Technologia - Strona 24 z 60 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Flotę optymalnie obsłuży robot

Nowoczesne produkty i systemy do ich obsługi sprawiają, że klient i broker może szybciej otrzymać ofertę i w krótszym czasie podpisać umowę. W UNIQA...

Banki stawiają na sztuczną inteligencję

Sztuczna inteligencja coraz śmielej poczyna sobie w sektorze finansowym. Z badania Cambridge Centre for Alternative Finance i Światowego Forum Ekonomicznego wynika, że instytucje finansowe...

PZU Zdrowie wspiera prezentacje medtechów

Już po raz trzeci PZU Zdrowie objął patronatem raport „Top Disruptors in Healthcare” – jedyną publikację, która opisuje polski sektor medtech. Dokument przedstawia startupy,...

Co robią chatboty w branży ubezpieczeniowej?

Chatbot, który bardzo często nazywany jest również wirtualnym asystentem lub wirtualnym doradcą, to nic innego jak program komputerowy. Jego zadaniem jest prowadzenie rozmowy z...

Insurtech przeprowadzi analizę ryzyka pogodowego dla danej lokalizacji

Skyblu.ai wdrożył narzędzie do oceny ryzyk pogodowych występujących w danej lokalizacji dla nieruchomości na terenie Polski. Z tego rozwiązania korzystają już ubezpieczyciele z Francji...

Cyfrowa transformacja w ubezpieczeniach. Papierowy hamulcowy

W ostatnim czasie przyszło mi znaleźć się w dość komicznej sytuacji, w której poprzez narzędzie do wideokonferencji, siedząc wygodnie w domu, prezentowałem system do...

Syriusz jeszcze bardziej przyjazny dla agentów

Wyższe świadczenia, szerszy zakres ubezpieczenia, elastyczność, transparentność oraz intuicyjny system. Tak można podsumować nową ofertę pakietową Grupy Zamkniętej ERGO Hestii. Ubezpieczenie grupowe obejmuje ochroną nie...

Sztuczna inteligencja wesprze likwidację szkód osobowych

Firma Minte.ai opracowała rozwiązanie, które pozwala na podstawie informacji z dokumentacji medycznej wesprzeć pracowników w likwidacji szkód. Narzędzie bazujące na sztucznej inteligencji umożliwia m.in....

Zrealizowaliśmy innowacyjny projekt budowy narzędzia do APK

Dzięki nowemu narzędziu do przeprowadzania analizy potrzeb klienta wszyscy, którzy sprzedają ubezpieczenia, mogą od dziś spać spokojnie. APK od Berg System realizuje wszystkie wymogi...

Kliencie, użyj intuicji i wyceń swoją szkodę

ERGO Hestia udostępniła klientom aplikację do samodzielnej wyceny szkód komunikacyjnych. Narzędzie, wykorzystując sztuczną inteligencję, analizuje uszkodzenia pojazdu i proponuje kosztorys naprawy w kilkadziesiąt sekund....
18,064FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie