Co się dzieje na rynku grupówek?
Choć na pierwszy rzut oka w ubezpieczeniach grupowych panuje większy spokój niż w poprzednich latach, rynek wcale nie stoi w miejscu. Za nami parę...
VH Polska rozpoczyna jesienny sezon sprzedaży ubezpieczeń upraw
Od 1 października rolnicy mogą zabezpieczyć w VH Polska swoje uprawy ozime przed ryzykami pogodowymi. Sprzedaż polis potrwa do 30 listopada lub do wyczerpania...
KNF dostrzegła wysiłek sektora ubezpieczeniowego w czasie powodzi w 2024 roku
Po powodzi we wrześniu 2024 r. ubezpieczyciele zlikwidowali przeszło 128 tys. szkód i wypłacili ubezpieczonym ponad 1,5 mld zł odszkodowań. Tak wynika z informacji...
Turbo Loteria dla PKO Moto
Od 1 października do 31 grudnia 2025 r. klienci PKO Banku Polskiego, którzy kupią lub wznowią ubezpieczenie PKO Moto, mogą wziąć udział w Turbo Loterii. Do wygrania jest ponad 400...
Polak za kierownicą łagodny dla siebie, surowy dla innych
Z badania zrealizowanego na zlecenie PZU w ramach kampanii „Mistrzu, zwolnij” wynika, że tylko 39% ankietowanych polskich kierowców czuje się bezpiecznie na drogach. Dziewięciu...
Grupa MAK i STBU ruszają na Misję Bezpieczeństwo
Firma Trefl we współpracy z Grupą MAK i STBU stworzyła grę planszową, która łączy zabawę z edukacją o bezpieczeństwie i pozwala poznać świat ubezpieczeń....
KNF o wyzwaniach dla ubezpieczeń, luce ubezpieczeniowej oraz zagranicznych zakładach
29 września na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie rozpoczęła się dwudniowa konferencja EKF Ubezpieczenia. Wydarzenie otworzyły wystąpienia przedstawicieli Komisji Nadzoru Finansowego: Jacka Jastrzębskiego, przewodniczącego,...
Szkody deszczowe zalały zakłady
W 2024 roku wartość szkód brutto z tytułu zdarzeń katastroficznych wyniosła ponad 3,8 miliarda złotych. To blisko trzykrotnie więcej niż w roku poprzednim –...
AGRO Ubezpieczenia kusi producentów rolnych jesienną ofertą
AGRO Ubezpieczenia rozpoczęły jesienny sezon sprzedaży ubezpieczenia upraw rolnych. Polisy są oferowane z dopłatą z budżetu państwa, nawet do 65% składki.
W ramach jesiennego sezonu...
Mamy kosmiczną ofertę dla ambitnych i zaangażowanych
Rozmowa z Grzegorzem Siedleckim, dyrektorem Biura Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie, oraz Sebastianem Nawrockim, dyrektorem Biura Inicjatyw Sprzedażowych i Wsparcia
Aleksandra E. Wysocka: – W kampanii...