Rynek ubezpieczeń - Strona 544 z 556 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Balcia w gronie partnerów rankomat.pl

Rankomat.pl nawiązał współpracę z kolejnym towarzystwem. Dzięki temu jego klienci mogą liczyć na porównanie polis aż 17 brandów. To największa baza ofert OC w...

Compensa o perspektywach „komunikacji”

Powiązanie cen polis z punktami karnymi, rozwiązania usprawniające likwidację szkód – to zdaniem Compensy najistotniejsze tematy związane z ubezpieczeniami komunikacyjnymi OC i AC, o...

TUW „TUW” wsparło Gwiazdkę z Fantazją

19 grudnia w Hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport w Warszawie odbyła się świąteczna gala Gwiazdka z Fantazją. Złotym Sponsorem tego wydarzenia było TUW „TUW”. W Gwiazdce z Fantazją uczestniczyło...

OC w życiu prywatnym uchroni od kosztów wjazdu rowerem w porsche

Saltus Ubezpieczenia przypomina, że koszty szkód takich jak kamień zrzucony z balkonu na samochód, zalanie sąsiadów czy „kolizja” roweru z zaparkowanym pojazdem można pokryć...

Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „Rak? To nie tak!”

Z okazji obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem Nationale-Nederlanden rozpoczęło kampanię „Rak? To nie tak!”. W serii filmów poradnikowych ubezpieczyciel przekonuje, że oswajając strach,...

Link4: Rzecznik Klienta podsumowuje pierwszy rok swojej działalności

Po upływie roku od powołania Rzecznika Klienta Link4 piastująca tę funkcję Barbara Bochyńska podsumowała ten okres. – To był dla mnie niezwykle ciekawy i...

Unilink szykuje nowe rozwiązania technologiczne

Podczas odbywającej się 15 kwietnia konferencji Unilink „Razem na szczyt” przedstawiciele multiagencji ujawnili część planów dotyczących rozwoju firmy – podał cashless.pl. Według serwisu Unilink zamierza...

Czy zmienią się oczekiwania i potrzeby pracodawców i pracowników?

Rozmawiając z pracodawcami, klientami i pośrednikami, dostrzegamy kilka trendów, które mogą się pojawić w drugiej połowie 2020 r. w wyniku sytuacji epidemicznej. Wśród nich...

Sollers Consulting: Branża musi radykalnie zmienić kanały kontaktu i dystrybucji

Zdaniem ekspertów Sollers Consulting, branża ubezpieczeniowa musi radykalnie zmienić dotychczasowe kanały kontaktu oraz dystrybucji, żeby utrzymać konkurencyjność. Przystosowując się do cyfrowych zmian, zakłady muszą też zdecydować, za którymi...

30 lat świętuje INTER Polska – lider ubezpieczeń dla branży medycznej

30 lat minęło, odkąd na polskim rynku pojawiła się firma INTER Polska. Powstała w 1992 roku w Bielsku-Białej pod nazwą Fortuna. W 1996 roku...
17,656FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie