Fakty i mity pozyskiwania klientów online
Dlaczego tak łatwo i szybko w społeczeństwie rozprzestrzeniają się idee typu: inwestuj w Bitcoin, graj na Forex, wejdź do naszej piramidy? Jest to związane...
Co z twoim narzędziem sprzedaży 24/7?
Klienci coraz częściej dokonują decyzji zakupowej bez kontaktu z agentem – informacji szukają w sieci. Z reguły jednak bardziej ufają doradcom z tej samej...
Różne sposoby dotarcia. Jedno medium
Ludzie są różni. To samo dotyczy użytkowników Facebooka, do których chcemy dotrzeć z ofertą ubezpieczeniową. Jedni chętnie oglądają wideo. Inni chętnie komentują, udzielają się...
Czy musisz być Sherlockiem Holmesem danych?
Bardzo lubię czytać klasyczne powieści detektywistyczne. Wspólnie z bohaterami, takimi jak Sherlock Holmes, Hercules Poirot czy Panna Marple, próbuję rozwiązywać zagadki, mając do dyspozycji...
Czad na imprezie firmowej
Z racji blisko 30-letniego stażu w ubezpieczeniach i w wyniku zawodowych osiągnięć, ale też w wyniku zaproszeń, którym odmówić nie można, uczestniczyłem w wielu...
Ubezpieczenie warunkiem prezesury
Jako wspólnik będę pełnić funkcję prezesa w jednoosobowym zarządzie, bez ustanawiania prokurenta. Jako zarząd będę podróżował po kraju i odbywał spotkania biznesowe w związku...
Czy sprzedaż indywidualnych ubezpieczeń na życie w multiagencji jest możliwa?
Pomysł na to, aby w multiagencji implementować sprzedaż ubezpieczeń na życie, zdecydowanie nie jest już nową ideą. W praktyce okazało się jednak, że droga,...
25 lat „Gazety Ubezpieczeniowej”
Sama nie wiem, kiedy to przeleciało. Widzę siebie 25 lat młodszą i prezesa INFOR-u Ryszarda Pieńkowskiego, jak informuje mnie, że będę redaktorką nowego pisma...
Ryzykonomia. Lampart i inne strachy
„Strach przed lampartem jest jego siłą”, pisał poeta. „Giełda tym różni się od domu wariatów, że ją zamykają po południu”, dzielił się przemyśleniami nieznany...
Najpotężniejszym narzędziem marketingowym jest w naszych czasach słowo
W większości przypadków ludzie kupują jakiś produkt lub usługę dlatego, że ktoś polecił im ten wybór. Człowiek słucha opinii innych, szczególnie osób, które zna,...