Rynek ubezpieczeń - Strona 16 z 616 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

EKF: Rozwój ubezpieczeń w bankach nieuchronny i korzystny

Sprzedaż przez banki różnego rodzaju ubezpieczeń, również tych niepowiązanych z produktami bankowymi, stwarza korzyści zarówno dla instytucji finansowych, jak i dla ubezpieczycieli oraz klientów...

Rankomat: Od roku utrzymuje się zwyżkowy trend cenowy w OC

W pierwszym kwartale tego roku kierowcy za obowiązkową polisę komunikacyjną musieli zapłacić prawie 100 zł więcej niż w analogicznym okresie 2023 r. W niektórych...

Wydarzenia Miesiąca – Styczeń 2024

Pierwszy miesiąc 2024 roku w polskich ubezpieczeniach był jak dobry szwedzki bufet – każdy zainteresowany mógł znaleźć coś smakowitego dla siebie. Poczynając od akwizycji...

Startuje druga odsłona Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej

„Najlepszy Agent 2022” – taki tytuł zdobędzie zwycięzca drugiej edycji Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej. Turniej jest jedyną tego typu inicjatywą w Polsce, promującą profesjonalne doradztwo...

AXA postawiła na urban protection

Urban protection, czyli partnerstwo z firmami kierującymi swoją ofertę do mieszkańców aglomeracji, jest nowym, trzecim już filarem bancassurance AXA – zauważa „Puls Biznesu”. Gazeta przypomina, że...

Historyczne spadki aktywów na rynku UFK

Z danych zgromadzonych przez Analizy Online wynika, że pierwszych sześć miesięcy tego roku było najgorszym półroczem na rynku ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych w całej jego...

O Panie! I kto to teraz Panu naprawi?!

Jeżeli czytasz dalej, to znaczy, że odniosłem sukces i tytuł cię zaciekawił. Super! Przeczytanie tekstu zajmuje nie więcej niż 3 minuty i dowiesz się...

Dzięki finansowaniu Laven chce pozyskiwać 100 tys. ubezpieczonych rocznie

Laven zdobył 3,8 mln zł na dalszy rozwój komplementarnych ubezpieczeń zdrowotnych. Dzięki nowemu finansowaniu spółka zwiększy skalę prowadzonej działalności, by w kolejnych latach pozyskiwać...

Unilink z nową identyfikacją wizualną

Największa multiagencja w Polsce zdecydowała się na odświeżenie identyfikacji wizualnej w celu podkreślenia charakteru i ambicji marki. – Zbudowaliśmy mocną markę wśród naszych partnerów, czas...

Świat, w którym demografia i zamożność nie definiują opieki zdrowotnej

Czy miejsce zamieszkania lub poziom dochodów powinny wpływać na jakość leczenia? To fundamentalne pytania, na które musimy znaleźć odpowiedzi, aby zbudować bardziej sprawiedliwy system...
18,061FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie