Zwrot w stronę agentów
W życiu każdej firmy przychodzą momenty weryfikacji wiedzy i pomysłów. Rok 2021 był dla Mapy Agentów zdecydowanie takim rokiem. Okazał się testem zaradności oraz...
Polisa w 60 sekund
CUK Ubezpieczenia funkcjonuje na rynku ponad 20 lat. Multiagencja zdobyła ogromny kapitał wiedzy i innowacyjnych rozwiązań. Jako pierwsza wprowadziła porównywarkę ofert i zrewolucjonizowała rynek...
Deloitte i Quantee zostały strategicznymi partnerami
Firma Deloitte nawiązała strategiczne partnerstwo z polskim insurtechem Quantee. Obejmie ono m.in. współpracę we wdrażaniu rozwijanego przez Quantee narzędzia do dynamicznej taryfikacji w ubezpieczeniach....
PinPoint – jak działać w punkt
Oparty na sztucznej inteligencji i wykorzystujący technologię online system do zarządzania dla menedżerów sprzedaży został wdrożony w ERGO Hestii. PinPoint zapewnia regionalnym menedżerom sprzedaży...
iBooster – jedna integracja, wiele towarzystw
Rozmowa z Michałem Dworakowskim, współwłaścicielem firmy Polskie Polisy, odpowiedzialnym za użyteczność rozwiązań ubezpieczeniowych
Aleksandra E. Wysocka: – Co to jest iBooster?
Michał Dworakowski: – iBooster powstał...
PZU: Łączymy doświadczenie z technologią dla bezpieczeństwa klientów
Technologia w zarządzaniu ryzykiem majątkowym
Za pożar, wybuch czy inną katastrofę prawie nigdy nie odpowiada pojedyncza przyczyna. Najczęściej to cztery różne elementy, które wystąpiły w...
Guidewire: Dlaczego warto wybrać SaaS?
Tempo rozwoju technologii informacyjnej stale rośnie, jakby była w nieustającym okresie przejściowym. W ciągu ostatnich kilku lat wysokie tempo zmian w coraz większym stopniu...
Marketing hybrydowy to dźwignia wzrostu sprzedaży i lepszych relacji z klientami
Rozmowa z Martą Prus-Wójciuk, Bogdanem Tarantą i Jolantą Kozłowską z SAS
Aleksandra E. Wysocka: – Porozmawiamy dziś na niezwykle istotny dla branży ubezpieczeniowej temat, czyli...
Saltus Ubezpieczenia wzbogaca swoją aplikację mobilną
Saltus Ubezpieczenia wprowadził nowe funkcjonalności w aplikacji mobilnej Saltus Zdrowie, przeznaczonej do umawiania wizyt i badań medycznych. Zakład planuje też sukcesywną rozbudowę opcji dostępnych...
Sztuczna inteligencja podbija branżę ubezpieczeniową
Nie wystarczy już tylko dobrze obsłużyć klienta. W świecie cyfrowym trzeba to zrobić zarówno szybko, jak i sprawnie, aby klient nie czekał na świadczenie...