HDI Embedded stworzy międzynarodowe partnerstwa w Europie Ubezpieczenia

0
455

Europa Ubezpieczenia powołała nową marką HDI Embedded, pod którą będzie rozwijać partnerstwa z podmiotami zamierzającymi poszerzyć swoją ofertę o produkty ochronne – podał cashless.pl.

W ramach współpracy HDI Embedded dostarczy zarówno ubezpieczenia opracowane pod kątem klientów partnera, jak i technologię umożliwiającą ich wdrożenie do jego oferty. Podmioty, z którymi chce współpracować spółka Europy Ubezpieczenia, to firmy z branży finansowej oraz dostawcy innych produktów i usług, np. sklepy internetowe zainteresowane oferowaniem polis klientom na co najmniej kilku rynkach jednocześnie. Mile widziane będą też insurtechy specjalizujące się w rozwijaniu własnych platform dystrybucyjnych.

Ubezpieczenia opracowane przez HDI Embedded mają być dobrze osadzone w produkcie czy usłudze, którym towarzyszą, oraz wpisywać się w łańcuch tworzenia wartości u partnera. Spółka buduje swój projekt w technologii chmurowej. Docelowo ma być on dostępny w środowiskach każdego z głównych dostawców usług chmurowych, tak aby partner biznesowy mógł wybrać najdogodniejszą dla niego opcję. Marat Nevretdinov, wiceprezes Europy Ubezpieczenia i dyrektor zarządzający HDI Embedded, zapewnia, że jego firma zrobiła dokładną analizę tego, czego potrzebują jej partnerzy biznesowi i czego oczekują klienci. Podkreśla także, że ważnym czynnikiem, który może odpowiadać za sukces modelu embedded, jest umiejętne zarządzanie danymi. Marat Nevretdinov zaznacza, że organizacja musi mieć zdolność do przetwarzania danych zewnętrznych, tak aby można było zaoferować w odpowiednim momencie klientowi produkt, którego potrzebuje, za cenę, którą jest w stanie zaakceptować.

Serwis ujawnia, że HDI Embedded tworzy obecnie międzynarodowy zespół sprzedażowy. Ma on być blisko lokalnych partnerów z różnych rynków, by wspólnie z nimi rozwijać projekty skrojone do ich potrzeb.

Więcej:

cashless.pl z 2 maja, Ida Krzemińska-Albrycht „HDI Embedded. Pod tą marką Europa Ubezpieczenia będzie rozwijała międzynarodowe partnerstwa”

(AM, źródło: cashless.pl)