Big data w sektorze ubezpieczeń
Branża ubezpieczeniowa coraz chętniej korzysta z technologii big data. Dostęp do szczegółowych danych pozwala sprzedawcom polis na dokładniejszą wycenę i bardziej efektywną personalizację oferty.
Sektor...
Interfejs przyszłości
Współpraca korporacji ze startupami to przedsięwzięcie bardzo korzystne dla obu stron. Z jednej strony mamy dużą, dojrzałą organizację z jasno określonymi potrzebami, z drugiej...
Technologia blockchain przyszłością ubezpieczeń (3)
W poprzednich artykułach wyjaśniliśmy, czym jest technologia blockchain („GU” nr 13) i omówiliśmy dwa z czterech obszarów jej wykorzystania w branży ubezpieczeniowej („GU” nr...
Nowy wymiar podpisu kwalifikowanego dla branży ubezpieczeniowej
Umożliwiający zdalne podpisywanie dokumentów SIGNIUS we współpracy z EuroCert, kwalifikowanym dostawcą usług zaufania, wprowadził niedawno na rynek rozwiązanie do zdalnego posługiwania się podpisem kwalifikowanym,...
Aplikacja LINK4 wesprze także klientów ubezpieczeń mieszkaniowych
Opracowana przez LINK4 aplikacja webowa Internetowy Status Szkody, umożliwiająca klientom śledzenie procesu likwidacji szkód komunikacyjnych w czasie rzeczywistym, została wzbogacona o nową funkcjonalność. Za...
Eksperci KNF wskazują, jak przeciwdziałać atakom DDoS
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego opublikował na stronie internetowej przygotowane przez specjalistów ds. telekomunikacji oraz Zespół CSIRT KNF opracowanie opisujące koncepcje, narzędzia i techniki chroniące...
Telemedycyna zwiększa zaangażowanie pacjenta
Rozmowa z Alicją Bożek, konsultantką ds. rozwiązań biznesowych w Comarch Healthcare
Wprowadzenie telemedycyny okazało się koniecznie, gdy pandemia ograniczyła dostęp do stacjonarnych placówek medycznych. Czy...
Skuteczna robotyzacja w ubezpieczeniach
Obecnie obserwujemy na rynku szybki wzrost automatyzacji procesów. W firmach i przedsiębiorstwach pojawiają się nowe technologie i rozwiązania, które ułatwiają i przyśpieszają wykonywanie zadań....
Inteligentny voicebot na infolinii UNIQA
W pierwszym kwartale tego roku UNIQA wdrożyła na infolinii dla klientów pełnoskalowego voicebota opartego na sztucznej inteligencji. Głównym zadaniem technologii jest rozpoznawanie tematu, z...
CRM i porównywarka ofert dla multiagencji w jednym
Wyzwania, z jakimi na co dzień mierzą się multiagenci przeklikujący się pomiędzy narzędziami i systemami różnych zakładów ubezpieczeń po to, żeby przeprowadzić klienta przez...