Compensa: Bezpieczna Autostrada, odsłona piąta
W ubiegłym roku liczba wypadków na autostradach i drogach szybkiego ruchu wzrosła o ponad 1/4. Dlatego w Polsce już po raz piąty organizowana jest kampania Bezpieczna Autostrada,...
Czy blockchain jest wrogiem ubezpieczycieli?
Blockchain to zbiór technologii wykorzystujących rejestry rozproszone, dla których istnienia nie jest potrzebny centralny operator ani zewnętrzny organ kontrolny. Blockchain możemy zastosować do realizacji...
Chmura obliczeniowa odgrywa coraz większą rolę w ubezpieczeniach
Pandemia Covid-19 wystawiła sektor ubezpieczeniowy na wielką próbę, ale jednocześnie stała się impulsem do zmian. Ubezpieczenia w ciągu zaledwie tygodnia po ogłoszeniu lockdownu stały...
Cyberaudyt w szacowaniu ryzyka ubezpieczeniowego
Raport Global Risk 2022 określa incydent bezpieczeństwa jako jedno z dziesięciu zagrożeń, których możliwość wystąpienia wzrosła od początku kryzysu Covid-19. Co więcej, 85% liderów...
Internetowy Status Szkody przyśpiesza likwidację szkód komunikacyjnych i mieszkaniowych
Rozmowa z Markiem Wasilewskim, dyrektorem Pionu Szkód LINK4
Aleksandra E. Wysocka: – Gorącym tematem nie tylko w ubezpieczeniach jest ostatnio zastosowanie sztucznej inteligencji i szeroko...
Boty hybrydowe pomogą w obsłudze klientów LINK4, ale nie zastąpią ludzi
Rozmowa z Michałem Chyczewskim, wiceprezesem zarządu LINK4
Aleksandra E. Wysocka: – Jaki jest potencjał wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji w ubezpieczeniach z perspektywy LINK4?
Michał Chyczewski: –...
Zrealizowaliśmy innowacyjny projekt budowy narzędzia do APK
Dzięki nowemu narzędziu do przeprowadzania analizy potrzeb klienta wszyscy, którzy sprzedają ubezpieczenia, mogą od dziś spać spokojnie. APK od Berg System realizuje wszystkie wymogi...
Higiena cyfrowa i polisa cyber na dobry początek
Komunikacja, zakupy, bankowość, praca zdalna to tylko niektóre z obszarów, w których intensywnie korzystamy z sieci. Jednakże wraz z wygodami, jakie niesie ze sobą...
Uproszczone narzędzia identyfikacji klientów nie wytrzymają próby czasu
Po wyrażeniu przez Komisję Nadzoru Finansowego zgody na złagodzone wymogi dotyczące weryfikacji tożsamości klientów zawierających umowy ubezpieczeń na życie, zakłady z działu I mogą...
Lepiej zarządzAI ryzykiem
Sztuczna inteligencja (AI) wzbudza wiele emocji, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Coraz więcej organizacji poszukuje kompetencji pozwalających na użycie jej w usprawnianiu procesów biznesowych.
Czy...