Featured - Strona 414 z 424 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Dlaczego multiagencje wciąż mają problemy z rozliczeniami prowizji?

Rozliczenia prowizji to element, który wciąż sprawia wiele kłopotów. Poprzez serię artykułów pokażę najczęściej występujące problemy z rozliczeniami i podpowiem, w jaki sposób można je rozwiązać. Wykorzystam...

Neptun w górach: Tomasz Domalewski zdobył Aconcaguę

Tomasz Domalewski, dyrektor sprzedaży Leadenhall Polska, który w ramach projektu „Neptun w górach” jako pierwszy gdańszczanin i ubezpieczeniowiec zdobywa kolejno najwyższe szczyty wszystkich kontynentów,...

Razem możemy osiągać wielkie cele

Prawie 200 najlepszych agentów LGK & Viviamo świętowało ubiegłoroczne sukcesy sprzedażowe w łódzkim hotelu Ambasador Premium w sobotę, 11 stycznia 2020 r. Zaproszenie prezesa...

Ergo Hestia: Anna Ralcewicz nową szefową zespołu szkoleń

Od 17 lutego Zespołem Szkoleń w Departamencie Sprzedaży Ergo Hestii zarządza Anna Ralcewicz, coach ICC i absolwentka MBA z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu i...

Wzrosną sumy gwarancyjne w OC agentów i brokerów

14 lutego do konsultacji publicznych zostały skierowane trzy projekty rozporządzeń ministra finansów. Dwa z nich aktualizują wysokości sum gwarancyjnych w ubezpieczeniach OC agentów i...

Nowe produkty, nowy system IT, nowa Signal Iduna

Pytania do Adama Malinowskiego, wiceprezesa Signal Iduna odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej": – Ostatnio robi się głośno w social mediach o Signal Iduna....

Unilink jest silny siłą swoich partnerów i agentów

Rozmowa z Igorem Rusinowskim, prezesem Unilink Aleksandra E. Wysocka: – Gratuluję nagrody Multiagencja Roku 2019! Igor Rusinowski: – Dziękuję redakcji „Gazety Ubezpieczeniowej” za to wspaniałe wyróżnienie, które potwierdza, że...

UFG opublikował ranking jakości danych za 2019 r.

PZU, TUW TUW i Link4 – tak przedstawia się podium rankingu jakości danych w ogólnopolskiej bazie polis komunikacyjnych Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG) za 2019...

Jak skutecznie używać w sprzedaży historii i przykładów

Rozmawiając o sprzedaży ubezpieczeń, często słyszymy słowo „produkt”. Wdrażamy nasz nowy produkt, wycofujemy produkt itp. Jednak po głębszym zastanowieniu dochodzimy do wniosku, że...

Schody do odpowiedzialności

Pochłonięci ustalaniem odpowiedzialności, analizą przepisów, zakresu ubezpieczenia, wyłączeń i określaniem wysokości rezerwy, jakże często nie dostrzegamy prawdziwej ludzkiej tragedii. Wszelako, ten smutny przypadek dotyka...
18,423FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie