TUZ i jego nowy szybki Sobol
Teraz wystawianie polis TUZ Ubezpieczenia jest łatwe, szybkie i przyjemne – mówią agenci, którzy zaczęli korzystać z nowej wersji Sobola, czyli TUZ-owego systemu do...
Robotyzacja księgowania wyciągów bankowych
Księgowość jest obszarem, w którym postęp technologiczny jest szczególnie widoczny. Jeszcze do niedawna całością działań związanych z księgowaniem zajmowali się wyspecjalizowani pracownicy. Obecnie ubezpieczyciele...
Ergo Hestia wprowadziła narzędzie do mobilnej likwidacji szkód
Pod koniec maja Ergo Hestia wprowadziła Mobilną Likwidację Szkód (MLS) – specjalną aplikację dla mobilnych likwidatorów szkód. Nowe narzędzie umożliwiło zastąpienie papierowej dokumentacji elektronicznym...
Interfejs przyszłości
Współpraca korporacji ze startupami to przedsięwzięcie bardzo korzystne dla obu stron. Z jednej strony mamy dużą, dojrzałą organizację z jasno określonymi potrzebami, z drugiej...
Cyfrowa transformacja w ubezpieczeniach. Papierowy hamulcowy
W ostatnim czasie przyszło mi znaleźć się w dość komicznej sytuacji, w której poprzez narzędzie do wideokonferencji, siedząc wygodnie w domu, prezentowałem system do...
PZU Zdrowie wdroży e-test ryzyka zarażenia koronawirusem
PZU Zdrowie udostępni swoim klientom internetowy test oceny ryzyka zarażenia koronawirusem, stworzony przez firmę Infermedica – podał „Puls Biznesu”.
Test został przygotowany w formie krótkiego...
Nationale-Nederlanden: Nowe technologie zmienią wiele aspektów naszego życia
Z raportu „Rodzina Przyszłości” opracowanego przez DELab UW na zlecenie Nationale-Nederlanden wynika, że w dobie kryzysu ponad jedna trzecia badanych rodzin zaczęła wyraźnie częściej...
Microsoft zainwestuje miliard dolarów w transformację cyfrową Polski
Microsoft ogłosił kompleksowy plan inwestycyjny o wartości 1 miliarda dolarów, którego celem jest przyspieszenie innowacji i cyfrowej transformacji na rzecz rozwoju Polskiej Doliny Cyfrowej....
Czy ubezpieczyciele umieją działać zdalnie?
Innowacje,
o których branża ubezpieczeniowa najczęściej mówiła w 2019 r., to omnichannel,
portale klienckie i narzędzia do samodzielnej likwidacji szkód. Wszystko
wskazuje na to, że innowacjami o...
Nasz świat stanął na rozdrożu
Reakcje ubezpieczycieli
w trakcie kryzysu Covid-19 i po nim wpłyną na kształt branży na kolejne 20 lat.
Fakt, że dzieje się to w tym samym czasie,...