Ubezpieczyciele potrzebują AI bardziej niż kiedykolwiek
Zmiany w regulacjach oraz uwzględnienie ryzyka klimatycznego i kwestii ESG to zaledwie część wyzwań, z jakimi mierzą się obecnie firmy ubezpieczeniowe. Agenci potrzebują nowych,...
Wejdź na wyższy poziom dla swoich klientów
Wiele gier komputerowych pozwala na rozwijanie postaci głównego bohatera. W trakcie rozgrywki zdobywa on doświadczenie, które pozwala mu awansować na wyższe poziomy. Awans oznacza...
Punkta usprawni proces sprzedaży dzięki marketowi Polskie Polisy
Grupa Punkta wdrożyła market ubezpieczeniowy przygotowany przez Polskie Polisy. System działa w oparciu o rozwiązanie iBoosterAPI, poprzez które jest on zintegrowany z większością towarzystw ubezpieczeń.
Rozwiązanie...
Platforma AgentBox odpowiada na trendy
Czy „renesans relacji” w erze cyfrowej brzmi jak paradoks? Dla niektórych pewnie tak, jednak my patrzymy na to z innej perspektywy. Firma badawcza Mintel...
Comperia umożliwi dołączenie polis do portfeli mobilnych
Od połowy marca klienci Comperii Ubezpieczenia będą mieli możliwość dodania posiadanych przez siebie ubezpieczeń do portfeli mobilnych – podał cashless.pl.
Z nowego rozwiązania jako pierwsi...
Wojna w Ukrainie a ryzyka cyber i tech
Planowałem w bieżącym artykule opisać usługi bezpieczeństwa IT, które mogą pomóc w mitygacji ryzyk w trakcie umów ubezpieczenia. Jednak ze względu na toczącą się...
Liberty Specialty Markets wdraża Guidewire dla syndykatu Lloyd’s
Sollers, Guidewire i Liberty Specialty Markets (LSM), część działu Global Risk Solutions Liberty Mutual Insurance, ogłosiły, że LSM wdrożyło system Guidewire w celu zautomatyzowania...
Transformacja likwidacji szkód – jak przygotować się do tej podróży?
Obsługa roszczenia to „sprawdzam” dla ubezpieczyciela, szansa na wzmocnienie relacji i zebranie cennych danych. Zaraz po pozyskaniu klienta zarządzanie roszczeniami jest najważniejszym punktem interakcji,...
Potrzeby klienta, potrzeby agenta, potrzeby ubezpieczyciela
Automatyzując procesy w systemach informatycznych, warto pamiętać o wszystkich uczestnikach procesu. Jeżeli będziemy zmieniać system, nie uwzględniając tego, to może się okazać, że automatyzacja...
Guidewire: Dlaczego warto wybrać SaaS?
Tempo rozwoju technologii informacyjnej stale rośnie, jakby była w nieustającym okresie przejściowym. W ciągu ostatnich kilku lat wysokie tempo zmian w coraz większym stopniu...