Blog - Strona 324 z 1471 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 324

TUW PZUW ubezpieczy krowy mleczne ze wsparciem technologii Farm Innovations

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

TUW PZUW we współpracy z Polską Izbą Mleka i technologiczną spółką Farm Innovations wprowadza pionierskie rozwiązanie – ubezpieczenia krów mlecznych z wykorzystaniem mikroczipów. Urządzenia pozwalają na stałe monitorowanie stanu zdrowia bydła i ich otoczenia. Autorzy przedsięwzięcia liczą, że jego wprowadzenie poprawi ochronę zdrowia zwierząt i zapewni korzyści hodowcom.

 – Łączymy szlachetne cele i praktyczne korzyści. Sięgamy po nowoczesne technologie, aby zadbać o zdrowie zwierząt, a jednocześnie chronić przed stratami ich hodowców – mówi prezes TUW PZUW Rafał Kiliński.

Profilaktyczny monitoring stanu zdrowia

Dzięki opracowanej przez Farm Innovations technologii wszczepiane podskórnie mikroczipy umożliwiają monitorowanie najważniejszych parametrów zdrowotnych krów, temperatury ich ciała i aktywności ruchowej, a także temperatury i wilgotności otoczenia. Rozwiązanie powstało przy współpracy z Instytutem Zootechniki – Państwowym Instytutem Badawczym w Krakowie.

– Nie było dotąd na rynku rozwiązań umożliwiających pełną automatyzację pomiarów, a tym samym profilaktykę. Wczesne reagowanie na stany chorobowe zwierząt ogranicza koszty związane z ich leczeniem i wyłączeniem z cyklu produkcyjnego. Przyczynia się też do ograniczenia stosowania antybiotyków, co jest istotnym problemem, z jakim mierzy się Polska – mówi Sebastian Przeniosło, prezes Farm Innovations.

Zdrowie pod obserwacją to niższa składka

Stały monitoring stanu zdrowia bydła pozwala na zapewnienie znacznie tańszych ubezpieczeń od uboju z konieczności lub padnięcia wskutek chorób i wypadków, w tym złamania kończyny czy komplikacji okołoporodowych. W planach jest uzupełnienie ochrony o ryzyko kradzieży poza miejscem utrzymania zwierząt.

 – Rozwijamy funkcjonalności systemu AnTrack o geolokalizację zwierząt, która pozwoli na kontrolowanie przemieszczania się krów i sygnalizowanie anomalii – wyjaśnia prezes Farm Innovations, firmy specjalizującej się w innowacyjnych rozwiązaniach dla sektora rolnego.

Partnerem przedsięwzięcia jest Polska Izba Mleka, największa w kraju organizacja branży mleczarskiej. Ubezpieczenia będą wprowadzane za pośrednictwem zrzeszonych w niej spółdzielni mleczarskich.

– Polska jest jednym z największych w Europie producentów mleka i ważnym eksporterem produktów mlecznych. Dlatego łączymy siły i kompetencje, aby zapewniać hodowcom profesjonalną i kompleksową ubezpieczeniową ochronę – podkreśla Rafał Kiliński.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl

UNIQA działa na rzecz poszkodowanych w wypadku w Szczecinie

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

W związku z wypadkiem w Szczecinie UNIQA poinformowała, że pojazd uczestniczący w zdarzeniu był ubezpieczony u niej w ramach obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych. Zakład zadeklarował, że jest w pełni przygotowany, by wesprzeć poszkodowanych oraz poinformował o podjęciu konkretnych działań.

Do tragicznego w skutkach wypadku doszło 1 marca o godz. 15.30 w centrum Szczecina. Auto osobowe prowadzone przez mieszkańca miasta wjechało w grupę osób na placu Rodła, a następnie, kilkadziesiąt metrów dalej, prowadzący doprowadził do kolizji, w której uczestniczyły trzy pojazdy. W zdarzeniu ucierpiało w sumie dwadzieścia osób.

Auto sprawcy miało OC ppm. w UNIQA. Dlatego zakład jeszcze 1 marca:

  • uruchomił numer telefonu do zgłoszeń szkód powstałych w wyniku zdarzenia,
  • zorganizował wsparcie psychologiczne dla poszkodowanych u jednego ze swoich partnerów medycznych,
  • nawiązał kontakt z brokerem, który współpracuje z wojewodą i prezydentem Szczecina ustalając wspólny sposób działania,
  • nawiązał kontakt z Działem Interwencji Kryzysowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie miasta Szczecin, podając wszystkie informacje niezbędne do zgłaszania szkód i zakres świadczonej pomocy.

Jednocześnie w odniesieniu do szkód osobowych UNIQA deklaruje gotowość do niezwłocznej wypłaty zaliczek w ramach umowy ubezpieczenia OC ppm. Takie zaliczki mogą zostać przeznaczone na pokrycie np. bieżących kosztów leczenia. Po uzyskaniu dokumentacji medycznej firma rozpocznie kompleksowy proces likwidacji szkód osobowych. Z kolei właściciele uszkodzonych pojazdów mogą składać wnioski o wypłatę odszkodowania.

(AM, źródło: UNIQA, media)

Ostatni dzwonek na zgłoszenie udziału w Ogólnopolskiej Szkolnej Olimpiadzie Wiedzy Ubezpieczeniowej

0

Do 15 marca rodzice w całej Polsce mogą zgłosić swoje dziecko do udziału w olimpiadzie. A uczniowie z województwa mazowieckiego i warmińsko-mazurskiego powalczą także o dodatkowe punkty na świadectwie.

– Do udziału w olimpiadzie zachęcamy wszystkie dzieci z klas 6–8 szkół podstawowych z całej Polski. Każdy uczeń ma szansę nie tylko na zdobycie praktycznej wiedzy ubezpieczeniowej, ale także wartościowych elektronicznych gadżetów marek Apple i JBL. Na stronie wydarzenia udostępnione są materiały edukacyjne, dzięki którym młodzież może samodzielnie przygotować się do konkursu wiedzy. Dodatkowo zadbaliśmy także o agentów, otrzymali oni dostęp do gotowych skryptów lekcji ubezpieczeniowych, które mogą przeprowadzić w lokalnych szkołach – mówi Agnieszka Błoch, dyrektorka Departamentu Marketingu i PR Unilink.

– Oprócz nagród rzeczowych, każdy ze zwycięzców otrzyma także od SIGNAL IDUNA polisę ubezpieczenia szkolnego „Nowa Klasa”. Co więcej, szkoła, która zgłosi najwięcej podopiecznych do udziału w olimpiadzie, otrzyma cenne sportowe nagrody. Jest naprawdę o co walczyć, gorąco zachęcam do udziału młodzież i szkoły z całej Polski, ponieważ jest to nie lada gratka i świetna okazja do wykazania się – dodaje Łukasz Sikora, kierownik ds. Kluczowych Klientów SIGNAL IDUNA Polska.

Dodatkowe punkty na świadectwie

Olimpiada została zgłoszona do kuratoriów oświaty w całej Polsce w zakresie ogólnopolskich olimpiad wiedzy. W dwóch województwach, mazowieckim oraz warmińsko-mazurskim, wnioski zostały rozpatrzone pozytywnie. Tym samym, jeśli zwycięzcami olimpiady zostanie młodzież z tych województw, uzyska oni dodatkowe punkty na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej i zwiększy swoje szanse dostania się do wymarzonej szkoły ponadpodstawowej.

Organizatorem olimpiady jest Unilink, a partnerem wyłącznym SIGNAL IDUNA. Patronem medialnym olimpiady jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Rejestracja do udziału w rywalizacji możliwa tylko do 15 marca na stronie Unilink.

Więcej na temat olimpiady w artykule na portalu GU.

(AM, źródło: Unilink)

Dobre wyniki EPRO

0
Laureaci tytułu Primus Inter

W 2023 r. sprzedaż spółki wzrosła o ponad 25%. Znacząco zwiększyła się także liczba przedstawicieli w ogólnopolskiej sieci. Pozostając w bliskiej biznesowej relacji z niemieckim ERGO Pro, EPRO wdrożyło także specjalny program rozwojowy MasterClass, którego celem jest trzykrotny wzrost siły sprzedażowej do 2028 r.

Bardzo ciekawe są również wyniki jakościowe ERPO. Firma po raz pierwszy w historii postanowiła wyróżnić swoich współpracowników w tym zakresie.

O naszej wyjątkowej jakości zaświadczają partnerzy – ERGO Hestia oraz Compensa. Cieszy nas, że poziom storno w przypadku dużych struktur nie przekracza z reguły 5%, a w przypadku sprzedaży własnej dla wieloletnich przedstawicieli w licznych przypadkach pozostaje na poziomie poniżej 2%. To bardzo dobre wyniki i dlatego warto docenić ludzi za ich jakościową pracę – mówili ze sceny prezesi Peter Grudniak i Piotr Grzesik.

Jeszcze w tym roku EPRO wdroży nowy produkt zdrowotny ERGO Hestii i będzie pierwszą multiagencją oferującą rozwiązanie zawierające nowy komponent profilaktyczny. Dodatkowo plany spółki na ten rok przewidują implementację jeszcze jednego produktu – ubezpieczenia od utraty dochodu specjalistów.

Wiele razy podkreślaliśmy, że pozostajemy wierni ubezpieczeniom, w dodatku selekcjonujemy ofertę rynkową i kierujemy do sprzedaży najlepsze rozwiązania z danej kategorii. W ten sposób orientujemy nasz biznes na jakość i budujemy kompetentne, wyspecjalizowane zespoły współpracowników – powiedział Peter Grudniak.

Dobre wyniki EPRO widoczne były gołym okiem. W porównaniu z poprzednimi latami scena zapełniła się nowymi nagrodzonymi współpracownikami, uczestnicy Kongresu celebrowali także liczne awanse swoich kierowników.

Zmieniamy się, digitalizujemy narzędzia, chętnie wykorzystujemy dobre praktyki biznesowe i podpowiedzi naszych przyjaciół z Niemiec. Mamy swoje cele i konsekwentnie je realizujemy. Realizacja planów zawsze daje dodatkową energię i jest źródłem optymizmu na kolejne miesiące – mówi Piotr Grzesik.

Gala Primus Inter Pares na stałe wpisała się w kalendarz imprez branży finansowej. Również i w tym roku jej gośćmi – poza najlepszymi współpracownikami EPRO – byli znani i lubiani: aktorzy, celebryci, sportowcy, biznesmeni oraz przedstawiciele świata ubezpieczeń z Polski i Niemiec.

AG

(źródło zdjęć: EPRO)

W tym roku stawiamy na rozwój technologiczny

0
Jakub Nowiński

Po dynamicznym 2023 r., pełnym spotkań i rozmów z agentami i dzięki temu jeszcze lepszego zrozumienia ich potrzeb, postanowiliśmy, że 2024 będzie dla Superpolisy rokiem rozwoju technologicznego.

Stawiamy mocniej na doskonalenie istniejących systemów IT, tak by jeszcze bardziej ułatwić codzienną pracę naszych partnerów. Chcemy budować i udoskonalać, ale też wdrożyć wiele nowych funkcjonalności.

Autorskie systemy

Naszym wyróżnikiem jest autorska technologia. Tworzymy i projektujemy systemy całkowicie zgodnie z potrzebami ich użytkowników. Dzięki wewnętrznym strukturom IT na bieżąco reagujemy i wdrażamy udogodnienia.

W 2023 r. udostępniliśmy Strefę Agenta, która cały czas rozszerzana jest o nowe moduły i stanowi centrum pracy dla każdego, kto w Superpolisie dystrybuuje ubezpieczenia. Od lat oferujemy też unikalny system ratalny, który chcemy rozwijać, gdyż daje on możliwość rozszerzenia u naszych agentów portfolio produktowego. Trwają też prace nad naszym systemem sprzedażowym, który w 2024 r. wejdzie na kompletnie nowy poziom jakości.

Produkty na wyłączność

Niezmiennie będziemy też inwestować w powiększenie portfela produktowego. Przede wszystkim w rozszerzenie dostępności produktów, które są tylko w sieci Superpolisy, przygotowane i wynegocjowane na wyłączność dla naszych agentów. Dzięki temu w Superpolisie możliwe jest indywidualne dostosowywanie warunków ubezpieczenia do klienta oraz oferowanie mu ponadstandardowych rozwiązań.

Takie udogodnienia znacząco przekładają się na jakość i ofertę proponowanych przez nas programów ochrony, a dostęp do nich zapewniamy każdemu agentowi współpracującemu z Superpolisą, niezależnie od wielkości prowadzonego biznesu.

Plan na życie

W tym roku skupimy się również na rozwoju nowej spółki Superpolisa na życie. Zaplanowaliśmy specjalne cykle szkoleniowe, które podniosą świadomość i umiejętności sprzedażowe wśród naszych agentów.

W perspektywie są też kolejne inicjatywy, które mają zwiększyć zainteresowanie tymi ubezpieczeniami. Wiemy, że produkty życiowe i zdrowotne są niedoceniane wśród klientów, ale chcemy to zmienić. Mamy na to pomysł i plan.

Poprzeczka coraz wyżej

Co roku podnosimy sami sobie poprzeczkę i osiągamy założone cele, co możliwe jest tylko dzięki tym, którzy razem z nami tworzą całą Grupę Superpolisy. Jesteśmy dumni z tego, z jakimi ludźmi pracujemy, i dzięki temu wiemy też, że 2024 będzie pełen sukcesów i niespodzianek, a wszystko, co zaplanowaliśmy, uda się nam zrealizować.

Jakub Nowiński
prezes Superpolisa Ubezpieczenia

Klient w centrum ubezpieczeń osadzonych

0
dr Róża Błaś

Z roku na rok embedded insurance staje się coraz bardziej nieodłączną częścią naszych codziennych doświadczeń. Nie tylko wyniki Google Trends wskazują na znaczący wzrost zainteresowania tym terminem w ostatnim czasie.

Jak szacuje Simon Torrance, do 2030 r. światowy rynek embedded insurance osiągnie wartość ponad 722 mld dol. składki przypisanej brutto. Rozwój tego modelu jest więc nieunikniony i zgodnie z przewidywaniami ma podążać w stronę klientocentryczności.

W raporcie „P&C Insurance Top Trends 2024” Capgemini Research Institute specjaliści wskazują, że embedded insurance będzie ewoluowało w 2024 r. w kierunku modeli skoncentrowanych na wartości. Tego typu programy affinity powinny bowiem nie tylko zapewniać ochronę ubezpieczeniową we właściwym czasie i za pośrednictwem odpowiednich kanałów, ale również odpowiadającą na spersonalizowane potrzeby i oczekiwania ubezpieczonych.

Klient w centrum jako strategia sukcesu

Uwzględniając współczesne trendy, można się spodziewać, że rynek embedded insurance będzie się skłaniał ku klientocentryzmowi. Jest to podejście, które stawia klienta w centrum i koncentruje się na dostarczeniu mu pożądanych wartości. Ma to na celu budowanie z nim pozytywnych długoterminowych relacji.

Kluczowe jest więc dokładne poznanie ubezpieczonych i zrozumienie ich potrzeb, a także reagowanie na nie w czasie. Pozwala to zapewnić klientowi pozytywne doświadczenie z ubezpieczeniem uzupełniającym dostarczane towary lub świadczone usługi.

Synergia międzybranżowego partnerstwa

Można też oczekiwać, że ubezpieczyciele będą dążyć do efektywnego wykorzystania partnerstwa z markami w celu lepszej personalizacji i precyzyjniejszego ukierunkowania ubezpieczeń. Dane, którymi operują, niekiedy otwierają dostęp do informacji pozwalającej na współtworzenie nieszablonowych rozwiązań.

Ubezpieczenia oparte na użytkowaniu i zachowaniu klientów umożliwiają oferowanie bardziej dopasowanych ubezpieczeń, odpowiadających na zmieniające się w czasie potrzeby ubezpieczonych. To także szansa na dokładniejszy underwriting.

Od jednorazowych transakcji do trwałych relacji

Sednem programów affinity jest zrozumienie i satysfakcja ubezpieczonych. Aby zbudować fundament pod trwałą wartość dla klienta, należy się spodziewać, że zakłady ubezpieczeń będą ponownie oceniać wdrożone programy ubezpieczeń i dążyć do współprojektowania rozwiązań zorientowanych na poszukujących ochrony. Zaufania klientów i ich lojalności nie da się bowiem zbudować bez dobrego doświadczenia związanego z ubezpieczeniem. Co więcej, bez zastosowania orientacji klienta o wiele trudniej jest rozszerzyć relację z ubezpieczającym poza jednorazowe transakcje.

Sednem dobrego programu embedded insurance jest zrozumienie, kim jest klient i jakie są jego potrzeby oraz oczekiwania. Ich dobra identyfikacja to już połowa sukcesu. Zdaje się więc, że rynek będzie coraz częściej stosował myślenie zorientowane na problemy klientów, a nie rozwiązania proponowane bez namysłu. Nie jest to jednak łatwe zadanie w przypadku masowych programów ubezpieczeń. Przypuszczalnie w tym celu regularnie będziemy sięgać po gotowe narzędzia biznesowe, które mogą nam w tym pomóc, jak np. model design thinking. Takie podejście pozwala wejść w środowisko klienta i przyjąć jego punkt widzenia.

dr Róża Błaś
kierowniczka ds. programów affinity
Mentor SA

Klienci potrzebują doradców finansowych

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Zmiany zachodzące współcześnie na rynkach finansowych związane ze wzrostem poziomu konkurencji, pojawienie się nowego segmentu rynku finansowego FinTech, coraz większa liczba regulacji konsumenckich, coraz większa rola technologii informacyjnych w tworzeniu i dystrybucji produktów finansowych, a także zmiany potrzeb klientów oraz wzrost ich świadomości finansowej stanowią wyzwanie dla rynku usług finansowych.

W ostatnim czasie w szybkim tempie na rynek finansowy wchodzi sztuczna inteligencja, która jest wykorzystywana do oferowania klientom detalicznym usług finansowych, w tym robo-doradztwa w zakresie inwestycji. Zmienne otoczenie makroekonomiczne, regulacyjne, technologiczne, podatkowe, a także coraz częściej występujące tzw. czarne łabędzie (pandemia Covid-19, wojna w Ukrainie) skłaniają do refleksji nad koniecznością zaplanowania swoich działań finansowych przez gospodarstwa domowe w perspektywie krótko-, średnio- i długoterminowej, a także przejęcia kontroli nad budżetem domowym i osobistym bilansem majątkowym.

Naprzeciw tym potrzebom wychodzi doradca finansowy, nazywany planerem finansowym, który jest znany na świecie już od ponad 50 lat (jego powstanie datuje się na 12 grudnia 1969 r., kiedy odbyło się w Chicago spotkanie 12 przedstawicieli środowiska finansowego pod przewodnictwem Lorena Duntona, tzw. Chicago 13).

Doradca finansowy opracowuje indywidualne plany finansowe dla klientów na podstawie przeprowadzonej analizy ich sytuacji, potrzeb finansowych oraz dostępnych na rynku finansowym produktów.

Modelowy doradca

W ujęciu modelowym doradca finansowy powinien spełniać cztery cechy E:

Education – kształcenie w zakresie działania doradcy finansowego, a także ciągłe doskonalenie zawodowe w trakcie wykonywania zawodu tzw. CPD;

Examination – sprawdzenie wiedzy i umiejętności matematycznych poprzez przystąpienie do egzaminu na określony certyfikat;

Experience – doradca powinien posiadać określone doświadczenia na rynku usług finansowych;

Ethics – doradca powinien przestrzegać kodeksu etyki opracowanego przez stowarzyszenie doradców finansowych, w którym jest zrzeszony.

Celem pracy doradcy jest ochrona majątku klienta i realizacja celów zapewniających klientowi bezpieczeństwo finansowe. Doradca przed zaoferowaniem klientowi usługi doradztwa przeprowadza analizę jego indywidualnej sytuacji i potrzeb finansowych. Plan finansowy zarekomendowany przez doradcę uwzględnia potrzeby finansowe klienta, wskazując kierunki ich realizacji w krótkim, średnim i długim okresie. Doradca wyjaśnia klientowi istotę rekomendowanego produktu finansowego, ryzyka związanego z jego nabyciem oraz informuje o systemach gwarantujących bezpieczeństwo majątku klienta. 

Z założenia doradca finansowy powinien reprezentować interesy klienta i być przez niego wynagradzany w postaci honorarium (fee) jako niezależny doradca finansowy (IFA), jednak we wstępnej i przejściowej fazie rozwoju rynku dopuszcza się wynagrodzenie w postaci prowizji od instytucji finansowej za sprzedaż określonych produktów finansowych, służących realizacji celów i potrzeb klienta zapisanych w osobistym planie finansowym.

Twoja droga do sukcesu

Również w Polsce obserwujemy rozwój tego zawodu od 20 lat. Europejska Akademia Planowania Finansowego, obecnie Akademia Planowania Finansowego im. Franciszka Roberta Zięby funkcjonuje na rynku polskim od 2004 r. jako przedstawiciel na Polskę Europejskiej Akademii Planowania Finansowego w Bad Homburg (Niemcy). Do tej pory przeszkoliła ponad 2500 osób. Kształci profesjonalnych doradców finansów osobistych na podstawie europejskich standardów planowania finansowego oraz zgodnie ze standardami ISO 22222 Planowanie finansów osobistych.

Szkolenia przygotowują do wykonywania zawodu doradcy finansowego zgodnie z wymaganiami Krajowego Standardu Kompetencji Zawodowych zatwierdzonego 15 października 2013 r. Według Klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy zawód ten wchodzi w kategorię tzw. grupy elementarnej 2412- Doradcy finansowi i inwestycyjni (w Międzynarodowym Standardzie Klasyfikacji Zawodów ISCO-08 odpowiada grupie 2412 Financial and investment advisers).  

Wykładowcami podczas kursów przygotowujących do certyfikatów są uznani praktycy z sektora finansowego oraz rozpoznawalni przedstawiciele środowiska akademickiego. Program kursów adresowany jest do osób związanych z rynkiem finansowym, ubezpieczeniowym, emerytalnym i inwestycyjnym.

Akademia umożliwia zdobycie wiedzy oraz nabycie umiejętności warsztatu pracy profesjonalnego doradcy finansowego na trzech stopniach zaawansowania. Ukończenie każdego stopnia daje możliwość uzyskania honorowanych na terenie Unii Europejskiej certyfikatów (patrz schemat).

Zrzeszenie certyfikowanych doradców

W 2007 r. certyfikowani doradcy finansowi EFG i EFC – absolwenci EAFP utworzyli Europejską Federację Finansowych Profesjonalistów Polska (EFFP Polska) jako niezależną, europejską instytucję działającą na rzecz upowszechniania i potwierdzania wysokich standardów wykonywania zawodu doradcy finansowego działającą w formie stowarzyszenia doradców finansowych. Została ona oficjalnym partnerem, a zarazem organizacją akredytowaną i zrzeszoną w ramach FECIF (Europejska Federacja Doradców i Pośredników Finansowych) w Brukseli, a także z europejską federacją EFFP Europe w Bad Homburg.  

Głównym założeniem EFFP Polska jest zapewnienie klientom, że certyfikowany doradca finansowy działa w najlepszym interesie klienta, ochraniając jego majątek. Celem zrzeszenia certyfikowanych doradców finansowych, związanym z rozwojem rynku finansowego, jest promowanie edukacji i systematycznej weryfikacji umiejętności merytorycznych oraz przestrzegania zasad etycznych w tym środowisku, czego wymagają dyrektywy unijne. Mówią one również o odpowiedzialności prawnej oraz o obowiązkach gwarancyjnych, jakie muszą spełniać osoby, które chcą doradzać obywatelom.

W 2010 r. staraniem EFFP Polska zawód doradca finansowy został wpisany przez MPiPS na listę zawodów w Polsce pod numerem 241202.

prof. UEP dr hab. Krzysztof Waliszewski
prezes zarządu Europejskiej Federacji Doradców Finansowych EFFP Polska

Zapraszamy do kontaktu w sprawie szkoleń.

Dla grup przewidujemy atrakcyjne rabaty.

Europejska Federacja Doradców Finansowych EFFP Polska

ul. Równoległa 2, Warszawa

e-mail: info@effp.pl
www.effp.pl
akademiaplanowaniafinansowego.pl  


Opinie certyfikowanych doradców finansowych na temat szkoleń na certyfikaty EFG i EFC

Zajęcia na certyfikat EFG były niezwykle wartościowym doświadczeniem. Ich wysoki poziom merytoryczny, połączony z etyką wobec klienta i holistycznym podejściem do planowania finansowego, wyróżniał je spośród innych szkoleń. Certyfikat EFG będący odzwierciedleniem europejskich standardów dodaje prestiżu na rynku. Polecam te zajęcia wszystkim pragnącym nie tylko zdobyć wiedzę, ale także wyróżnić się etycznym i holistycznym podejściem do doradztwa finansowego.

Dawid Kozioł, EFG
wiceprezes zarządu Investment Partners SA

Proces kształcenia zapewniony przez EFPP Polska, którego byłem uczestnikiem, a który to został przeprowadzony w sposób profesjonalny, przez doświadczonych w swojej branży wykładowców, a zarazem praktyków, pozwolił mi bliżej poznać rynek finansowy, co przełożyło się w jakiejś mierze zarówno na zainteresowania prywatne, jak i pozwoliło zdobytą wiedzę zastosować w praktyce – w wykonywanym zawodzie, z satysfakcją dla siebie oraz klienta.

Mariusz Jadacki, EFG
kluczowy partner Allianz, prezes zarządu J&J Kancelaria Ubezpieczeniowa sp. z o.o.

W zasadzie dzięki tym kursom mam, co mam, bo nauczyłam się zarządzać własnymi finansami. Poczyniłam inwestycje i jestem zabezpieczona. To był najważniejszy kurs w moim życiu.

Katarzyna Galas-Koba, EFG i EFC
trener ekspert PZU SA

SIGNAL IDUNA ulepszyła Terminowe Ubezpieczenie na Życie

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

SIGNAL IDUNA dokonała modyfikacji zakresu ochrony w ramach Terminowego Ubezpieczenia na Życie. Zmiany mają na celu lepsze dopasowanie produktu do potrzeb klientów.

W ramach modyfikacji SIGNAL IDUNA zaktualizowała umowę dodatkową z tytułu uszczerbku na zdrowiu i uszkodzenia ciała ubezpieczonego, wprowadzając szereg zmian. Najważniejsze z nich to:

  • podniesienie sumy ubezpieczenia o 100% do 200 tys. zł,
  • w przypadku wystąpienia jednego z pięciu określonych zdarzeń wymienionych w OWU, suma ubezpieczenia może wzrosnąć do 1 mln zł,
  • w assistance po wypadku wprowadzono zmiany w zakresie transportu medycznego, organizacji procesu rehabilitacyjnego, wizyty lekarskiej czy opieki nad dziećmi.

SIGNAL IDUNA wydłużyła również wiek przystąpienia do ubezpieczenia do 65. roku.

(AM, źródło: Facebook)

Życie w Multi pokaże, jak skutecznie sprzedawać ubezpieczenia grupowe

0
Źródło zdjęcia: Życie w Multi

W dniach 15–16 marca odbędzie się stacjonarne szkolenie z ubezpieczeń grupowych. Patronem medialnym wydarzenia organizowanego przez Życie w Multi jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Podczas szkolenia uczestnicy poznają  nowe strategie, które pomogą im zwiększyć skuteczność w sprzedaży i zbudować mocniejsze relacje z klientami. Z kolei warsztaty i ćwiczenia pozwolą uczestnikom wcielić się w sytuacje sprzedażowe i doskonalić umiejętności komunikacyjne oraz podejście do klienta.

Szkolenie jest skierowane do:

  • doradców ubezpieczeniowych, którzy chcą rozpocząć pracę z ubezpieczeniami grupowymi;
  • multiagencji, które dysponują portfelem firm i chcą wykorzystać szanse sprzedażowe;
  • pośredników, którzy chcą podnosić swoje kompetencje w zakresie skutecznej sprzedaży ubezpieczeń grupowych.

Data: 15–16 marca 2024 r. Miejsce: Hotel Relax Place&Restaurant, Zegrze Południowe.

Poziom szkolenia: Początkujący i średniozaawansowany.

Czas trwania szkolenia:

  1. pierwszy dzień – od godziny 11.00 do godziny 19.00
  2. drugi dzień – od 9.30 do 14.00.

Maksymalna liczba uczestników: 20 osób.

Cena: 1297 zł brutto. W tym:

  • nocleg w pokoju dwuosobowym,
  • pełne wyżywienie,
  • materiały szkoleniowe.

Zapisy na szkolenie: marta@zyciewmulti.pl, pod nr telefonu 601 514 214 lub w wiadomości prywatnej na FB.

(am)

Adwokaci i rady prawni dyscyplinowani za współpracę z firmami odszkodowawczymi

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Podczas niedawnego posiedzenia senackiej komisji ds. petycji dyskutowano nad wystąpieniem Naczelnej Rady Adwokackiej w sprawie uregulowania rynku prawniczego. Ewentualne przyjęcie rozwiązań zaproponowanych przez NRA skutkowałoby uniemożliwieniem świadczenia pomocy prawnej przez kancelarie odszkodowawcze i frankowe – informuje „Dziennik Gazeta Prawna”.

Reprezentujący Krajową Izbę Radców Prawnych radca prawny Sławomir Ciupa podkreślił, że po zmianie w kodeksie etyki KIRP wprowadzającej zakaz brania udziału lub wspierania w świadczeniu pomocy prawnej lub prowadzeniu regulowanej działalności prawniczej przez podmioty nieuprawnione, zaczęła narastać liczba spraw dyscyplinarnych dotyczących współpracy z firmami odszkodowawczymi. Podobnie postąpiła NRA. Mimo to rzecznicy dyscyplinarni obu organizacji, mec. Gerard Dźwigała oraz adwokat Ewa Krasowska, nie podali informacji o liczbie postępowań ani sankcji. Także Radosław Pęcherzewski, prezes Polskiej Izby Doradców i Pośredników Odszkodowawczych przyznał, iż nie zna przypadków ukarania radców prawnych lub adwokatów za współpracę z firmami odszkodowawczymi.

„DGP” zwraca uwagę, że senatorowie ponownie pochylą się nad petycją NRA po uzyskaniu opinii Ministerstwa Sprawiedliwości. Z kolei KIRP chce zgłosić postulat uregulowania alternatywnych dostawców usług prawnych w projekcie nowej ustawy o radcach prawnych.

Więcej:

 „Dziennik Gazeta Prawna” z 7 marca, Tomasz Ciechoński „Związek z firmą odszkodowawczą może słono kosztować”

(AM, źródło: „Dziennik Gazeta Prawna”)

18,304FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie