W sprzedaży polis kluczem do sukcesu jest dobry plan
Nie da się odnieść sukcesu w sprzedaży bez metodycznego planowania działań i rzetelnej realizacji założonych celów. Tylko skoncentrowanie się na konkretnych zamierzeniach, wybór odpowiednich...
InterRisk promuje szlachetną ideę krwiodawstwa
InterRisk od wielu lat wspiera działalność Stowarzyszenia Ultrakrew. Od momentu uczestnictwa w pierwszej akcji w 2017 r. spółka zaangażowała się w zbiórki krwi połączone...
Lepszy w garści wróbel?
Lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu, czyli zyski tu i teraz bez względu na konsekwencje dla przyszłości. To przysłowie zdaje się wciąż...
„Zdrowy” jak Polak
Z prawidłowymi nawykami zdrowotnymi Polacy są niestety nieco na bakier. Ich brak skutkować może w przyszłości, i to wcale nie tak odległej, poważnymi kłopotami...
Dlaczego sprzedaż jest coraz trudniejsza
Patrząc na ogólne założenie procesu sprzedaży ubezpieczenia, można powiedzieć, że nic się nie zmieniło. Dalej należy odpowiedzieć na potrzebę klienta lub doprowadzić do jej...
Dokonaj prawdziwej przemiany w twoim przywództwie!
Świadomy lider to źródło inspiracji dla przyszłych liderów oraz doświadczonych menedżerów, którzy chcą się rozwijać i skuteczniej zarządzać albo nie widzą już światełka w...
Agencja ubezpieczeniowa to nie pizzeria ani pomoc drogowa. A jednak…
Po co agentowi ubezpieczeniowemu Profil Firmy w Google – wizytówka Google? Żeby wyróżnić się spośród konkurencji i potwierdzić swoją markę!
Nie jest tajemnicą, że większość...
Jak korporacyjny ogon merda psem
Dzięki konsolidacji polskiej dystrybucji kolejne multiagencje i kancelarie brokerskie poznają uroki życia z inwestorem. Inwestorzy mają wiele zalet (na przykład pieniądze), ale mają również...
Zdrowie psychiczne to temat dla agentów
Za nami Blue Monday. Rzekomo najbardziej depresyjny dzień w roku. Od czasu pandemii w pakietach zdrowotnych towarzystw mamy opiekę psychiatryczną i psychologiczną. Oczywiście w...
Jak zdobyć przewagę w świecie multiagencji
Największym wyzwaniem dla osób prowadzących multiagencję ubezpieczeniową jest z pewnością konkurencja. Można powiedzieć, że reklamę „Tu sprzedajemy ubezpieczenia” widać prawie na każdym kroku. Jak...