Technologia - Strona 4 z 66 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Global Assistance Polska: Sztuczna inteligencja przyspieszy wezwanie pomocy z auto assistance

Global Assistance Polska we współpracy z Beesafe automatyzuje sposób wezwania moto assistance. Wystarczy zdjęcie tablic rejestracyjnych uszkodzonego auta i numer telefonu klienta. Resztą zajmie...

Sollers chce zmodernizować reasekurację wraz z Duck Creek Technologies

Sollers Consulting i Duck Creek Technologies rozpoczynają współpracę, aby pomóc ubezpieczycielom w modernizacji ich działalności reasekuracyjnej. Nowe partnerstwo skupi się na pomocy firmom na...

Moduł do zadań specjalnych. Automatyzacja pracy agenta w systemie AgentBox

Praca agenta ubezpieczeniowego to codzienna lista zadań, która czasami zdaje się nie mieć końca. Przygotowanie ofert, pilnowanie terminów płatności, odnawianie polis czy organizacja oględzin...

MojaUNIQA bardziej przyjazna klientom

UNIQA wzbogaciła konto klienta mojaUNIQA o uwierzytelnienie za pośrednictwem aplikacji mObywatel przy rejestracji oraz o prostszy sposób logowania. Zmiany zwiększają bezpieczeństwo danych klientów, ale...

Bez cyfrowego wsparcia agentowi trudno rozwijać biznes

Rozmowa z Pauliną Jurczyk, zarządzającą działem sprzedaży w Insly Aleksandra Wysocka: – Paulino, witam serdecznie w nowym roku! Rok 2024 był dla Was niezwykle dynamiczny....

Asystent AI usprawni obsługę ubezpieczeń korporacyjnych Compensy

W ramach usprawniania współpracy z brokerami Compensa wdrożyła Asystenta AI – narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które znacząco przyspiesza przygotowanie oferty ubezpieczenia dla przedsiębiorstw...

GenAI przyspieszy likwidację szkód z ubezpieczenia PZU Dom

Grupa PZU wprowadziła rozwiązanie Samoobsługa NEXT, oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, dzięki któremu posiadacze ubezpieczenia PZU Dom mogą otrzymać odszkodowania za szkody majątkowe w...

Pozornie łatwa wspinaczka

Kilimandżaro, najwyższa góra Afryki, ma wysokość 5895 m n.p.m. To prawie 2,5 razy więcej niż Rysy. Jednak wyprawa na tę górę opisywana jest raczej...

Jak cyfrowa transformacja ukształtuje przyszłość branży

Wzrost znaczenia technologii, zmieniające się wymagania klientów oraz globalne wyzwania wywierają presję na ubezpieczycieli, by dostosować swoje strategie i oferty do nowej rzeczywistości. W 2025...

CRM – klucz do efektywnego zarządzania relacjami z klientami

Firmy ubezpieczeniowe muszą sprostać rosnącym oczekiwaniom, co wymaga zastosowania nowoczesnych narzędzi. Jednym z nich jest CRM, który działa jak centralna baza danych, gromadząc informacje...
18,322FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie