Inspiracje - Strona 13 z 99 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Czy maseczki oraz testy na Covid mogą być kosztem?

Mały, śmiercionośny wirus szaleje. Zakażonych ponad 28 tys. dziennie, śmiertelność na poziomie 400 osób dziennie. Może być jeszcze gorzej. W tle nowa, afrykańska odmiana,...

Jak oni szukają? Poznaj wcześniej potrzeby ubezpieczeniowe klientów

Potrzeby klientów się zmieniają. Jeszcze bardziej dynamicznie dzieje się to w trudnych czasach. Do takich na pewno możemy zaliczyć rok 2020. Dziś pokażę ci,...

Filozofia trzech ról w sprzedaży

Jedną z podstaw sukcesu w sprzedaży jest pozytywne odróżnienie się od swojej konkurencji. Miałem ostatnio rozmowę z klientem, w której klient wskazywał na zagmatwany...

Ubezpieczenia jak teoria względności

Chciałbym cię namówić do przemyślenia twojego podejścia do sprzedaży ubezpieczeń. Jako praktyk doradczo-ubezpieczeniowy codziennie doświadczam realnych spotkań z klientami, słucham ich potrzeb i wyjaśniam...

Planujemy sprzedaż w roku 2022!

Ambiwalencja uczuć. Rozterki doradztwa. Miłość i nienawiść. Bezpieczeństwo i pozory. Przez ostatni rok prowadzenia wydarzeń na naszym facebookowym Życiu w Multi, spotkań na sali...

Dobro zwyczajnie działa, a nawet się opłaca

Zrobiliśmy to! Razem z prenumeratorami i partnerami biznesowymi posadziliśmy w maju 371 mkw. lasu. To było możliwe dzięki współpracy z Fundacją Las na Zawsze,...

Co powoduje, że stajemy się prawdziwymi liderami?

Chcesz być skutecznym menedżerem? To pamiętaj, że najważniejszym elementem zarządzania jest dawanie przykładu i bycie wzorem dla podwładnych. W sumie to najważniejsza teza tego...

Największe bolączki współczesnego agenta

Agenci z dłuższym stażem od lat obserwują zmiany w podejściu do tego zawodu i oczekiwań co do sposobu wykonywania pracy. W ciągu ostatnich 15...

Zespół się zepsuł i co z tym zrobić

Załóżmy, że mamy do rozgryzienia następujący problem. W firmie X od wielu lat istnieje zespół sprzedaży, który składa się z doświadczonych i bogatych w...

Dlaczego druga sprzedaż jest ważniejsza od pierwszej

Jaki jest cel każdej firmy zajmującej się sprzedażą ubezpieczeń? Wiele osób sądzi, że celem takiej firmy jest zysk. Jednak zysk stanowi jedynie rezultat efektywnego...
18,429FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie