Technologia - Strona 58 z 59 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Zalety digitalizacji w Spectrum

W Domu Ubezpieczeniowym Spectrum stawiamy na innowację – wyposażamy partnerów w najnowocześniejsze narzędzia i przyciągamy klientów rozwiązaniami, które gwarantują wysoki standard obsługi oraz wygodę. Kompleksowy...

Przełom w problemach z integracją?

Integrowanie systemów informatycznych zajmuje dużo czasu i – z różnych powodów – rzadko mieści się w pierwotnie zakładanym budżecie. Czy tak musi być zawsze?...

Zwrot w stronę agentów

W życiu każdej firmy przychodzą momenty weryfikacji wiedzy i pomysłów. Rok 2021 był dla Mapy Agentów zdecydowanie takim rokiem. Okazał się testem zaradności oraz...

USA: Brakuje specjalistów od cyberbezpieczeństwa, na ratunek mogą przyjść praktykanci

Stany Zjednoczone borykają się nie tylko z coraz większą liczbą ataków cybernetycznych. Istotnym problemem staje się także brak specjalistów od cyberbezpieczeństwa. Przedstawiciele amerykańskiego rządu...

Cyberbezpieczeństwo i chmura technologicznymi priorytetami ubezpieczycieli

Pomimo przyspieszenia procesu digitalizacji branża ubezpieczeniowa musi poradzić sobie z brakami cyfrowymi, które uwypukliła pandemia. Przyśpieszona transformacja cyfrowa sektora zmieniła priorytety branży w zakresie...

Chatbot ze sztuczną inteligencją obsługuje klientów Ergo Hestii

Zgodnie z zapowiedziami Ergo Hestia wprowadziła do procesu obsługi klientów chatbota wspieranego przez sztuczną inteligencję. Nowe narzędzie wspiera ich przede wszystkim w procesie likwidacji...

Agencie, wynajmij sobie technologię!

Rozmowa z Andrzejem Szymańskim, Chief Product Officerem w Insly Aleksandra E. Wysocka: – Insly działa na kilku europejskich rynkach. Jak się prezentuje Polska na tle...

Flotę optymalnie obsłuży robot

Nowoczesne produkty i systemy do ich obsługi sprawiają, że klient i broker może szybciej otrzymać ofertę i w krótszym czasie podpisać umowę. W UNIQA...

Kończy się czas przeciągania liny między ubezpieczycielami i agentami

Rozmowa z Piotrem Bartosem, CEO Insly w Polsce Aleksandra E. Wysocka: – Jak oceniacie w Insly zmiany zachodzące na rynku dystrybucji? Widzę konsolidację przez coraz...

Ergo Hestia ma już chatbota, teraz szykuje voicebota

Na stronie internetowej Ergo Hestii został uruchomiony chatbot. Za jego pośrednictwem można zapoznać się z ofertą ubezpieczyciela, jak również uzyskać wsparcie w obsłudze umowy...
18,059FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie