Polisa bez celu jest bez sensu
Najpierw Covid-19, a teraz wojna tuż przy naszej granicy. Poczucie zagrożenia narasta i co za tym idzie, nasi klienci coraz częściej myślą o ubezpieczeniu...
Jak zburzyć barierę między tobą a klientem w internecie
Fanpage ustawiony, profil prywatny odpowiednio przygotowany i połączony z fanpage’em. Przechodzimy więc do kroku trzeciego skutecznej marki osobistej w internecie! Najwyższy czas na meritum...
Co oznacza sukces lub porażka w sprzedaży
Z ciekawością obejrzałem ostatnio kilka filmików dotyczących sprzedaży, które wyprodukował jeden z trenerów zajmujący się szkoleniami z prowadzenia rozmów handlowych z klientami. Zaprezentował wiele...
Jak zwiększyć zaangażowanie współpracownika w realizację zadań
Jedno z najczęstszych narzekań menedżerów, jakie słyszę, dotyczy problemu niskiego zaangażowania współpracowników. Osoby zarządzające mają wrażenie, że wszystko jest na ich głowie. Muszą myśleć...
Czy zmiany klimatyczne skłonią Polaków do ubezpieczania?
Zmiany klimatu stanowią poważne zagrożenie dla cywilizacji. Od 1850 r. zaobserwowaliśmy wzrost średniej temperatury już o ponad 1 st. C, a punkty krytyczne, przy...
Ryzykonomia. Realniej o onlajnie
Pandemia Covid-19 to, jak wieszczą niektórzy, czas wielkiej zmiany. „I nic
nie będzie już tak jak wcześniej”. Zmieni się biznes, społeczeństwo i sami
ludzie. Tu należy...
A na imię dajmy mu… agent
Wyobraźmy sobie scenę, w której rodzice rozmawiają o swoim dziecku – lada moment ma przyjść na świat. Po ustaleniu imienia oddają się marzeniom o...
Rewolucja w rekomendacjach
Pracuję w branży ubezpieczeniowej od dziesięciu lat. Jedni powiedzą, że to krótko, inni wręcz przeciwnie – stwierdzą, że to kawał czasu. Dziesięć lat wystarczy...
Od czego trzeba zacząć drogę do sukcesu
Idea rozwoju osobistego i zawodowego odpowiada właściwie na jedno pytanie: Jak stąd, gdzie jesteś obecnie, dostać się tam, gdzie chciałbyś się znaleźć? By ten...
Czy leci z nami pilot?
W strukturach sprzedaży od lat pokutuje taka sytuacja – objęcie stanowiska decyzyjnego zależy od kompetencji niezwiązanych z zarządzaniem. To wynik przekonania, że dobry, bardzo...