Prudential dotrzymuje słowa

0
250

10 lipca ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Prudential w Polsce, działającego obecnie pod marką Pru. Komunikacja nawiązuje do wartości firmy: dotrzymywania złożonych obietnic. Pru, tak jak kiedyś Prudential, nadal realizuje zobowiązania wynikające z przedwojennych polis i wciąż poszukuje spadkobierców swoich przedwojennych klientów.

– Kolejna odsłona kampanii reklamowej nawiązuje do naszych kluczowych wartości: dotrzymywania słowa i złożonych obietnic. Obecnie Pru, a kiedyś Prudential poważnie traktuje złożone obietnice i dotrzymuje danego słowa, bo polisa to nie numer, a stojący za nią człowiek, jego plany i nadzieje. Przez odniesienie się do historii wypłaty świadczeń z przedwojennych polis chcieliśmy zwrócić uwagę na zachowanie ciągłości naszych wartości – komentuje Paulina Radomska-Niewiadomska, menedżerka komunikacji marketingowej Prudential w Polsce.

Działania reklamowe są zaplanowane na trzy miesiące i obejmują emisję spotu 15’ w stacjach telewizyjnych oraz 15’ i 6’ formatów wideo w internecie. Kampania będzie widoczna również w mediach społecznościowych. Kampania marketingowa jest wspierana działaniami PR.

Spot 15 sekund

Spot 6 sekund 

(AM, źródło: Prudential)