Technologia - Strona 17 z 53 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Big data w sektorze ubezpieczeń

Branża ubezpieczeniowa coraz chętniej korzysta z technologii big data. Dostęp do szczegółowych danych pozwala sprzedawcom polis na dokładniejszą wycenę i bardziej efektywną personalizację oferty. Sektor...

Interfejs przyszłości

Współpraca korporacji ze startupami to przedsięwzięcie bardzo korzystne dla obu stron. Z jednej strony mamy dużą, dojrzałą organizację z jasno określonymi potrzebami, z drugiej...

Technologia blockchain przyszłością ubezpieczeń (3)

W poprzednich artykułach wyjaśniliśmy, czym jest technologia blockchain („GU” nr 13) i omówiliśmy dwa z czterech obszarów jej wykorzystania w branży ubezpieczeniowej („GU” nr...

Nowy wymiar podpisu kwalifikowanego dla branży ubezpieczeniowej

Umożliwiający zdalne podpisywanie dokumentów SIGNIUS we współpracy z EuroCert, kwalifikowanym dostawcą usług zaufania, wprowadził niedawno na rynek rozwiązanie do zdalnego posługiwania się podpisem kwalifikowanym,...

Aplikacja LINK4 wesprze także klientów ubezpieczeń mieszkaniowych

Opracowana przez LINK4 aplikacja webowa Internetowy Status Szkody, umożliwiająca klientom śledzenie procesu likwidacji szkód komunikacyjnych w czasie rzeczywistym, została wzbogacona o nową funkcjonalność. Za...

Eksperci KNF wskazują, jak przeciwdziałać atakom DDoS

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego opublikował na stronie internetowej przygotowane przez specjalistów ds. telekomunikacji oraz Zespół CSIRT KNF opracowanie opisujące koncepcje, narzędzia i techniki chroniące...

Telemedycyna zwiększa zaangażowanie pacjenta 

Rozmowa z Alicją Bożek, konsultantką ds. rozwiązań biznesowych w Comarch Healthcare   Wprowadzenie telemedycyny okazało się koniecznie, gdy pandemia ograniczyła dostęp do stacjonarnych placówek medycznych. Czy...

Skuteczna robotyzacja w ubezpieczeniach

Obecnie obserwujemy na rynku szybki wzrost automatyzacji procesów. W firmach i przedsiębiorstwach pojawiają się nowe technologie i rozwiązania, które ułatwiają i przyśpieszają wykonywanie zadań....

Inteligentny voicebot na infolinii UNIQA

W pierwszym kwartale tego roku UNIQA wdrożyła na infolinii dla klientów pełnoskalowego voicebota opartego na sztucznej inteligencji. Głównym zadaniem technologii jest rozpoznawanie tematu, z...

CRM i porównywarka ofert dla multiagencji w jednym

Wyzwania, z jakimi na co dzień mierzą się multiagenci przeklikujący się pomiędzy narzędziami i systemami różnych zakładów ubezpieczeń po to, żeby przeprowadzić klienta przez...
17,656FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie