Rynek ubezpieczeń - Strona 74 z 151 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Cztery główne trendy w sprzedaży ubezpieczeń w 2022 r.

Wrzesień, październik, początek listopada obfitują w spotkania branżowe. Debatuje się o spadającej marżowości ubezpieczeń komunikacyjnych, możliwej sprzedaży OC przez aplikację mObywatel, nowych regulacjach oraz...

Brokerów niemal tyle samo, a przychody z prowizji dużo wyższe

2020 był dobrym rokiem dla brokerów. Ich prowizje wzrosły o ponad jedną dziesiątą, choć liczba podmiotów zajmujących się działalnością brokerską niemal się nie zmieniła....

CUK: Świadomość ubezpieczeniowa w społeczeństwie wymaga działań edukacyjnych

Bezpieczeństwo na drogach od lat jest przedmiotem debaty publicznej. Służby, samorządy oraz organizacje pozarządowe dążą do wypracowania rozwiązań, które mogą wpłynąć na poprawę bezpieczeństwa...

UNIQA rozmawia z brokerami o grupówkach

Ponad 200 brokerów wzięło udział w regionalnych spotkaniach prezentujących odświeżoną ofertę ubezpieczeń grupowych UNIQA. Po połączeniu z AXA austriacki ubezpieczyciel zajmuje trzecie miejsce w...

Czas na marketing hybrydowy

Rozmowa z Martą Prus-Wójciuk i Bogdanem Tarantą z SAS Aleksandra E. Wysocka:  – Praktycznie wszystkie zakłady ubezpieczeń podkreślają swoją klientocentryczność. Czy w tym temacie jest...

Ergo Hestia zmodyfikowała ofertę korporacyjną

Scalenie pięciu dotychczas obowiązujących OWU w jeden produkt, a także znaczne poszerzenie podstawowego zakresu OC to tylko niektóre zmiany, jakie Ergo Hestia wprowadziła w swojej ofercie dla firm....

msm.pl: Czego multiagent oczekuje od towarzystw ubezpieczeniowych

Firma MSM powstała dziesięć lat temu. W tej chwili mamy ponad tysiąc agentów. Działamy poprzez osoby współpracujące i biura partnerskie. Nasz biznes jest oparty...

Piramida Kompetencji pomoże brokerom lepiej poznać ryzyka przemysłowe

Trzy pytania do Dariusza Gołębiewskiego, wiceprezesa PZU Lab Aleksandra E. Wysocka: Co to jest „Piramida Kompetencji”? Dariusz Gołębiewski: To cykl szkoleń, składający się z 6 bloków...

OVB stawia na jakość i partnerstwo

OVB pracuje w modelu „Allfinanz” (w pełnym zakresie rynku ubezpieczeniowego), co z jednej strony jest korzystne, bo możemy sobie dobierać partnerów produktowych, ale z...

Wydarzenia Miesiąca – Listopad 2021

Zamknięcie transakcji przejęcia Avivy w Polsce przez Allianz, szybka reakcja Aegona na interwencję produktową nadzoru, chatbot Ergo Hestii, nowy produkt komunikacyjny Generali oraz nowa...
17,656FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie