Technologia - Strona 56 z 59 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Fathom: Narzędzie do kwantyfikacji ryzyka powodzi

Wiodący dostawca rozwiązań z zakresu modelowania ryzyka katastroficznego, należący do Swiss Re Fathom, udostępnił Global Flood Cat, kompleksowy model katastrofy powodziowej, który wyposaża menedżerów...

Sztuczna inteligencja w diagnostyce PZU Zdrowie

PZU Zdrowie wdrożyło w swojej sieci diagnostycznej pilotażowy program do rozpoznawania udaru mózgu w badaniach tomografii komputerowej. Rozwiązanie opiera się na algorytmach sztucznej inteligencji....

PZU Benefity z uwierzytelnianiem dwuskładnikowym

PZU wprowadził uwierzytelnianie dwuskładnikowe (ang. Two Factor Authenticaton, 2FA) na platformie PZU Benefity. Ma to zapewnić lepszą ochronę kont użytkowników. Uwierzytelnianie dwuskładnikowe to „podwójne sprawdzenie”,...

Użytkownicy portfeli internetowych chcieliby mieć w nich ubezpieczenia

Polacy zaczynają się przekonywać do e-portfeli. Fakt ten potwierdzają wyniki badania IQS przeprowadzonego na zlecenie Beesafe. Wśród najbardziej pożądanych usług, jakie mogłyby się znaleźć...

Innowacje w firmie jako przepis na trwałość organizacji

Raport Boston Consulting Group dotyczący najbardziej innowacyjnych firm wskazuje na czynniki, które zapewniają ciągłość i skuteczność innowacyjności. Według raportu organizacja powinna opracować jasną strategię...

Telemedico pozyskał środki na światową ekspansję

Polski startup Telemedico, który rozwija platformę telemedyczną w 14 krajach świata, pozyskał 25 mln złotych (5,5 mln euro) na dalszą jej rozbudowę w Europie...

Klienci UNIQA zapłacą BLIKIEM

UNIQA wprowadza kolejne rozwiązanie, które pozwala opłacić polisę lub jej ratę na odległość. Po możliwości opłacania polis przelewem dzięki QR kodom, obecnie klienci UNIQA...

Compensa uruchomiła Portal Klienta w ubezpieczeniach zdrowotnych

W maju tego roku Compensa wdrożyła platformę dla klientów korzystających z ubezpieczenia zdrowotnego Compensa Multi Zdrowie. Portal Klienta Compensa24 umożliwia łatwe umawianie wizyt, wysyłanie...

Ministerstwo Cyfryzacji: Polacy coraz częściej załatwiają sprawy online

Przez ostatnie pół roku Polacy codziennie zakładali średnio 14 tysięcy nowych profili zaufanych, wysyłali online do urzędów 2401 pism ogólnych i przez internet zgłaszali...

Geneva Association: Lepiej mieć klienta w ekosystemie

Technologie cyfrowe zmieniają nasze życie, począwszy od sposobu znajdowania informacji po sposób dokonywania zakupu i korzystania z usług finansowych. Platformy cyfrowe, takie jak media...
18,055FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie