Rynek ubezpieczeń - Strona 145 z 556 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Ergo Ubezpieczenia Podróży rozszerza polisy o skutki Covid-19

Ergo Ubezpieczenia Podróży jest kolejnym ubezpieczycielem działającym na polskim rynku, który z powodu utrzymującej się pandemii rozszerzył zakres ubezpieczenia kosztów leczenia i transportu o szkody powstałe...

Lux Med inwestuje w placówki i zapowiada wzrost cen

Lider prywatnego rynku opieki medycznej, firma Lux Med, zainwestowała w MC2 Innovations, startup założony przez Annę Streżyńską. Zapowiada też duże akwizycje i wzrost cen...

Rzecznik Finansowy tłumaczy regresy

Rzecznik Finansowy (RzF) opublikował analizę dotyczącą postępowań regresowych oraz schemat postępowania po stłuczce parkingowej. Opracowania Rzecznika są jego reakcją m.in. na sygnały płynące od...

Poczucie bezpieczeństwa głównym tematem nowej kampanii Avivy

W swojej najnowszej kampanii wizerunkowej Aviva podkreśla znaczenie poczucia bezpieczeństwa jako podstawowej wartości ubezpieczeń. Nowy spot, wykorzystujący utwór „You’ll never walk alone”, ma za...

Rozwój agenta to jedyny kierunek

Rynek ubezpieczeń w ciągu najbliższych kilku lat bardzo się zmieni. Dziś agenci rozpoczęli pracę nad tym, kto znajdzie się na pole position już za...

Ponad 5 mld zł eksportu ubezpieczonego w ramach KUKE GAP EX

Polscy eksporterzy korzystający ze specjalnych rozwiązań GAP EX i GAP EX+ wprowadzonych na czas pandemii ubezpieczyli sprzedaż o wartości ponad 5 mld zł. Produkty...

Rankomat: Jakie nieruchomości ubezpieczają Polacy

Z danych Rankomat wynika, że najwięcej osób, które ubezpieczają swoje domy, mieszka w nieruchomości o powierzchni w przedziale 51–100 mkw. Takie osoby stanowią 77% grupy analizowanej przez...

Grupa Europa: Najemcy bez ochrony

Co czwarty respondent najmujący mieszkanie przyznaje, że przynajmniej raz coś w nim uszkodził. Mimo to tylko co dziesiąty kupuje ubezpieczenie, które chroni go przed finansowymi skutkami takiego zdarzenia...

Nowa kampania online Allianz

16 września Allianz Polska rusza z nową kampanią w internecie. W komunikatach reklamowych ubezpieczyciel podkreśla wysoką jakość obsługi i wygodę, jaką dają narzędzia cyfrowe....

Prezes Link4: Ceny OC muszą pójść w górę

W wywiadzie dla „Rzeczpospolitej” Agnieszka Wrońska, prezes Link4, zwróciła uwagę, że jeśli ruch na drogach nie wrócił już do normy, to za chwilę to...
17,658FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie