagania określone regulaminem organizacji Million Dollar Round Table. W roku 2023 było ich w Prudential 27, a to oznacza, że grono „milionerów” spod znaku Pru systematycznie rośnie. Są to:

1 Agnieszka Popławska, Białystok
2 Bernadetta Poskrobko, Białystok
3 Daniel Białek, Bydgoszcz
4 Karol Bilski, Bydgoszcz
5 Mariusz Zieliński, Częstochowa
6 Katarzyna Pilczuk, Gdańsk
7 Tomasz Skrla, Gdańsk
8 Rafał Fonfara, Kalisz
9 Anna Isci, Katowice
10 Marta Sionkowska, Katowice
11 Tomasz Samuel, Katowice
12 Jakub Kubica, Katowice
13 Mirosław Kurek, Katowice
14 Michał Gawron, Kraków
15 Jan Walaszek, Kraków
16 Bartłomiej Tomczyk, Łódź
17 Piotr Stefański, Olsztyn
18 Cezary Kowalczyk, Olsztyn
19 Agnieszka Surowik, Poznań
20 Piotr Cegła, Szczecin
21 Jarosław Cwojdziński, Szczecin
22 Monika Zmudziejewska, Toruń
23 Dominik Makowski, Toruń
24 Andrzej Popielewski, Warszawa
25 Barbara Smędzik, Wrocław
26 Michał Zieliński, Wrocław
27 Radosław Dwernicki, Wrocław

Prudential aktywnie wspiera aspiracje i ambicje kolejnych kandydatów do tego zaszczytnego grona poprzez aktywność Klubu Milionera, obejmującą spotkania online, dyskusje na podstawie najciekawszych materiałów ze stron MDRT czy wewnętrzny program mentoringowy.

Zapisane w gwiazdach

Nie od dziś wiadomo, że każdy znak zodiaku ma swoją określoną charakterystykę i horoskop. Dlatego przed 20 Asami Sprzedaży prowadząca konferencję Paulina Chylewska odkryła biznesową przyszłość na rok 2024. Okazało się, że aż czterech asów urodziło się pod znakiem Panny, co nie dziwi, bo właściwa Pannom dokładność na pewno sprzyja konstruowaniu kompleksowych rozwiązań dla klientów.

Ale zobaczyliśmy też w tym gronie niepokorne znaki zodiaku, takie jak Baran czy Byk lub Skorpion, a także relacyjne – takie jak Ryby czy Rak. Jaki z tego wniosek? Że kariera konsultanta dostępna jest dla wszystkich i każdy może zbudować na Pru Planecie swoją świetlaną przyszłość oraz zostać… gwiazdą.

Galaktyki i gwiazdozbiory…

…to zbiory tworzone dzięki unikalnej sile przyciągania liderów sprzedaży budujących swoje struktury pod marką Pru. Struktury niezwykłe, bo pozbawione ograniczeń terytorialnych czy regionalnych, w których każdy może rosnąć i wspinać się po ścieżce kariery.

Najlepszym dowodem jest fakt, że już 20 osób osiągnęło w Prudential Polska najwyższy poziom Senior Dyrektora Agencji. A to nie koniec, bo kolejni liderzy nie tylko myślą o awansie, ale już go skrupulatnie planują. Bo w Prudential można awans zaplanować!

Pru-travel-days, czyli kosmiczne podróże i nie tylko

Najbardziej kosmiczną podróżą w historii Pru Planety jest na pewno stały wzrost sprzedaży, do którego w swojej prezentacji odniósł się dyrektor sprzedaży agencyjnej Sławek Bełz. Zwrócił on jednak uwagę, że te wyniki to po prostu pochodna rozwiązań, jakie Prudential Polska wdraża z ogromną determinacją, dotrzymując danych już ponad 100 lat temu obietnic.

Przejrzysty system prowizyjny, wyjątkowa ścieżka kariery, niezmienne wartości i kolejne szanse na kosmiczne (choć umiejscowione na naszej planecie) podróże. Ale by w te podróże pojechać, trzeba przecież wykazać się ponadprzeciętnymi wynikami i tutaj wielkim atutem jest niewątpliwie produkt, do którego powraca opcja gwarancji zwrotu wszystkich wpłaconych składek w przypadku dożycia końca umowy ubezpieczenia.

Nie da się ukryć, że ta zapowiedź wywołała gromkie brawa, gdyż w dzisiejszych, pełnych turbulencji czasach klienci poszukują pewności i bezpieczeństwa. Wszystkie te argumenty pozwoliły Sławkowi Bełzowi podsumować i zmotywować uczestników, że „Sky is NOT the limit”.

Na emeryturze wystarczy ci tylko pieniędzy do 10. dnia każdego miesiąca

Na scenie nie zabrakło prezentacji nowej kampanii reklamowej Pru, którą w niezwykle oryginalny i dowcipny sposób przedstawił Tomasz Borchowiec, dyrektor ds. marketingu i komunikacji zewnętrznej. Nową kampanię można oglądać w mediach. Ci, którzy już mieli tę okazję, wiedzą, że opiera się ona na kontraście pomiędzy „kosmicznymi” marzeniami o tropikach a przyziemnymi perspektywami, które stwarza krótkowzroczność w myśleniu o własnej przyszłości.

Produkt, rozwiązania organizacyjne, reklama… Obraz przyszłości Prudential byłby prawie kompletny, ale do jego pełni brakuje jednego, najważniejszego czynnika, do którego odniósł się prezes Jarek Bartkiewicz.

E = mc2

Matematyka? Fizyka? Nie. To ludzie! Choć w prezentacji prezesa nie zabrakło informacji o wynikach sprzedaży w sieci własnej i pozostałych – dynamicznie rozwijających się – kanałach dystrybucji czy wykresów pokazujących rosnące udziały w rynku, to zwrócił on uwagę, że liczby w tej branży są tylko pochodną pracy i determinacji ludzi. Pracowników, współpracowników, konsultantów, liderów sprzedaży, partnerów biznesowych, wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesów firmy. To równanie Einsteina bowiem uzmysławia w wymierny sposób, jak każda z tych osób, generując energię, przyczynia się do jej kumulacji i wzrostu.

Jednym z ważnych punktów wydarzenia stało się również wręczenie przez prezesa i dyrektorkę finansową Annę Messerli pamiątkowych dyplomów osobom, które zarówno w biurze centralnym, jak i w sieci sprzedaży świętowały jubileusz dziesięciu lat pracy w Prudential.

Marka Prudential obecnie działa pod szyldem Pru, zniknął z jej logo wizerunek Prudencji, ale po tym wydarzeniu możemy na pewno powiedzieć, że to niezmiennie firma z ludzką twarzą. Gratulujemy wszystkim laureatom i już czekamy na kolejną relację za rok!

* W Polsce firma jest obecna z przerwami od 1927 r., a obecnie funkcjonuje pod nazwą Prudential International Assurance plc Spółka Akcyjna Oddział w Polsce, proponując rozwiązania zapewniające ochronę ubezpieczeniową połączoną z możliwością oszczędzania na dowolny cel. Od 2022 r. Prudential w Polsce działa pod marką Pru jako część grupy M&G. M&G należy do grona największych pod względem kapitalizacji rynkowej grup finansowych na świecie.

18,424FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie