Cztery główne trendy w sprzedaży ubezpieczeń w 2022 r.
Wrzesień, październik, początek listopada obfitują w spotkania branżowe. Debatuje się o spadającej marżowości ubezpieczeń komunikacyjnych, możliwej sprzedaży OC przez aplikację mObywatel, nowych regulacjach oraz...
Brokerów niemal tyle samo, a przychody z prowizji dużo wyższe
2020 był dobrym rokiem dla brokerów. Ich prowizje wzrosły o ponad jedną dziesiątą, choć liczba podmiotów zajmujących się działalnością brokerską niemal się nie zmieniła....
CUK: Świadomość ubezpieczeniowa w społeczeństwie wymaga działań edukacyjnych
Bezpieczeństwo na drogach od lat jest przedmiotem debaty publicznej. Służby, samorządy oraz organizacje pozarządowe dążą do wypracowania rozwiązań, które mogą wpłynąć na poprawę bezpieczeństwa...
UNIQA rozmawia z brokerami o grupówkach
Ponad 200 brokerów wzięło udział w regionalnych spotkaniach prezentujących odświeżoną ofertę ubezpieczeń grupowych UNIQA. Po połączeniu z AXA austriacki ubezpieczyciel zajmuje trzecie miejsce w...
Czas na marketing hybrydowy
Rozmowa z Martą Prus-Wójciuk i Bogdanem Tarantą z SAS
Aleksandra E. Wysocka: – Praktycznie wszystkie zakłady ubezpieczeń podkreślają swoją klientocentryczność. Czy w tym temacie jest...
Ergo Hestia zmodyfikowała ofertę korporacyjną
Scalenie pięciu dotychczas obowiązujących OWU w jeden produkt, a także znaczne poszerzenie podstawowego zakresu OC to tylko niektóre zmiany, jakie Ergo Hestia wprowadziła w swojej ofercie dla firm....
msm.pl: Czego multiagent oczekuje od towarzystw ubezpieczeniowych
Firma MSM powstała dziesięć lat temu. W tej chwili mamy ponad tysiąc agentów. Działamy poprzez osoby współpracujące i biura partnerskie. Nasz biznes jest oparty...
Piramida Kompetencji pomoże brokerom lepiej poznać ryzyka przemysłowe
Trzy pytania do Dariusza Gołębiewskiego, wiceprezesa PZU Lab
Aleksandra E. Wysocka: Co to jest „Piramida Kompetencji”?
Dariusz Gołębiewski: To cykl szkoleń, składający się z 6 bloków...
OVB stawia na jakość i partnerstwo
OVB pracuje w modelu „Allfinanz” (w pełnym zakresie rynku ubezpieczeniowego), co z jednej strony jest korzystne, bo możemy sobie dobierać partnerów produktowych, ale z...
Wydarzenia Miesiąca – Listopad 2021
Zamknięcie transakcji przejęcia Avivy w Polsce przez Allianz, szybka reakcja Aegona na interwencję produktową nadzoru, chatbot Ergo Hestii, nowy produkt komunikacyjny Generali oraz nowa...