Blog - Strona 1297 z 1417 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 1297

PZU z nową kampanią wizerunkową

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

PZU rozpoczął nową kampanię wizerunkową, która jest kontynuacją akcji z listopada ubiegłego roku. – PZU jest wszędzie tam, gdzie nasi klienci. Jesteśmy zawsze gotowi nieść pomoc, ponieważ to człowiek jest najważniejszy. O tym właśnie jest nasza kampania – podkreśla Aleksandra Agatowska, członek zarządu PZU SA i PZU Życie.

Najnowsza odsłona kampanii wizerunkowej ubezpieczyciela rozpoczęła się 17 lutego i potrwa do 22 marca. Na jej potrzeby przygotowano dwa spoty reklamowe. PZU koncentruje się w nich na działaniach swoich pracowników, którzy niosą pomoc wszędzie tam, gdzie potrzebują ich klienci. Jednocześnie to podkreślenie obietnicy marki PZU „Możesz na nas polegać”, na którą największy polski ubezpieczyciel wielokrotnie zwracał uwagę w swojej dotychczasowej komunikacji.

Towarzyszymy naszym klientom na każdym etapie ich życia. Już w momencie zakupu naszych produktów pomagamy podejmować im odpowiedzialne decyzje, a dzięki naszym doradcom nasi klienci mogą lepiej zadbać o swoją przyszłość. Jest to dla nas duża odpowiedzialność i ogromne zobowiązanie. Staramy się wypełniać naszą rolę najlepiej jak to możliwe, myślimy jak nasi klienci i rozwijamy się po to, aby dostarczać im jak najwięcej pozytywnych doświadczeń z marką. Nasze spoty inspirowane były prawdziwymi zdarzeniami. Nasi pracownicy z zaangażowaniem nieśli profesjonalną pomoc poszkodowanym po nawałnicach czy powodziach. Poszkodowani widzieli pełną mobilizację, dużą troskę o klienta i świetną współpracę. W PZU mówimy o nich, że to prawdziwi bohaterowie, którzy poprzez swoją codzienną pracę są fundamentem naszej działalności. Nie zawsze jest łatwo, ale staramy się dowieść, że PZU to ubezpieczyciel, na którym można polegać – mówi Aleksandra Agatowska.

Spoty (15”) będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych, będą też dostępne na kanale Grupy PZU w serwisie YouTube. Kampanii towarzyszyć będą działania PR oraz komunikacja w kanałach mediów społecznościowych Grupy PZU.

Spoty kampanijne można obejrzeć na YT ubezpieczyciela:

(AM, źródło: PZU)

MetLife: Ruszyła kampania rekrutacyjna skierowana do kobiet

0

MetLife rozpoczął kampanię rekrutacyjną we współpracy z serwisem mamopracuj.pl. Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku firmy jako pracodawcy wśród kobiet i pozyskanie w ten sposób kandydatek do pracy w charakterze doradców ubezpieczeniowych.

Chcielibyśmy zainteresować naszą ofertą kobiety, przede wszystkim mamy wychowujące dzieci, poszukujące ciekawej i ambitnej pracy, która pomoże im połączyć rolę rodzica z rolą pracownika. Praca doradcy ubezpieczeniowego to idealna propozycja dla osób, którym zależy na elastycznym i nienormowanym czasie pracy i zarobkach zależnych wyłącznie od własnego zaangażowania – wyjaśnia Magdalena Brzozowska-Tomczyk, dyrektor Pionu Klienta Indywidualnego MetLife. – Doradca, agent ubezpieczeniowy to wolny zawód, w którym pracuje się na własny rachunek i samemu decyduje o tym, co się robi danego dnia i ile godzin poświęca na pracę. To także świetny pomysł na dodatkowe zajęcie, bo poświęcając stosunkowo niewiele czasu, można znacząco podnieść swoje comiesięczne zarobki i mieć komfort decydowania o swojej aktywności. Dużym udogodnieniem jest również wsparcie i zaplecze, jakie zapewnia MetLife swoim doradcom, w postaci materiałów i szkoleń oraz możliwości rozwoju – dodaje.

Kampania rekrutacyjna potrwa do 20 kwietnia. Działania wizerunkowe obejmują publikację ogłoszeń rekrutacyjnych, wywiadów z doradcami ubezpieczeniowymi MetLife, mailingów z aktualnymi ofertami pracy oraz szkolenie on-line, a także zaangażowanie w social mediach mamopracuj.pl i MetLife (FB, LinkedIn, Instagram i Twitter).

Od ponad 8 lat wspieramy kobiety w poszukiwaniu pracy, która pozwala na połączenie dwóch ważnych dla kobiet ról: macierzyństwa i pracy zawodowej. Prezentujemy różne rozwiązania i modele pracy, które dopasowują się do potrzeb kobiet i ich rodzin. Właśnie taką ciekawą opcją jest współpraca z firmą MetLife zapewniająca pełną elastyczność, gdzie mama sama może decydować, ile pracuje i kiedy. Autentyczne historie mam, które cieszą się taką niezależnością, są tego najlepszym przykładem. A w trakcie przygotowywanego webinaru będzie szansa na bliższe poznanie tajników pracy w ubezpieczeniach – mówi Agnieszka Czmyr-Kaczanowska, współzałożycielka Fundacji i portalu mamopracuj.pl, który powstał, aby pomóc kobietom w powrocie do pracy po urodzeniu dziecka.

(AM, źródło: MetLife)

Warta zaoferowała MŚP gwarancje środowiskowe

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

W lutym Warta rozpoczęła oferowanie gwarancji środowiskowej dla podmiotów z sektora małych i średnich przedsiębiorców, które są zobowiązane do złożenia zabezpieczenia roszczeń w związku ze zbieraniem lub przetwarzaniem odpadów. To pierwsza taka propozycja dla firm z tej grupy klientów – zauważa „Puls Biznesu”.

Paweł Krak, dyrektor biura produktów klientów korporacyjnych Warty, przypomina, że przed wejściem w życie nowelizacji ustawy o odpadach (5 września 2018 r.) to urząd decydował, w przypadku której spółki obcowanie z odpadami jest na tyle niebezpieczne dla środowiska, że musi mieć ona specjalne zezwolenie albo pozwolenie, a tym samym i zabezpieczenie ewentualnych roszczeń. Obecnie muszą to być wszystkie firmy, które mają do czynienia z odpadami. „PB” wskazuje, że zabezpieczeniem roszczeń mogą być: gotówka, gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa oraz ubezpieczenie. Jednak do niedawna MŚP nie miały dostępu do ostatnich dwóch opcji. Przedsiębiorstwa mają też możliwość skorzystania z dostępnych w ramach niektórych polis rozszerzeń o klauzule szkód w środowisku, ale jak wskazuje Magdalena Nowicka, ekspert Marsh Polska, urzędy często nie akceptują zabezpieczenia w takiej formie, ponieważ wypłata odszkodowania z ubezpieczenia nie następuje natychmiast. Inaczej jest zaś w przypadku gwarancji, która jest nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. Paweł Krak wyjaśnia, że skierowanie oferty do małych i średnich firm wynika z przyjętej przez ubezpieczyciela polityki, która zakłada różnicowanie portfela w efekcie odchodzenia od obsługiwania wyłącznie dużych spółek. Gazeta wskazuje, że od maja 2019 r. gwarancje środowiskowe dla dużych firm oferuje Euler Hermes. O ich wprowadzeniu myśli PZU. Z kolei InterRisk poszerzył portfel o zabezpieczenie w postaci specjalnej polisy. Magdalena Nowicka wskazuje, że ubezpieczyciele nie są zbyt chętni do oferowania takich gwarancji. Jej zdaniem może to być efekt nadmiernej liczby szkód pożarowych, do których doszło w ostatnich latach na często nielegalnych składowiskach śmieci. Łukasz Wawrzeńczyk, prezes Profika Broker, uważa, że Warta ze swoim produktem dla MŚP może pójść w ślady Euler Hermes, który dzięki pionierskiej ofercie w dużej mierze zagospodarował segment dużych przedsiębiorstw.

Więcej:

„Puls Biznesu” z 18 lutego, Sylwia Wedziuk „Środowiskowe gwarancje także dla MŚP”:

https://www.pb.pl/srodowiskowe-gwarancje-takze-dla-msp-982650

(AM, źródło: „Puls Biznesu”)

TUZ TUW realizuje zobowiązania wobec UOKiK w sprawie podwójnego OC

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

TUZ TUW poinformowało, że rozpoczęło wykonanie decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczącej zakwestionowanej przez niego praktyki stosowanej przez ubezpieczyciela w zakresie realizacji zawartych umów ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych (ppm).

W toku postępowania toczącego się przed Prezesem UOKiK towarzystwo zobowiązało się, że zmieni zakwestionowaną praktykę w ten sposób, iż w zawiadomieniach kierowanych do klientów, wysyłanych nie później niż 14 dni przed upływem okresu 12 miesięcy, na który umowa została zawarta, zamieści specjalną informację na temat ubezpieczenia na kolejny okres. Informacja ta będzie określać wysokości składki w przypadku, gdy dojdzie do zawarcia następnej umowy, a także pouczenie, że wysokość składki może ulec zmianie, jeżeli po wysłaniu informacji wyjdą na jaw okoliczności mające wpływ na wysokość składki, oraz wskazanie tych okoliczności.

Ponadto TUZ TUW zobowiązało się również do zwrotu składek zapłaconych przez ubezpieczających w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 29 czerwca 2018 r. z tytułu zawarcia umów OC ppm. z TUZ TUW w trybie art. 28 ust. 1 ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych w sytuacji zawarcia przez nich umowy z innym zakładem obejmującym ten sam przedmiot i okres ochrony ubezpieczeniowej. Chodzi o sytuacje, w których doszło do posiadania przez klientów tzw. podwójnego ubezpieczenia, o ile nie doszło do realizacji świadczeń z tytułu tej umowy, w szczególności wypłaty odszkodowań przez TUZ TUW.

Towarzystwo zobowiązało się ponadto do niedochodzenia roszczeń z tytułu niezapłaconej składki wobec posiadaczy posiadających tzw. podwójne OC w w/w okresie, o ile nie doszło do realizacji świadczeń z tytułu tej umowy, w szczególności wypłaty odszkodowań przez TUZ TUW.

Konsumenci którzy w w/w okresie otrzymali pismo od TUZ TUW, w którym nie zamieszczono informacji o wysokości składki na kolejny okres ubezpieczenia, po otrzymaniu pisma zawarli umowę OC ppm. z innym ubezpieczycielem, a jednocześnie zapłacili składkę na rzecz TUZ TUW i tym samym dotknął ich problem podwójnego OC – o ile nie doszło do realizacji świadczeń z tytułu tej umowy, w szczególności wypłaty odszkodowań przez TUZ TUW – mogą w ciągu 15 miesięcy od dnia uprawomocnienia się decyzji Prezesa UOKiK zwrócić się do towarzystwa o zwrot zapłaconej składki za okres posiadania podwójnego OC. W tym celu muszą przedstawić zakładowi dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia z innym towarzystwem obejmującym ten sam przedmiot i okres ochrony ubezpieczeniowej, dokument potwierdzający, że konsument w danym okresie był objęty ochroną ubezpieczeniową taką samą jak w TUZ TUW oraz dowód opłacenia składki z tego tytułu.

Względem ubezpieczających posiadających podwójne OC, którzy nie zapłacili składki, TUZ TUW zobowiązało się nie dochodzić roszczeń, o ile nie doszło do realizacji świadczeń z tytułu umowy, a zakład zostanie poinformowany o zaistnieniu podwójnego ubezpieczenia.

Zobowiązanie TUZ TUW zostało zaakceptowane przez Prezesa UOKiK w decyzji nr DOZIK-10/2019 z 30 grudnia 2019 r.

(AM, źródło: TUZ TUW)

W ubezpieczeniu podróży służbowej tylko koszty leczenia są zwolnione z PIT

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) w interpretacji indywidualnej uznał, że składka na ubezpieczenie obejmujące niezbędne koszty leczenia pracownika za granicą nie jest przychodem, natomiast pozostałe opcje ochrony, takie jak assistance, NNW, OC w życiu prywatnym czy ubezpieczenie bagażu to przychód, od którego należy się PIT. Dlatego pracodawca ma obowiązek doliczyć wartość składek do przychodów pracownika i pobrać zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych – informuje prawo.pl.

Łukasz Boszko, ekspert w zespole doradztwa podatkowego w Grant Thornton, zwraca uwagę, że sądy i organy interpretacyjne uznają za wydatki na ubezpieczenie niestanowiące dochodu z nieodpłatnych świadczeń po stronie pracownika tylko składki na polisę minimalizującą ryzyko ponoszenia przez pracodawcę ewentualnych kosztów z tytułu leczenia za granicą pracownika, który podczas służbowej podróży zagranicznej nabawił się choroby. Grzegorz Symotiuk, doradca podatkowy w kancelarii TAX Doradztwo Podatkowe i Finansowe Symotiuk i Wspólnicy, ocenia, że wspomniana na wstępie interpretacja nie przystaje do obecnych realiów. W sytuacji gdy w wielu firmach pracownicy są wysyłani w delegacje w różne części świata i gdy bardzo trudno znaleźć dobrych pracowników, standardem jest stworzenie zatrudnionym komfortowych warunków do pracy, w tym zwłaszcza w delegacjach, na które część pracowników niechętnie przystaje.

Również Wojciech Jasiński, konsultant podatkowy w kancelarii ATA Finance, uważa interpretację za błędną w części, w której uznaje ona stanowisko wnioskodawcy za nieprawidłowe. Ekspert jest zdania, że pracodawca ma duże szanse powodzenia w sądzie, gdyż dyrektor KIS w zupełności pominął ten element stanu faktycznego, który wskazywał, że ubezpieczenie jest dla pracownika w zasadzie obowiązkowe.

Interpretacja indywidualna dyrektora KIS z 7 lutego 2020 r., nr 0113-KDIPT2-3.4011.621.2019.2.SJ

Więcej:

prawo.pl z 17 lutego, Krzysztof Koślicki „Za część ubezpieczenia na czas delegacji pracownik musi zapłacić podatek”:

https://www.prawo.pl/…

(AM, źródło: prawo.pl)

„Kobiece finanse” w TVP Info

0

To kobiety „trzymają kasę” w rodzinach. Czy dobrze zarządzają pieniędzmi? Czego się możemy nauczyć podczas takich warsztatów? – pytała Anna Popek, prezenterka TVP, w czasie rozmowy z Robertem Zapotocznym, prezesem PFR Portal PPK. Okazją do rozmowy stała się druga edycja szkolenia „Kobiece finanse” organizowanego przez PFR Portal PPK w marcu tego roku.

14 lutego Robert Zapotoczny był gościem redaktor Anny Popek w programie „Wstaje dzień” w TVP Info. Podczas audycji podkreślał, że przed podjęciem decyzji o oszczędzaniu w ramach Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) warto zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na temat programu, opowiedział też o inicjatywie PFR Portal PPK skierowanej do kobiet. – Różnice w wynagrodzeniach między kobietami a mężczyznami są jednymi z mniejszych w Europie – zauważył Robert Zapotoczny. – Polki są gospodarne i potrafią zarządzać finansami. W poprzednim systemie były taką ostoją i opoką, z niczego musiały wyczarować coś i to im zostało. W nowej rzeczywistości musimy wiedzieć, jak bezpiecznie zarządzać finansami z korzyścią dla siebie samych – dodał

Jednym ze sposobów zdobycia wiedzy na temat PPK są bezpłatne szkolenia „Kobiece Finanse”, które rozpoczną się spotkaniem w Warszawie już 7 marca. Więcej na temat szkolenia:

(AM, źródło: mojeppk.pl)

Colonnade Insurance: Dział Ubezpieczeń Majątkowych i Transportowych w pełnym składzie

0

Polski oddział Colonnade Insurance poinformował, że po ostatnich zmianach kadrowych Dział Ubezpieczeń Majątkowych i Transportowych osiągnął docelowy skład i strukturę.

Za całość obszaru ubezpieczeń majątkowych i transportowych w Colonnade Insurance odpowiada jego dyrektor, Maciej Szczepański. W skład Zespołu Ubezpieczeń Majątkowych wchodzą: Robert Jedut i Karol Miklewicz – senior underwriterzy, Paweł Sonnenberg – menedżer ds. underwritingu ubezpieczeń technicznych, Bartosz Modzelewski – underwriter oraz Natalia Orłowska – asystent underwritera. Natomiast ubezpieczeniami transportowymi zajmować się będzie Maciej Specjalski – underwriter.

(AM, źródło: Colonnade Insurance)

Odc. 102 – Co planuje Unilink w 2020 roku

0

Unilink to jedna z najbardziej dynamicznie i przemyślanie rozwijających się multiagencji w Polsce. Jakie plany i priorytety ma w 2020 roku? O tym mówi gość podcastu „Rozmowy bez Asekuracji” Igor Rusinowski, prezes Unilink. Z audycji dowiecie się:

  • W czym lokalnemu agentowi może pomóc agregator?
  • Czy technologia zawsze jest konkurencją dla agenta?
  • Jakie są kluczowe cele biznesowe Unilink?
  • W jaki sposób zawód agenta się profesjonalizuje?
  • Czym wyróżnia się polski rynek multiagencyjny?
  • Jakie zagraniczne plany ma Unilink?

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Wzrosną sumy gwarancyjne w OC agentów i brokerów

0

14 lutego do konsultacji publicznych zostały skierowane trzy projekty rozporządzeń ministra finansów. Dwa z nich aktualizują wysokości sum gwarancyjnych w ubezpieczeniach OC agentów i brokerów, natomiast trzeci określa szczególne zasady rachunkowości UFG w związku ze zmianą przepisów dotyczącą odszkodowań z OC, w których doszło do wyczerpania sum gwarancyjnych.

Projektowane rozporządzenia nowelizujące tego rodzaju akty z dnia 18 maja 2018 r. dotyczące obowiązkowego OC z tytułu wykonywania czynności agencyjnych (Dz. U. poz. 1007) oraz OC z tytułu wykonywania działalności brokerskiej (Dz. U. poz. 1085) implementują do polskiego porządku prawnego postanowienia rozporządzenia delegowanego Komisji (UE) 2019/1935 z dnia 13 maja 2019 r. Akt ten zmienił dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/97 w odniesieniu do regulacyjnych standardów technicznych dostosowujących kwotę bazową w euro w odniesieniu do OC z tytułu wykonywania zawodu i zdolności finansowej pośredników ubezpieczeniowych i reasekuracyjnych.

Niewielki wzrost sum gwarancyjnych

Art. 2 pkt 1 w/w rozporządzenia Komisji, które będzie stosowane od 12 czerwca 2020 r. stanowi, że kwoty bazowe określające minimalną sumę gwarancyjną z tytułu w/w OC lub porównywalnej gwarancji odpowiedzialności wynikającej z zaniedbania zawodowego w stosunku do każdego roszczenia oraz do wszystkich łącznie zostaną podwyższone odpowiednio do równowartości w złotych polskich kwot 1 300 380 euro oraz 1 924 560 euro. Projekt noweli rozporządzeń zakłada podniesienie do tego pułapu dotychczas obowiązujących minimalnych kwot bazowych określonych w § 4 ust. 1 rozporządzeń z 18 maja na poziomie 1 250 618 euro oraz 1 875 927 euro. Przepis dotyczy agentów ubezpieczeniowych oraz oferujących ubezpieczenia uzupełniające, którzy zawarli umowę agencyjną z więcej niż jednym zakładem ubezpieczeń wykonującym działalność ubezpieczeniową w ramach tego samego działu, a także brokerów ubezpieczeniowych i reasekuracyjnych.

Konsultacje obu projektów rozporządzeń potrwają do 28 lutego. Akty mają wejść w życie 12 czerwca tego roku.

Zmiany w sprawozdawczości UFG

Trzeci projekt rozporządzenia dotyczy szczególnych zasad rachunkowości oraz sprawozdań z działalności Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG). Jego przyjęcie jest konieczne ze względu na wejście w życie ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o szczególnych uprawnieniach osób poszkodowanych w przypadku wyczerpania sumy gwarancyjnej ustalonej na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem 1 stycznia 2006 r. (Dz. U. poz. 1631). Akt ten nakłada na UFG dodatkowe obowiązki w zakresie wypłaty odszkodowań w przypadkach wyczerpania sumy gwarancyjnej z OC posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów oraz z OC rolników. Z tego powodu powstała konieczność wprowadzenia zmian w zakresie zasad rachunkowości oraz sprawozdań z działalności Funduszu.

Rozporządzenie określi szczególne zasady rachunkowości UFG, w tym zakres informacji wykazywanych w informacji dodatkowej oraz szczegółowe warunki i tryb składania rocznego sprawozdania z działalności oraz sprawozdań kwartalnych z działalności. Akt określi m.in. terminy ich składania oraz niezbędne dane, jakie powinny zawierać.

Konsultacje projektu potrwają do 21 lutego. Rozporządzenie ma wejść w życie 6 marca.

AM, news@gu.home.pl

(źródło: rcl.gov.pl)

Nowe produkty, nowy system IT, nowa Signal Iduna

0
Adam Malinowski

Pytania do Adama Malinowskiego, wiceprezesa Signal Iduna odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing

Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Ostatnio robi się głośno w social mediach o Signal Iduna. Co możecie zaoferować agentom?

Adam Malinowski: – Znacie mnie nie od dziś i wiecie, jak ważna jest dla mnie regularna komunikacja z agentami. A dopiero się rozgrzewamy i na poważnie w przestrzeni medialnej zaistniejemy w drugiej połowie roku, gdyż teraz skupiamy się na zmianach technologicznych i produktowych.

Signal Iduna to gracz specjalistyczny, innymi słowy nie oferuje wszystkiego, czyli mydła i powidła, ale kilka linii biznesowych, w których zbudowała przez lata ekspertyzę. Naszym naczelnym produktem jest opieka zdrowotna. To temat, który od roku jest na językach w wielu obszarach. Już w 2019 r., podczas wyborów parlamentarnych, problem lekarzy i NFZ rozgrzał debatę publiczną. Posłowie różnych frakcji pokazywali 30-miesięczne okresy oczekiwania na lekarza specjalistę. Jednocześnie z rynku spłynęły bardzo obiecujące dane: Polacy wydają ponad 40 mld zł na „prywatną” opiekę medyczną i to mogą dzięki nam zaoszczędzić. Z drugiej strony wielu przedsiębiorców zainteresowało się opieką zdrowotną dla pracowników, gdyż ten rodzaj benefitu stał się konieczny na konkurencyjnym rynku pracy.

W tym wszystkim Signal Iduna zdobywa mocną przewagę, bo ma produkt ubezpieczeniowy, który z jednej strony otwiera bezgotówkowy dostęp do 1200 klinik, z drugiej pozwala na wizytę u dowolnego lekarza w Polsce i zwrot pieniędzy w 7 dni. Jeśli do tego dodać pakiety zaczynające się od 70 zł, mówimy o produkcie, który naprawdę szeroko trafia w rynek.

Poza naczelnym produktem co jeszcze z palety Signal Iduna możecie polecić?

– Na drugim miejscu jest ubezpieczenie podróży. Jesteśmy ekspertem rynku, będąc częstym wyborem biur podróży, które znają się na tym obszarze. Teraz z produktem podróży wchodzimy w kanał agencyjny. Kolejny mocny produkt w naszej palecie to ubezpieczenie grupy otwartej. Nowa wersja produktu o nazwie SIGO startuje już za 6 tygodni i będzie dostępna w systemie online (SIGnet).

Można by długo wymieniać, jesteśmy dumni z naszych produktów na życie typu terminówka, czy polis NNW dla uczniów (szkolne). Od roku budujemy naszą ekspertyzę w ubezpieczeniach grupowych.

Wiemy, że czekacie na zmiany technologiczne. Czy możemy się dowiedzieć nieco więcej?

– Oczywiście! Już za kilka dni startujemy z naszym nowym systemem sprzedaży online dla agentów SIGnet. Czyli spolszczając – sygnet. To system, który wprowadza Signal Iduna do pierwszej ligi. Naszym produktom, które charakteryzowała wysoka jakość, brakowało prostego procesu zawarcia. Teraz będzie to możliwe. Już w najbliższych dniach uruchamiamy Road-Show i pojawimy się w 17 miastach z prezentacją naszego rozwiązania. Zapraszam agentów do kontaktu, aby zobaczyć nasze produkty i system. SIGnet startuje 23 marca i w pierwszej odsłonie zaproponuje produkty: ubezpieczenie terminowe na życie, ubezpieczenie grupy otwartej (SIGO) oraz NNW grupowe.

Co najważniejsze, zbudowaliśmy system życiowy, ale korzystając z naszych doświadczeń majątkowych. Innymi słowy zawarcie polisy na życie jest teraz tak proste jak OC komunikacyjnego! Według mnie jest to coś, co nas wyróżnia.

Brzmi ciekawie. Czy coś jeszcze na zakończenie?

– Tak, zachęcam agentów do kontaktu. Można skontaktować się z nami zarówno poprzez Service Center (22 5056130), jak i osobiście ze mną (kom. 510 000 894) i z dyrektorem sprzedaży agencyjnej, Michałem Cabajem (kom. 600 975 568), który przekieruje agenta do właściwego menedżera sprzedaży.

Signal Iduna to firma, gdzie nie ma anonimowych agentów. Każdy agent jest dla nas ważny.

Zapraszamy!

18,045FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie