Technologia - Strona 28 z 52 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Eksperci KNF wskazują, jak przeciwdziałać atakom DDoS

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego opublikował na stronie internetowej przygotowane przez specjalistów ds. telekomunikacji oraz Zespół CSIRT KNF opracowanie opisujące koncepcje, narzędzia i techniki chroniące...

Bułgarski ubezpieczyciel DZI korzysta z Comarch PowerCloud

DZI, lider branży ubezpieczeniowej w Bułgarii, podpisał pięcioletni kontrakt z Comarch na wykorzystanie platformy PowerCloud w zakresie hostingu IT oraz działań związanych z utrzymaniem...

Sztuczna inteligencja pomaga TFI PZU w weryfikacji tożsamości klientów

TFI PZU wprowadziło wideoweryfikację jako nową metodę identyfikacji tożsamości klientów na platformie do inwestowania inPZU. Wideoweryfikacja jest oparta na rozwiązaniach bazujących na sztucznej inteligencji i...

UNIQA automatyzuje proces oceny merytorycznej roszczeń osobowych

Insurtech Minte.ai zawarł z UNIQA TUnŻ umowy na wdrożenie oraz 5-letnią subskrypcję oprogramowania pozwalającego na automatyzację i usprawnienie oceny merytorycznej roszczeń osobowych. Ocena odbywać się...

PKO Ubezpieczenia wdrożyło rozwiązania Veeam do ochrony danych

PKO Ubezpieczenia zaimplementowała zarekomendowane przez BizTech Konsulting rozwiązania ochrony danych, bazujące na Veeam Availability Suite. Spełniają one wszelkie obecne potrzeby firmy z zakresu ochrony...

SuperAgent – kompletny ekosystem dla Twojej multiagencji

SuperAgent to program, który został stworzony z myślą o polskim rynku ubezpieczeń. Bez względu na to, czy jesteś agentem wyłącznym, czy posiadasz dużą multiagencję...

ARC Europe rozpoczyna przegląd startupów

ARC Europe, operator usług car assistance i mobility, rozpoczął startup scouting we współpracy z niemiecką platformą innowacji Startup Autobahn wspieraną przez Plug and Play...

Te technologie zmieniają ubezpieczenia

Rozmowa z Marcinem Plutą, partnerem zarządzającym Sollers Consulting Aleksandra E. Wysocka: – Na swoje 20-lecie firma Sollers Consulting przeprowadziła badanie wśród klientów dotyczące technologii, które...

Komunikacja KNF z fintechami teraz także przez chatbota

Komisja Nadzoru Finansowego poinformowała, że od 1 lutego na stronie fintech.gov.pl oprócz standardowych kanałów komunikacji funkcjonuje specjalny chatbot. Udziela on pomocy w uzyskaniu odpowiedzi...

Co trzeci odwiedzający stronę ERGO Hestii nawiązuje dialog z inteligentnym chatbotem

Rozmowa z Oskarem Jedynastym, dyrektorem ds. rozwoju oprogramowania, i Małgorzatą Warczak, analityczką IT, twórczynią chatbota ERGO Hestii Aleksandra E. Wysocka: – ERGO Hestia otrzymała od...
17,600FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie