Technologia - Strona 23 z 68 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Budowanie wartości przez system kontroli wewnętrznej

Raportowanie do Komisji Nadzoru Finansowego to złożony, podlegający precyzyjnie określonym procedurom i wymaganiom proces. W przypadku banków i firm ubezpieczeniowych ujęty jest w ramy...

Syriusz jeszcze bardziej przyjazny dla agentów

Wyższe świadczenia, szerszy zakres ubezpieczenia, elastyczność, transparentność oraz intuicyjny system. Tak można podsumować nową ofertę pakietową Grupy Zamkniętej ERGO Hestii. Ubezpieczenie grupowe obejmuje ochroną nie...

Samodzielność czy partnerstwo?

W książce Autostopem przez galaktykę Douglasa Adamsa rasa inteligentnych myszy konstruuje potężny komputer w celu uzyskania ostatecznej odpowiedzi na: „Wielkie pytanie o życie, wszechświat...

Czy e-Doręczenia zrewolucjonizują świat ubezpieczeń?

Rozmowa z Konradem Rochalskim, prezesem ArchiDoc – spółki zajmującej się zarządzaniem dokumentami, ich archiwizacją i elektronicznym obiegiem. ArchiDoc współpracuje z ośmioma na dziesięć największych...

ERGO Hestia z trwałym nośnikiem bazującym na blockchain

ERGO Hestia wdrożyła usługę bezpiecznego doręczania dokumentów, dzięki której pierwsi klienci zakładu otrzymali już dokumentację w postaci trwałego nośnika opartego na technologii blockchain. Przedsięwzięcie...

Brokerzy potrzebują technologii chmurowej

Rozmowa z Katarzyną Adamowicz, właścicielką Kancelarii Brokerskiej ARTERIA, o aktualnych wyzwaniach biznesowych i doświadczeniach z korzystania z systemu VSoft Insurance Broker (VIB)  Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”:...

Unilink inwestuje w technologię

Grupa Unilink zakupiła zorganizowaną część przedsiębiorstwa ProService Finteco, w skład którego wchodzi doświadczony zespół oraz zaawansowane systemy informatyczne dla sektora ubezpieczeń. Nowe rozwiązania pozwolą...

Pasywny dochód agenta? Z funkcją Direct Agenta w systemie AgentBox to możliwe!

Rozmowa z Patrykiem Jarmużem, User & Customer Experience Expertem w ECOM, oraz Izabelą Dziadkowiak, dyrektorką ds. rozwoju i marketingu CONDITOR Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Na...

Dzięki integracji i automatyzacji agent ma czas dla klienta

Drobiazgowość, rozproszenie działań, czynności administracyjne typu zbieranie zgód RODO i wypełnianie APK kradną cenny czas agenta, który przecież ma inne ważne zadanie: zrozumienie potrzeb...

Zalety digitalizacji w Spectrum

W Domu Ubezpieczeniowym Spectrum stawiamy na innowację – wyposażamy partnerów w najnowocześniejsze narzędzia i przyciągamy klientów rozwiązaniami, które gwarantują wysoki standard obsługi oraz wygodę. Kompleksowy...
18,479FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie