Asseco CE wesprze cyfrowo ekspansję Youplus
Spółka informatyczna Asseco Central Europe podpisała umowę o współpracy z towarzystwem ubezpieczeniowym Youplus Insurance International AG z Liechtensteinu na kolejne cztery lata. Dzięki temu będzie mogła kontynuować...
Trudno już było. Nadszedł czas wygody
Innowacja nie musi oznaczać wymyślania koła na nowo. Czasem wystarczy zebrać dotychczasowe osiągnięcia i skumulować ich potencjał w jednym miejscu. Taka idea przyświecała twórcom...
Tworzymy angażujące aplikacje i szukamy partnerów wśród ubezpieczycieli
Rozmowa z Sebastianem Koniecznym z Dobre Zakupy
Aleksandra E. Wysocka: – Najbardziej znani jesteście z aplikacji, którą stworzyliście dla Szlachetnej Paczki. Ale macie też rozwiązania...
Internet rzeczy i termowizja zapobiegają milionowym szkodom
Rozmowa ze Zbigniewem Żyrą, dyrektorem Hestia Corporate Solutions
Aleksandra E. Wysocka: – Nowoczesne, innowacyjne technologie to dla ERGO Hestii codzienność. W jaki sposób pomagają one...
Sztuczna inteligencja to już dziś realne korzyści dla agentów
Rozmowa z Andrzejem Szymańskim, menedżerem ds. rozwoju produktu w Insly
Aleksandra E. Wysocka: – Andrzeju, czy Polisa AI w Insly to realna wartość dla agentów,...
Robotyzacja księgowania wyciągów bankowych
Księgowość jest obszarem, w którym postęp technologiczny jest szczególnie widoczny. Jeszcze do niedawna całością działań związanych z księgowaniem zajmowali się wyspecjalizowani pracownicy. Obecnie ubezpieczyciele...
W sześć miesięcy zbudowali zintegrowany system dla nowego ubezpieczyciela w chmurze
Firma ProService Finteco opracowała oprogramowanie dla nowej na polskim rynku firmy ubezpieczeniowej Trasti. System transakcyjny FlexiBlock został uruchomiony w chmurze Microsoft Azure. System jest...
Punkt Diagnostyczny Comarch – zdalna opieka w placówce ubezpieczeniowej
Towarzystwo ubezpieczeniowe, firma zatrudniająca pracowników umysłowych lub fizycznych, urząd, hotel, dom seniora, siłownia czy apteka – dla zastosowania takich innowacyjnych rozwiązań telemedycznych jak Punkt...
Link4: Sztuczna inteligencja zweryfikuje zgłaszane informacje
Narzędzie oparte na sztucznej inteligencji umożliwi Link4 automatyczną analizę zawartości zdjęć pojazdu przy zawieraniu umowy AC. Po trzymiesięcznym pilotażu ubezpieczyciel wdrożył już rozwiązanie opracowane...
Inteligentne systemy tną koszty i zwiększają skuteczność agentów
Systemy inteligentne IVR i callboty uwolnią agentów od standardowej obsługi klientów, zmniejszą koszty obsługi inboundowej, zwiększą skuteczność sprzedaży i predictive call.
INTELIGENTNE SYSTEMY IVR interakcje...