Munich Re: Katastrofy naturalne spowodowały 52 mld USD strat ubezpieczonych
Z szacunków ekspertów Munich Re wynika, że w ubiegłym roku miało miejsce 820 katastrof naturalnych, które spowodowały 150 mld USD ogólnych strat ekonomicznych. Kwota...
AXA Climate: Wsparcie w związku ze zmianami klimatycznymi
CYMO to globalna platforma od AXA Climate, zaprojektowana z myślą o zapewnieniu wsparcia w czasie rzeczywistym dla osób zmagających się ze zmianami klimatycznymi. Od 10...
Estonia: Najwyższe odszkodowania z AC wypłacił PZU
W ubiegłym roku dwa najwyższe odszkodowania z AC w Estonii wypłaciła tamtejsza spółka PZU. W pierwszym przypadku był to zwrot pieniędzy za szkodę całkowitą...
46 mln dolarów za śmierć dziecka przygniecionego komodą
IKEA zgodziła się na ugodę i zobowiązała się do wypłacenia 46 mln dolarów odszkodowania rodzicom dziecka, które zostało śmiertelnie przygniecione przez zakupioną w sklepie...
Generali: Finalizacja przejęcia Seguradoras Unidas i AdvanceCare
Grupa Generali sfinalizowała przejęcie w Portugalii 100% drugiego największego ubezpieczyciela non-life w Portugalii, Seguradoras Unidas, oraz firmy świadczącej usługi AdvanceCare.
Zamknięcie
transakcji wartej 600 mln euro...
AIG: Peter Zaffino objął funkcję prezesa
Z dniem 1 stycznia 2020 r. Peter Zaffino objął stanowisko prezesa American International Group (AIG). Menedżer nadal będzie pełnił też funkcje Global Chief Operating...
Moody’s: Negatywna perspektywa francuskiego sektora ubezpieczeniowego
Perspektywa na 2020 r. dla francuskiego sektora ubezpieczeniowego jest negatywna i odzwierciedla rosnącą presję na rentowność ubezpieczycieli majątkowych i wypadkowych, jaką wywierają niskie stopy...
Brexit: Sektor usług finansowych odporny
Brytyjski eksport usług finansowych i pokrewnych wzrósł w 2018 r. do 83 mld funtów, a Unia Europejska wciąż pozostaje największym klientem, co podkreśla znaczenie...
Tajlandia: Insurtech w roli głównej
Sektor
ubezpieczeń ogólnych w Tajlandii ma wzrosnąć z 247,6 mld bahtów tajskich (7,7
mld dol.) w 2018 r. do 285,5 mld bahtów (9,1 mld dol.) w...
Japonia: Potrzeba kuszących produktów życiowych
Młodsi konsumenci (millenialsi i pokolenie Z) ubezpieczeń na życie w Japonii migrują do nowych kanałów sprzedaży, takich jak multiagenci, których wolą od wyłącznych przedstawicieli...