Inspiracje - Strona 14 z 73 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Ubezpieczenia jak teoria względności

Chciałbym cię namówić do przemyślenia twojego podejścia do sprzedaży ubezpieczeń. Jako praktyk doradczo-ubezpieczeniowy codziennie doświadczam realnych spotkań z klientami, słucham ich potrzeb i wyjaśniam...

Życie jest trudne, ale warto o nim rozmawiać

Komunikacja ubezpieczeń na życie w mediach to twardy orzech do zgryzienia. Śmierć to nadal tabu. Poza tym mniej chętnie patrzymy na polisy, które dają...

Uwaga, brzydkie słowa

Miejsce, w którym nie spodziewasz się spotkać zaprzyjaźnionego szefa ogólnopolskiej multiagencji, to bar u podnóża Łysej Góry. Ty z plecakiem i porcją pierogów, a on z...

Kompletnie nie mam na to ochoty

Oczywiście wierzę w pozytywne myślenie, psychologię sukcesu i całą resztę. Uważam jednak, że warto swoje „wymówki” dobrze poznać. Usłyszeć je. Tymczasem często albo je...

Czy multiowcowość się komuś jeszcze opłaca?

Multiowcowość to sformułowanie, któremu warto się bliżej przyjrzeć, ponieważ jest źródłem poważnego zamieszania na polskim rynku ubezpieczeniowym. Z taką nazwą tego znanego zjawiska zetknęłam...

Dwa najważniejsze pytania w rozwoju sprzedaży

Niby wszyscy znamy zdanie: Jeśli się nie rozwijasz i nie zmieniasz swojego działania, nie powinieneś liczyć na lepsze rezultaty. Właściwie możesz liczyć na to,...

Fatalities, czyli ofiary śmiertelne

Fatality to słówko, które słusznie kojarzy się z czymś fatalnym, a konkretnie oznacza śmiertelną ofiarę wypadku lub działań wojennych. Podobne do polskiego przymiotnika bywa z...

I działanie, i niedziałanie ma swoją cenę

W biznesie jest ciężko. Cały rok jakiś dziwny. Tu Covid i siedzisz trochę w okopie. Z drugiej strony ludzie też zlęknieni o swój ekonomiczny...

Narzędzia do pozostawania w pamięci

Dla każdego najskuteczniejsze narzędzie może być inne. Facebook Ads, Google Ads, pozycjonowanie strony www (SEO) itp. Nasz problem z nimi polega na tym, że...

Kiedy wysyłać e-maile do klientów, aby sprzedawać więcej ubezpieczeń

W swoich szkoleniach z pozyskiwania klientów ubezpieczeniowych w social mediach zawsze podkreślam, że naszym celem powinno być zdobycie danych kontaktowych. W skrócie – na...
17,644FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie