Ubezpieczenia majątkowe PZU w systemie płatności abonamentowych
PZU wprowadza płatność abonamentową w ubezpieczeniach majątkowych. Dzięki niej klient opłaci wszystkie swoje polisy jednym wspólnym przelewem w miesiącu, rozkładając składkę na 12 płatności...
Rusza Olimpiada Wiedzy Ubezpieczeniowej
Dziś ruszyła rejestracja uczestników Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej. W przedsięwzięciu, którego organizatorem i pomysłodawcą jest Unilink, będzie mógł wziąć udział każdy multiagent w kraju (osoba...
Prezesi Wiener i InterRisk o wyróżnieniu ich firm za mediacje
Już po raz siódmy Centrum Mediacji Sądu Polubownego przy Komisji Nadzoru Finansowego wyróżniło instytucje finansowe, które prowadzą z klientami mediacje i promują polubowne metody...
Liczy się wiedza, głupcze!
W 1992 r. Bill Clinton wygrał wybory prezydenckie w USA hasłem „Gospodarka, głupcze!”, zwracając w lapidarny sposób uwagę na to, co kluczowe. A...
Ubezpieczyciele nie będą w stanie pokryć strat związanych ze zmianami klimatu?
Zrównoważony rozwój, a tak naprawdę zagadnienia związane z kryzysem klimatycznym są dzisiaj absolutnie numerem jeden, jeżeli chodzi o dyskusje regulatora, nadzorcy i rynku finansowego...
PZU Lab podpisuje umowę z CNBOP i uruchamia nowy program prewencyjny
We wtorek 28 lutego 2023 roku w siedzibie PZU Lab przy rondzie Ignacego Daszyńskiego w Warszawie odbyła się konferencja, której gospodarzami byli Dariusz Gołębiewski...
Działamy skutecznie
Przedsiębiorstwa codziennie stają przed wyzwaniami, którym często towarzyszy poczucie niepewności. UNIQA wspiera firmy i dostarcza rozwiązania, które zapewniają bezpieczeństwo finansowe.
Działamy skutecznie, o czym świadczą...
Ważne jest monitorowanie ryzyk oraz ścisła współpraca pomiędzy klientem, brokerem i ubezpieczycielem
Rozmowa z Piotrem Bryńskim, dyrektorem Departamentu Ubezpieczeń Komunikacyjnych Klienta Kluczowego w Compensa TU SA Vienna Insurance Group
Aleksandra E. Wysocka: – Czy da się połączyć...
Jak wypadamy w walce z oszustami ubezpieczeniowymi
W 2020 r. w Polsce udaremniono 23 225 prób wyłudzeń z ubezpieczeń majątkowych i na życie na kwotę 401 mln zł – wynika z...
PZU zadowolony z odbioru kampanii „Żyj długo i szczęśliwie”
W planach firmy znajduje się kontynuacja kampanii. Działania reklamowe promujące ubezpieczenia na życie i na zdrowie prowadzone od 12 listopada 2021 r. do 15...