Trzy zasady nowoczesnej obsługi klienta przy wsparciu narzędzi IT

Myślisz o założeniu własnej agencji ubezpieczeniowej? Gratulacje! To (od)ważna decyzja, która jest z pewnością początkiem wspaniałej przygody i wyzwania. Na pewno prowadzisz dokładne notatki...

Lekkie, wydajne, sprawne procesy w finansach

Można? Można! Zaczniemy od powszechnej prawdy: w instytucjach finansowych, jak w każdym innym sektorze rynku, przedsiębiorcy chcą, by ich biznes działał sprawnie, wydajnie i dawał się łatwo...

Czy słoń jest jak wąż?

Na polskim rynku mamy niewiele udanych wdrożeń rozwiązań ubezpieczycieli we współpracy z młodymi firmami. Branża potrzebuje nowych rozwiązań, by nadążyć za zmieniającym się otoczeniem, więc warto sięgać...

Historia sukcesu Viviamo i Insly

Mijają lata, ale pewne prawdy funkcjonujące na rynku ubezpieczeniowym w Polsce są niezmienne. W centrum uwagi zawsze pozostaje człowiek. Zarówno w postaci klienta, jak i agenta ubezpieczeniowego....

Sztuczna inteligencja – jak to ugryźć i z czym jeść?

Ocena ryzyka kredytowego, wykrywanie nadużyć finansowych czy przeciwdziałanie próbom prania pieniędzy: sztuczna inteligencja może wspomóc człowieka, znacznie skracając czas i zwiększając precyzję wykonania rutynowych, wymagających wiedzy i...
15,452FaniLubię
719ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie

Kup e-wydanie